Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító."— Előadás másolata:

1 TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító nap 2009. szeptember 3.

2 TÁMOP / RÉSZTVEVŐ FELADATELLÁTÁSI HELYEK: - óvoda - iskola ÉRVEK: - Komplex módon segíteni a minőségi oktatás elterjesztését - Az infrastruktúra fejlesztés tartalmi fejlesztéssel párosuljon (nyertes NYDOP, TIOP pályázatok)

3 TARTALMI ELEMEK: AZ ISKOLÁBAN:
TÁMOP / TARTALMI ELEMEK: AZ ISKOLÁBAN: Kompetencia alapú programcsomagok bevezetése KÖTELEZŐ: Szövegértés-szövegalkotás (3., 5. osztály) Matematika (2., 5. osztály) VÁLASZTOTT: Informatika (6., 7., 8. osztály)

4 TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 AZ ÓVODÁBAN:
Kompetenciaalapú programcsomagok bevezetése (kiscsoport, 25 gyerek)

5 KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK
TÁMOP / KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK AZ ISKOLÁBAN: Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása Tantárgytömbösítés Moduláris oktatás Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének biztosítása

6 AZ ÓVODÁBAN Az óvoda-iskola átmenet zökkenő mentesebbé tétele
TÁMOP / AZ ÓVODÁBAN Az óvoda-iskola átmenet zökkenő mentesebbé tétele Differenciált foglalkozások hatékonyságának növelése Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének javítása

7 INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS ISKOLÁBAN:
TÁMOP / INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS ISKOLÁBAN: Témahét: egészségnevelés 3 hetet meghaladó projekt: Környezetvédelem Pedagógiai program átdolgozása Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása Jó gyakorlatok átvétele: Gyermekelszegényedés elleni küzdelem Laptop program

8 -Témahét szervezése: Egészséghét
TÁMOP / ÓVODÁBAN -Témahét szervezése: Egészséghét 3 hetes projektprogram: Újrapapírtól a használati tárgyakig Intézmény nevelési programjának módosítása Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása Jó gyakorlat átvétele: környezetvédelem

9 A TÁMOGATÁS MEGOSZLÁSA A TELEPHELYEK KÖZÖTT:
TÁMOP / A TÁMOGATÁS MEGOSZLÁSA A TELEPHELYEK KÖZÖTT: Iskola: Ft Óvoda : Ft Fenntartó: Ft Elnyert támogatás összesen: Ft

10 TÁMOP / MIRE FORDÍTHATÓ A TÁMOGATÁS? 1. SZEMÉLYI JELLEGŰ KIADÁSOK: - Menedzsment költségei (pénzügyi vezető, projektasszisztens, projektmenedzser) - Szakértői díjak (folyamattanácsadó, IKT tanácsadó, kompetenciaterületi mentorok, IKT-mentor) - Pedagógusok megbízási díjai (iskolában 5+5 fő, óvodában 4 fő) - Helyettesítési díjak

11 - Pedagógusok továbbképzése
TÁMOP / 2. SZOLGÁLTATÁSOK - Pedagógusok továbbképzése - Jó gyakorlatokhoz kapcsolódó szolgáltatások HH/HHH-s gyerekeknek lovaglás, színház látogatás; óvodásoknak kirándulás

12 3. A MEGVALÓSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK
TÁMOP / 3. A MEGVALÓSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK Tárgyi eszközök (11 +2 db laptop és kiegészítői, 5 db tanulói tábla, 2 db nyomtató; projektor, vetítővászon) Oktatási programcsomagok, tankönyvek, taneszközök Irodaszerek

13 Nyilvánosság biztosítása
TÁMOP / 4. EGYÉB KÖLTSÉGEK Nyilvánosság biztosítása iskola.tenyo.eu ovoda.tenyo.eu Általános költségek (postai és telekommunikációs költségek)

14 Pedagógusokkal megbízási szerződések kötése, feladat-meghatározással
TÁMOP / EGYÉB TUDNIVALÓK: Projekt dokumentációinak pontos vezetése (egységes formátum, logó), naprakész nyilvántartás Pedagógusokkal megbízási szerződések kötése, feladat-meghatározással

15 Köszönöm a figyelmet! Sok sikert és kitartást kívánok!
TÁMOP / Köszönöm a figyelmet! Sok sikert és kitartást kívánok!


Letölteni ppt "TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító."

Hasonló előadás


Google Hirdetések