Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10."— Előadás másolata:

1 Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.

2 Tartalom  Miért is kell menedzselni a desztinációt? - „kiemelkedően erős versenyhelyzet”  Kifogástalan minőségű szolgáltatás kell…  Új és egyedi, autentikus termék kell…  Mi kell ehhez???  Elméleti tudás – képzés  Gyakorlati tudás – tapasztalati tanulás  TDMC képzései

3 Miért is kell menedzselni a desztinációt? pl. azért, mert a turizmusban kiemelkedően erős versenyhelyzet van… „kifogástalan minőségű szolgáltatást” Az eredményesség érdekében kitűnő értéket, „kifogástalan minőségű szolgáltatást” kell nyújtani a látogatónak / turistának minden kategóriában

4 Az eredményesség érdekében mindig megújuló „friss” és egyedi, autentikus termékeket kell piacra vinni - korszerű és folyamatosan fejlődő módon -, rugalmasan alkalmazkodva a változó igényekhez… „maradéktalan élmény” Cél: A „maradéktalan élmény” biztosítása

5  szemlélet változás….  elszántság, bátorság …  változtatás…  megújulás…  tudás  folyamatos tanulás… Mi kell ehhez??

6 Képzés - tanulás Képzés - tanulás Elméleti tudás - tanulás :  Projektmenedzsment  Integráció és Kooperáció menedzsment  Innováció menedzsment - és termékfejlesztés  Információ menedzsment  Marketing menedzsment  Kommunikáció menedzsment  Vezetési ismeretek  Konfliktus menedzsment  …..  Képzőintézmények

7 Képzés - tanulás Képzés - tanulás Gyakorlati tudás - tapasztalati tanulás:  különböző készségfejlesztés  megfelelő attitűdök /pozitív hozzáállás  őszinte, nyílt kommunikáció a gyakorlatban  együttműködési /kooperációs készség  közös cselekvés - csapatépítés  konfliktus kezelési technikák  … stb., stb. Tanfolyamok, tréningek

8 TDM.C tanfolyamai, képzései tól 1. 8 x 1 napos felkészítő programsorozat a TDMSZ tagjai és vezetői számára  Egyesület szervezési / fejlesztési munkák és technikák  A konfliktus, mint esély – a konfliktuskezelés módjai  A vonzerőtől a termékig – a termékfejlesztés lépései  Marketing terv készítése  Hogyan vigyük piacra a desztinációt?  Piaci kommunikáció, pozicionálás – profilalkotás  On-line marketing  A helyes ügyfél kapcsolatok kialakítása

9 TDM.C tanfolyamai, képzései tól 2. „Vendégbarát Szolgáltatás” Szakmai továbbképző workshop a TDMSZ tagjai, kis- és mikro-vállalkozások munkatársai számára  Turizmus Európában – szolgáltatások, trendek és vendégek  Vendégbarát viselkedési formák, konfliktuskezelés a turizmusban  Napi kapcsolat a vendégekkel a turizmusban  Speciális szegmensek elvárásai a turisztikai szolgáltatásokkal szemben

10 TDM.C tanfolyamai, képzései 3. Intenzív TDM szakmai továbbképzés és workshop turisztikai szakemberek számára nemzetközi előadókkal  Kooperáció menedzsment a gyakorlatban  Termék-menedzsment a gyakorlatban –Piackutatás és pozicionálás –Profilalkotás és desztináció tervezés –Termékfejlesztés  Átfogó desztináció menedzsment ismeretek  Innováció menedzsment a gyakorlatban  Marketing menedzsment a gyakorlatban

11 TDM.C tanfolyamai, képzései TDM.C tanfolyamai, képzései ÚJDONSÁGUNK: A TDM szervezet konkrét problémájára, igényeire testreszabott tanfolyam, tréning gyakorlati tudással rendelkező az adott témában gyakorlati tudással rendelkező kitűnő szakember közreműködésével

12 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Nyirádi Ágnes


Letölteni ppt "Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia 2011. november 10."

Hasonló előadás


Google Hirdetések