Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás."— Előadás másolata:

1 TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

2 A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

3 A pályázat címe: Korszerű tehetséggondozás a hagyományokra, intézményi adottságokra építve, a magasan kvalifikált humánerőforrás képzésével, új tevékenységi formákkal, az egyenlő esélyű hozzáférést biztosítva a hátránnyal induló tehetségek számára TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

4 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.

5 Időtartama: május 1. – szeptember 30. A támogatás keretében megítélt összeg: Ft TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

6 A projekt leglényegesebb célja volt: Az intézmény pedagógiai programja alapján, a tehetséggondozó hagyományokra építve továbbfejleszteni és új elemekkel bővíteni az esélynövelő tehetséggondozást. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

7 A pályázat lényegesebb elemei voltak:  A tehetséggondozással kapcsolatos képzésben való részvétel: a pedagógusok 25 %-a teljesítette.  A tehetségek szűrése 10 éves kortól a tehetségfejlesztési szakértő és az iskolai pszichológus irányításával. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

8  A kiválasztott tehetséges tanulókat tehetséggondozó körökben foglalkoztattuk, mindkét intézményben 4 tehetségkör működött, egy-egy vezetővel és egy-egy mentortanárral. Ezek a tehetségkörök természettudományi, humán, művészeti és az idegen nyelv területét ölelték át. Az irányító feladata egyéni fejlesztési tervek elkészítése volt. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

9 HUMÁN TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

10 TERMÉSZETTUDOMÁNYI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

11 IDEGEN NYELVI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

12 MŰVÉSZETI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

13  A tehetséges diákok osztálytársainak kortársképzést szerveztünk.  A Komplex természettudományi hét, A Széchenyi műveltségi valamint az Értem, tudom, használom vetélkedőt komplex, tehetség – kibontakoztatóvá tettük. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

14 SZÉCHENYI MŰVELTSÉGI VETÉLKEDŐ TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

15 KOMPLEX TERMÉSZETTUDOMÁNYI HÉT TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

16 ÉRTEM, TUDOM, HASZNÁLOM TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

17  Megszerveztük a tehetség napját ami lehetőséget nyújtott a tehetséges diákok bemutatkozására, felnőtt tehetségek megismerésére.  Esetelemző csoport működtettünk az iskola pszichológusa segítségével. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

18 TEHETSÉG NAPJA TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

19 TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás REGISZTRÁLT TEHETSÉGPONT A Magyar Géniusz Program Az Országgyűlés által kezdeményezett, 20 évre szóló Nemzeti Tehetség Program és a hozzá kapcsolódó, az Európai Unió által támogatott Magyar Géniusz Program célja, hogy egyetlen tehetség se kallódjon el, éljen bármely régióban, településtípusban, s nevelkedjen bármilyen anyagi vagy szociális viszonyok között.

20  A projekt befejezése után is folytatandó cél, hogy a gyermekek azonos eséllyel férjenek hozzá a tehetséggondozó programokhoz.  A tehetséges diákok utánkövetése a projekt befejezése után. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

21 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések