Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító."— Előadás másolata:

1 TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító nap szeptember 3.

2 TÁMOP / RÉSZTVEVŐ FELADATELLÁTÁSI HELYEK: - óvoda - iskola ÉRVEK: - Komplex módon segíteni a minőségi oktatás elterjesztését - Az infrastruktúra fejlesztés tartalmi fejlesztéssel párosuljon (nyertes NYDOP, TIOP pályázatok)

3 TÁMOP / TARTALMI ELEMEK: AZ ISKOLÁBAN: - Kompetencia alapú programcsomagok bevezetése - KÖTELEZŐ: - Szövegértés-szövegalkotás (3., 5. osztály) - Matematika (2., 5. osztály) - VÁLASZTOTT: - Informatika (6., 7., 8. osztály)

4 TÁMOP / AZ ÓVODÁBAN: - Kompetenciaalapú programcsomagok bevezetése (kiscsoport, 25 gyerek)

5 TÁMOP / KÖTELEZŐ KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK AZ ISKOLÁBAN : - Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása - Tantárgytömbösítés - Moduláris oktatás - Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének biztosítása

6 TÁMOP / AZ ÓVODÁBAN - Az óvoda-iskola átmenet zökkenő mentesebbé tétele - Differenciált foglalkozások hatékonyságának növelése - Hátrányos helyzetű gyermekek esélyegyenlőségének javítása

7 TÁMOP / INNOVÁCIÓ – BELSŐ INTÉZMÉNYI FEJLESZTÉS ISKOLÁBAN: - Témahét: egészségnevelés - 3 hetet meghaladó projekt: Környezetvédelem - Pedagógiai program átdolgozása - Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása - Jó gyakorlatok átvétele:  Gyermekelszegényedés elleni küzdelem  Laptop program

8 TÁMOP / ÓVODÁBAN -Témahét szervezése: Egészséghét - 3 hetes projektprogram: Újrapapírtól a használati tárgyakig - Intézmény nevelési programjának módosítása - Helyi innováció dokumentumainak kidolgozása - Jó gyakorlat átvétele: környezetvédelem

9 TÁMOP / A TÁMOGATÁS MEGOSZLÁSA A TELEPHELYEK KÖZÖTT: Iskola: Ft Óvoda : Ft Fenntartó: Ft Elnyert támogatás összesen: Ft

10 TÁMOP / MIRE FORDÍTHATÓ A TÁMOGATÁS? 1. SZEMÉLYI JELLEGŰ KIADÁSOK: - Menedzsment költségei (pénzügyi vezető, projektasszisztens, projektmenedzser) - Szakértői díjak (folyamattanácsadó, IKT tanácsadó, kompetenciaterületi mentorok, IKT-mentor) - Pedagógusok megbízási díjai (iskolában 5+5 fő, óvodában 4 fő) - Helyettesítési díjak

11 TÁMOP / SZOLGÁLTATÁSOK - Pedagógusok továbbképzése - Jó gyakorlatokhoz kapcsolódó szolgáltatások  HH/HHH-s gyerekeknek lovaglás, színház látogatás;  óvodásoknak kirándulás

12 TÁMOP / A MEGVALÓSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK - Tárgyi eszközök (11 +2 db laptop és kiegészítői, 5 db tanulói tábla, 2 db nyomtató; projektor, vetítővászon) - Oktatási programcsomagok, tankönyvek, taneszközök - Irodaszerek

13 TÁMOP / EGYÉB KÖLTSÉGEK - Nyilvánosság biztosítása  iskola.tenyo.eu  ovoda.tenyo.eu - Általános költségek (postai és telekommunikációs költségek)

14 TÁMOP / EGYÉB TUDNIVALÓK: - Projekt dokumentációinak pontos vezetése (egységes formátum, logó), naprakész nyilvántartás - Pedagógusokkal megbízási szerződések kötése, feladat-meghatározással

15 TÁMOP / Köszönöm a figyelmet! Sok sikert és kitartást kívánok!


Letölteni ppt "TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0125 A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító."

Hasonló előadás


Google Hirdetések