Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)"— Előadás másolata:

1 2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.

2 Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)  Kiegészítő nyilatkozatok (pl. Ü.CS.)  Pénztári belépési nyilatkozatok  Munkáltatói szerződések  Havi jogosultsági nyilvántartás  Rendelési és utalási listák  Átvételi elismervények, kiosztási listák  Kilépő dolgozó elszámoltatása 2

3 Evolúció….  Kockás papír  Táblázatkezelők  Excel-makrók  Dobozos szoftverek .. .. .. 3

4 Főbb szempontok a szoftver kiválasztásához  Könnyű kezelhetőség: hiszen általában nem informatikusok használják majd.  Rugalmasság és naprakészség: hiszen a felhasználó egyedi igényeit is ki kell szolgálnia.  Bővíthetőség, változások követése: hiszen az elsődleges cél a felmerülő problémák gyors és egyszerű kezelése.  Biztonság: hiszen bizalmas adatokat kezelünk, és az adatvédelemről szóló törvényt is be kell tartanunk.  Felhasználók betanítása: hiszen a személyzeti osztálytól távoli telephelyeken is otthonosan kell tudni használni. 4

5 Az evolúció újabb szintje…… „ Ha megkérdeztem volna az embereket, hogy mire van szükségük, azt mondták volna, hogy gyorsabb lovakra.” (Henry Ford)

6 ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  ek biztonsága, időzítése  Excel/Word állományok  Frissítés minden usernél külön  Kézikönyv hiánya  Szerződés követése (ha van…)  Naprakész felület  Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!)  Programfrissítés  Nyomtatványok/űrlapok  Automatikus értesítés (a frissítésekről)  On-line kézikönyv  Felhasználói  Számviteli  Jogszabály-gyűjtemény  On-line szerződés (az elszámoláshoz) 6

7 ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  Egyedi fejlesztések > különböző programverziók  Fejlesztő elérhetősége?  Illesztés bér-programokhoz nem megoldott  Új fejlesztés mindenki számára elérhető  2-szintű ügyfélszolgálat   telefon  Interface-ek lehetősége  Bármelyik bér-programhoz illeszthető 7

8 ÖSSZEHASONLÍTÁS (Adatvédelem) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  évi LXVIII tv. 3.§ (1) a.)  Törvénytelen adtakezelés!!!  Nem vihetem haza az adatot!  Adatvédelmi Biztos állásfoglalása  Írásban jóváhagyva  Csak a kezeléshez adok eszközt!  Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyásával 8

9 . hu 9

10 10

11 11

12 12

13 13 Dolgozói létszám 0-25 fő Ft/cég/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó egyedi Díjak

14 Bevezetéssel kapcsolatos költségek Installálás > nincs Adatok konvertálása > nincs Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás, paraméterezés > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 14

15 Üzemeltetéssel kapcsolatos opciók Telefonos konzultáció az első 2 hónapban > 50%kedvezmény Telefonos konzultáció a 3.hónaptól > Ft/óra Személyes konzultáció, szakértői díj > Ft/óra Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás (új userek) > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 15

16 Előnyök  Költségcsökkentés:  Feldolgozási idő rövidül.  100 fős cég > 1 óra/hónap  Rugalmasság térben és időben  Decentralizálódnak az adminisztratív jellegű feladatok  APEH-kompatibilis megoldás  Könnyű kezelhetőség  Rugalmasság és naprakészség  Bővíthetőség, változások követése  Biztonság  Felhasználók betanítása 16

17 (Összegzés) Amit a Web-cafeteria nyújt  Adatvédelmi Törvény előírásainak betartása  Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyása  Teljes technikai védelem  Naprakész felület  Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!)  Programfrissítés  Nyomtatványok/űrlapok  Automatikus értesítés (a frissítésekről)  Új fejlesztés mindenki számára elérhető  Interface-ek  On-line kapcsolat a szolgáltatókkal  On-line kézikönyv  Felhasználói  Számviteli  Jogszabály-gyűjtemény  On-line szerződés (az elszámoláshoz)  2-szintű ügyfélszolgálat   telefon 17

18 2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.

19 Elérhetőségünk: Tel: Köszönjük a figyelmét! 19


Letölteni ppt "2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések