Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, 2012. szeptember 25.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, 2012. szeptember 25."— Előadás másolata:

1 T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.

2 P ROJEKT - ZÁRSZÁMADÁS Prizmareferencia – /TÁMOP Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése Pedagógusképzés – /TÁMOP Szervezeti tudás, intézményi implementáció, új szolgáltatások a Prizma EGYMI-ben Angyalföldi Komp – /TÁMOP Kompetencia alapú oktatás elterjesztése innovatív intézményekben Kaptár-projekt – /TÁMOP Az egységes gyógypedagógiai módszertani intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése HÍD-projekt – /HEFOP Konzorciális együttműködés a sajátos nevelési igényű gyermekek együttnevelése érdekében Messzelátó-projekt – /HEFOP A sajátos nevelési igényű tanulók integrált nevelésének támogatása intézményi együttműködés keretében a közoktatás területén

3 A JELEN KIHÍVÁSAI TÁMOP A-11/1 – Sajátos nevelés igényű gyerekek integrációja – sajátos nevelési igényű gyerekek integrációja – Útravaló projekt – TÁMOP /3 - Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének támogatása érdekében

4 P RIZMA TÁRHÁZ – SZEMÉLYRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁS Előzmények – TÁMOP 3.1.6/08 pályázat Megvalósítás – önálló intézményi projekt Kötelező és választható tevékenységek Költségvetés Tervezett összeg: Ft Elnyert támogatás: Ft Projekt időszak Tervezett: – Módosított: –

5 I NDIKÁTOR ELEMEK Mutató neveTípus (Kimenet/ eredmény) Mérték- egység Célérték a projekt végén A speciális eszközök használatát támogató szolgáltatások száma Eredmény db 5 A speciális eszközök kölcsönzésére kifejlesztett protokollok száma Kimenet db 5 A speciális eszközök használatára felkészített felhasználók és szakmai közreműködők száma Eredmény fő 50 Kölcsönözhető korrektív, kompenzáló speciális eszközök száma Kimenet db 186 Kölcsönözhető hely- és helyzetváltoztatáshoz szükséges eszközök száma Kimenet db 2 Kölcsönözhető speciális fejlesztő eszközök száma Kimenet db 412 Beszerzett speciális taneszközök száma Kimenet db 1280 Kölcsönözhető speciális IKT eszközök száma Kimenet db 6 Családközpontú, kora gyermekkori intervenciós tevékenységeket támogató szolgáltatások száma Eredmény db 3 Családközpontú, kora gyermekkori intervenciós tevékenységekbe bevont és felkészített szakemberek száma Eredmény fő17

6 A PROJEKT FŐBB CÉLKITŰZÉSEI Szolgáltatási lehetőségek biztosítása gyerekek, tanulók, pedagógusok, szülők számára; Eszközbeszerzés, eszközkölcsönzés biztosítása; Szolgáltatások kiterjesztése a korai fejlesztés időszakára; Infokommunikációs akadálymentesítés

7 A PROJEKT KÖZVETETT CÉLJA a Prizma EGYMI humán erőforrás fejlesztésével és kapacitás, valamint szolgáltatás bővítésével intézményünket piac- és versenyképessé tenni arra az esetre, ha a közoktatási változtatások az EGYMI-k életét is befolyásolnák.

8 P ROJEKT TEVÉKENYSÉGEK 10 PONTBAN 1) Projektvezetés 2) Eszközbeszerzés 3) Eszközkölcsönző üzemeltetése 4) Eszközkölcsönzési protokollok kidolgozása 5) Eszközkölcsönzéshez és családközpontú szolgáltatásokhoz kapcsolódó szolgáltatások kidolgozása 6) Szolgáltatások megvalósítása 7) Képzések 8) Nyilvánosság 9) Intézményi innováció 10) Akadálymentesítés

9 ESZKÖZBESZERZÉS a) Az eszközkölcsönző berendezési tárgyainak megvásárlása b) Korrektív, kompenzáló speciális eszközök beszerzése c) Hely- és helyzetváltoztatáshoz szükséges eszközök beszerzése d) Speciális fejlesztő eszközök beszerzése e) Speciális taneszközök beszerzése f) Speciális digitális és IKT eszközök taneszközök beszerzése

10 E SZKÖZKÖLCSÖNZÉSI PROTOKOLL a) Súlyosan, halmozottan sérült gyerekek, tanulók számára korrektív, kompenzáló speciális eszközök protokollja b) Mozgássérült gyerekek, tanulók számára hely- és helyzetváltoztatáshoz szükséges eszközök protokollja c) Beszédsérült gyerekek, tanulók számára speciális fejlesztő eszközök protokollja d) Autista gyerekek, tanulók számára speciális fejlesztő eszközök protokollja e) Beszédsérült gyerekek, tanulók számára speciális digitális és IKT eszközök taneszközök protokollja.

11 E SZKÖZKÖLCSÖNZÉSHEZ ÉS CSALÁDKÖZPONTÚ SZOLGÁLTATÁSOKHOZ KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSOK KIDOLGOZÁSA Eszközkölcsönzéshez kapcsolódó helyszíni tanácsadás kidolgozása Eszközkölcsönzéshez kapcsolódó egyéni szolgáltatási portfólió kidolgozása Az eszközkölcsönzésre vonatkozóan az érintettek felkészítés ének kidolgozása Az eszközök kiállítás ához kapcsolódó eszközkölcsönzési szolgáltatás kidolgozása Rendezvényhez, konferenciához kapcsolódó eszközkölcsönzési szolgáltatás kidolgozása Családközpontú szolgáltatás kidolgozása tanácsadás felkészítés eszközkölcsönzés

12 K ÉPZÉSEK a) Vásárolt képzések Utazótanári program elmélete és gyakorlata gyógypedagógusok számára az eltérő fejlődésű gyerekek otthoni fejlesztéséhez a Portage-modell alapján (Budapesti Korai Fejlesztő Központ) Gyógypedagógiai tanácsadás, mint a korai intervenció szerves része (Budapesti Korai Fejlesztő Központ) Autizmus ismeretek (Autizmus Kutatóintézet) b) Belső képzések Felkészítés a szolgáltatások nyújtására

13 I NTÉZMÉNYI INNOVÁCIÓ ÉS AKADÁLYMENTESÍTÉS a) Az eszközkölcsönzői szoftver továbbfejlesztése b) Eszközadaptáció készítése c) Honlap akadálymentesítése d) Hangosfilmek beszerzése

14 A MIRE SZÜKSÉGÜNK VAN … Együttműködés Kitartás Elköteleződés, elkötelezettség


Letölteni ppt "T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, 2012. szeptember 25."

Hasonló előadás


Google Hirdetések