Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft. 2011. április.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft. 2011. április."— Előadás másolata:

1 Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április

2 1. Képben kell lenni…

3 Információ feldolgozás és megosztás  eredeti források rendszerezése: időigényes, drága, jogi aggályok, korlátozott spektrum  összefoglalók: áttekintés, nehezen hozzáférhető eredeti anyagok  terjesztés: fénymásolatok, fax, , intranet – drága és pontatlan  belső adatbázisok: diverz + jogi aggályok

4 Információ értékelése •gyakran nincs idő pontos számításokra •értékelés nagyrészt szubjektív •ha készülnek elemzések: –kevés választ adnak –sok időt vesznek igénybe –későn adnak információt nincs valós értékelés

5 1. Lépés: Minden információ egy helyen -egy felületen, bárhonnan elérhető információ: interneten, monitoron / mobiltelefonon -kereshető sajtómegjelenések -automatikus hírösszefoglalók -jogdíjas tartalmakért cikkenként fizetés, korrektség -jogszerű, saját adatbázisok -hírek megosztása intraneten/ interneten

6 2. Lépés: Azonnali, tág perspektívájú elemzés •azonnali, objektív információ a hírekről •fő adatok: –mikor, mennyi hír jelent meg –médiumok aktivitása –mennyi embert ért el egy hír –emocionális megítélés •újságírók/ szerkesztőségek gondolkodása •objektív segítség válsághelyzetben, stratégiai döntések értékelésében

7 2. Hogy néz ki egy modern rendszer működés közben? IDS Media Analyser

8 IDS Communications Gyors betekintés az adatokba

9 Media Analyser Dashboard Gyors betekintés az adatokba

10 Sajtófigyelés Megjelenések közvetlen elérése

11 PR-hatékonyság mérése Megjelenések közvetlen elérése

12 PR-mérések és média-analízis Médiaelemzés, sajtóelemzés Összefüggések részletes elemzése

13 Sajtófigyelés, médiafigyelés Változatos elemzési szempontok

14 Posztok, lájkok, aktivitások a Facebook rajongói oldalakon Facebook analitika és Facebook elemzés Integrált Facebook-analitika

15 Facebook figyelés Közösségi aktivitások követése

16 Köszönöm a figyelmet További információ: IDS Communications Kft.


Letölteni ppt "Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft. 2011. április."

Hasonló előadás


Google Hirdetések