Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

E-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "E-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési."— Előadás másolata:

1 e-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei. Szabó Ákos ügyfélszolgálat vezető trans-o-flex Hungary Kft. Piac&Profit KKV Akadémia: Értékesítés a weben április 17.

2 +7% +36% +7% +39% +5% +42% Ipsos globális kutatás – magyar adatok Ipsos kutatás tof megbízásból – 2013 Az online vásárlás térnyerése

3 Webáruházas megbízások számokban, szemléletváltás

4 Igényelt szolgáltatások B2BB2B B2CB2C ár/érték arány biztonság állandó, ismert ügyfélkör nyitva tartás: munkaidőben lassabb nemzetközi terjeszkedés hosszú távú együttműködés általános informatikai megoldások megszokott kommunikációs csatornák ár és ismertség gyorsaság, kommunikáció ismeretlen, változó ügyfélkör megrendelések fogadása: 0-24H gyors nemzetközi terjeszkedés erős verseny saját rendszerhez igazodás több kommunikációs csatorna 24H, N24, N48, EXP/IMP sokféle kiegészítő szolgáltatás (okmánykezelés, biztosítás) változatos tarifastruktúra feladói riportok 24H, SZO, 08H, 12H, EXP utánvét, EXP utánvét egyszerű tarifastruktúra címzettek értesítése szállítás napja készpénz átvételi elismervény címre szállítás szállítólevél ügyfélszolgálat elérhetősége beazonosíthatóság szállítás időpontja (2-3 órás időintervallum) utánvét váltás lehetősége, bankkártyás fizetés köztes címre szállítás (pl. csomagpont) online csomagkövetés futár elérhetősége egységes megjelenés B2B vs. B2C igények

5  automatikus értesítések: sms, , telefon  expressz szolgáltatások (08H, 10H; 12H; hétvégi)  nemzetközi export utánvéttel  e-számla  mobil PDA eszközök  riportok  kiemelt ügyfélszolgálat  utánvétek utalása ●tematikus tájékoztató anyagok ●call-center ●ügyfélszolgálat B2C kommunikációs stratégia Belső folyamatok átalakítása Új szolgáltatások bevezetése  időpontra szállítás  bizalmas kézbesítés  csomagpont / csomagautomata hálózat  bankkártyás fizetés ●modern weboldal ●hírlevelek ●közösségi oldalakon való megjelenés ●webáruházas konferenciák, üzleti találkozók ●közös megjelenés ●szinergiák keresése a webáruházzal ●csomagkövetés - beszédes url-ek ●OLI Válasz a kihívásra

6 Pontos, közérthető tájékoztatás a szállítás feltételeiről, körülményeiről Előértesítés Megfelelő szolgáltatás kiválasztása Pontos címzett adatok, elérhetőségek, kiegészítő információk Megfelelő csomagolás Árpolitika Visszacsatolás A siker kulcsa: az együttműködés

7 Köszönöm a figyelmet! trans-o-flex Hungary Kft Budapest, Európa út


Letölteni ppt "E-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések