Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szűts József Általános Iskola. TÁMOP-3.1.4/08/02. ”A kompetencia-alapú oktatás elterjesztésért Kiskunhalason” Projektindító nap – Szűts József Általános.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szűts József Általános Iskola. TÁMOP-3.1.4/08/02. ”A kompetencia-alapú oktatás elterjesztésért Kiskunhalason” Projektindító nap – Szűts József Általános."— Előadás másolata:

1 Szűts József Általános Iskola

2 TÁMOP-3.1.4/08/02. ”A kompetencia-alapú oktatás elterjesztésért Kiskunhalason” Projektindító nap – Szűts József Általános Iskola Szűts József Általános Iskola 6400 Kiskunhalas Köztársaság u.9.

3 Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/02. pályázat Előkészítő szakasz: Komplex intézményi helyzetelemzés Pályázat beadása: január Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

4 Az egész életen át tartó tanulást megalapozó képességfejlesztés Kompetenciaalapú oktatás elterjesztése Digitális írástudás elterjesztése, gyakorlattá válása (IKT eszközökkel támogatott tanórák módszertani támogatása) Komplex módon segíti a minőségi oktatás elterjesztését infrastrukturális fejlesztések szakmai fejlesztések A pályázatunk célja Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

5 A pályázat céljai Ennek érdekében a pályázat a kompetencia alapú oktatás módszertanának és eszközeinek széleskörű elterjesztését célozza, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítését, a tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztését és megerősítését, a rendszerben meglévő szelektív hatások mérséklésével, valamint az egyenlő hozzáférés és esélyegyenlőség szempontjainak érvényesítésével.

6

7 A kompetencia alapú oktatás implementációja: 2009/2010-es tanév Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító „A” típusú oktatási programcsomag bevezetése 3.a - tanít: Dudásné Kutasi Klára 7.a - tanít: Flamisné Kiss Andrea Matematika-logika kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító „A” típusú oktatási programcsomag bevezetése 4.c - tanít: Ormosné Bodrogi Viola Idegen nyelv kulcskompetencia területen teljes tanórai lefedettséget biztosító (angol) 5.b – tanít: Bálint Éva Szakmai feladattervünk

8 Életpálya kulcskompetencia szövegértés-szövegalkotás területen „B” típusú oktatási programcsomag bevezetése 1.b – tanít: Györe Gézáné 7.b – tanít: Muharos Ágnes Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen”B” típusú oktatási programcsomag bevezetése 6.a – tanít: Sándorné Rácz-Fodor Ibolya Szövegértés-szövegalkotás kulcskompetencia területen”C” típusú oktatási programcsomag bevezetése 3.o – tanít: Dr.Sallayné Nógrádi Annamária Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

9 Tanulásszervezési eljárások Projekt: Idegen nyelv (angol) 5.b – Bálint Éva SNI tanulók beilleszkedése 1.b – Györe Gézáné Életpálya szövegértés 7.b – Muharos Ágnes Témahét: Drámapedagógia 3.a – Dudásné Kutasi Klára Moduláris oktatás: Egészséges életmód 7.évf. – Andrási Szabolcsné Művészeti nevelés 6.a – Sándorné Rácz-F. Ibolya Felzárkóztató program: Szövegértés 7.a – Flamisné Kiss Andrea

10 Tantárgytömbösített: Szövegértés – magyar 7.a – Flamisné Kiss Andrea Matematika – 7.b – Nagy-Czirokné Horváth Ildikó Tanórán kívüli tevékenység: Szövegértés – 3.évf. – Dr.Sallayné Nógrádi A. Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

11 Használt taneszközök 3.a „Hétszínvirág olvasókönyv „Hétszínvirág fogalmazás munkafüzet” „Hétszínvirág munkafüzet” „Nyelvtan és helyesírás munkatankönyv” „Anyanyelvi gyakorlófüzet” 4.c „Negyedik matematika könyv I.” „Negyedik matematika könyv II.” 5.b „ TEAM 1.” „TEAM 1. Aktívity Book” 7.a „Irodalom tankönyv” „Irodalom munkafüzet” „Szövegértési feladatok” „Nyelvtan és helyesírás munkatankönyv” Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

12 Továbbképzések: Menedzsment-képzés I. - vezetőknek Menedzsment-képzés II. - vezetőknek Általános pedagógus módszertani Kooperatív tanulás Drámapedagógia Tevékenységközpontú pedagógiák Kompetencia alapú okt. program alkalmazását támogató módszertani képzés IKT oktatásban alkalmazását segítő SNI gyermekek együttnevelése Mérés-értékelés képzés Hatékony együttnevelés az iskolában IPR alkalmazását támogató tantestületi, módszertani képzés Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

13 –Intézményi folyamat-szaktanácsadó –Kompetenciaterületi mentor-szaktanácsadó –IKT mentor-szaktanácsadó –IPR mentor-szaktanácsadó Szaktanácsadói szolgáltatások igénybevétele Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

14 – Kompetencia alapú oktatási programok bevezetését támogató: tanulói taneszközök, segédletek; tanári módszertani kézikönyvek; egyéb eszközi elemek (demonstrációs segédletek) és licencek; – A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök beszerzése Taneszközök beszerzése Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason

15 Felmenő rendszer HEFOP TÁMOP

16 Az iskolai honlapon megjelenítjük a projekt főbb eseményeit és a fejlesztési, innovációs tevékenység tartalmát, dokumentációit. Felelős: Kurucsainé Nagy Éva IKT-asszisztens C típusú Tájékoztató táblák Halas Rádió tájékoztatása Szülők, DÖK tájékoztatása Nyilvánosság biztosítása

17 Köszönöm a figyelmet! Tóthné Almási Beáta szakmai vezető “Válassz olyan munkát, amit szeretsz és egy napot sem kell dolgoznod az életedben.” (Konfucius) Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív Intézményekben TÁMOP-3.1.4/08/2. – A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Kiskunhalason


Letölteni ppt "Szűts József Általános Iskola. TÁMOP-3.1.4/08/02. ”A kompetencia-alapú oktatás elterjesztésért Kiskunhalason” Projektindító nap – Szűts József Általános."

Hasonló előadás


Google Hirdetések