Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tehetségpont létrehozása

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tehetségpont létrehozása"— Előadás másolata:

1 Tehetségpont létrehozása
TÁMOP 3.4.4/B-08/ Kedvezményezett: Jankay Tibor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Diákotthon Békéscsaba, Thurzó u. 33. Az Európai Unió és a magyar állam által nyújtott támogatás összege: Ft Nyitórendezvény: szeptember 23., Zamárdi A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg

2 A pályázat célja Helyi szintű tehetségazonosítást, gondozást és tanácsadást, hálózatépítést végző tehetségpont kialakítása, megismertetése, bekapcsolása az országos tehetséghálózat munkájába. A tehetséggondozás fő területei: általános intellektuális, tantárgyi, idegen nyelv (angol), sport, képzőművészetek, környezeti nevelés (komplex) Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

3 Fő feladatok tehetségpont munkacsoportjának létrehozása
Továbbképzés, a helyi tehetséggondozásban és tanácsadásban részt vevők továbbképzése, Hálózatépítés: a térségi tehetséggondozó szakemberek és műhelyek (tehetségpontok) felkutatása, munkájuk megismerése, kapcsolatok kialakítása, konferencia rendezése adatbázis létrehozása, tehetségpontunk megismertetése, saját tehetségprogramjaink fejlesztése, új tehetséggondozó programok kialakítása az eddig nem lefedett tehetségformák, be nem vont tehetséges tanulók gondozása céljából. Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

4 A pályázat hozzájárulása az intézmény céljaihoz
A tehetségpontok hálózatán keresztül Programjaink továbbfejlesztéséhez segítséget kapunk (továbbképzés, együttműködés, tapasztalatcsere, pályázatok) Ismertségünk nő olyan tehetséges tanulók is bekerülhetnek tehetséggondozó programokba, akik eddig ezekből kimaradtak. Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

5 Tehetséggondozó programjaink
két tanítási nyelvű osztályok, angol emelt szintű oktatás nem két tannyelvű osztályokban, sportiskolai osztályok levelező házi versenyek, szakkörök, időszakos, tanulmányi versenyekre felkészítő foglalkozások. ökoiskolai program, komplex környezeti nevelési tehetségprogrammal Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

6 Nyitó rendezvény: 2010. szeptember 23. Zamárdi
Tehetségpont munkacsoport kialakítása (tagjai a Jankay T. Általános Iskola pedagógusai, 10 fő) A tehetségpont honlapjának kialakítása. Részvétel a Magyar Tehetséggondozó Társaság éves közgyűlésén. Szeptember 24-25, Mezőkovácsháza (2 fő) Kapcsolatfelvétel Békés megyei tehetségpontokkal, és határon túli (romániai, partiumi) szórványmagyarságban működő tehetségműhelyekkel. Együttműködések kezdeményezése. Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

7 Részvétel a környező tehetségpontok rendezvényein.
2010. Október 01 – december 31. Részvétel a környező tehetségpontok rendezvényein. Tanulmányutak a megyében és a határon túl működő tehetségpontokhoz, a tehetségműhelyek munkájának megismerése, tapasztalatcsere. Tehetséggondozó hálózat kialakítása a térségben. Előadás a város és környéke tehetséggondozást folytató pedagógusai számára (Téma: a tehetségpontok célja, feladata, tehetségpontunk bemutatása.) Adatbázis kialakítása: városunk és környéke eredményes tehetséggondozó műhelyeinek, pedagógusainak tehetséggondozási tárgyú adataiból. Részvétel tehetséggondozás témájú akkreditált továbbképzésen (3 fő). Részvétel tehetséggondozó országos szervezetek konferenciáin. Tehetséggondozó fejlesztő programok (szakkör, egyéni tehetséggondozás, versenyre felkészítés stb.) lebonyolítása az iskolában Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

8 Részvétel a környező tehetségpontok rendezvényein.
2011. január 01 – június 30. Részvétel a környező tehetségpontok rendezvényein. Tanulmányutak a megyében és a határon túl működő tehetségpontokhoz, a tehetségműhelyek munkájának megismerése, tapasztalatcsere. Tehetséggondozó hálózat működtetése. Adatbázis fejlesztése: városunk és környéke eredményes tehetséggondozó műhelyeinek, pedagógusainak tehetséggondozási tárgyú adataiból. Részvétel tehetséggondozás témájú akkreditált, továbbképzésen (3 fő) Tehetséggondozó fejlesztő programok (szakkör, egyéni tehetséggondozás, versenyre felkészítés stb.) lebonyolítása az iskolában. Konferencia és tehetségnap rendezése: április 1-2, Békéscsaba. Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

9 Zárórendezvény (augusztus 24.)
2011. július 1 – augusztus 31. Tapasztalatok összegzése, zárótanulmány készítése (határidő: augusztus 15.) Zárórendezvény (augusztus 24.) A projekt zárójelentésének elkészítése, határidő: szeptember 30. Tehetségpont kialakítása TÁMOP 3.4.4/B-08/

10 Tehetségpont kialakítása
TÁMOP 3.4.4/B-08/


Letölteni ppt "Tehetségpont létrehozása"

Hasonló előadás


Google Hirdetések