Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÖNKORMÁNYZATI INFORMÁCIÓS RENDSZER Jankó László szoftverfejlesztő

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÖNKORMÁNYZATI INFORMÁCIÓS RENDSZER Jankó László szoftverfejlesztő"— Előadás másolata:

1 ÖNKORMÁNYZATI INFORMÁCIÓS RENDSZER Jankó László szoftverfejlesztő

2 A rendszerről  Alapvetően az önkormányzatok működését segítő rendszer, de bármely szervezet számára tartalmaz fontos modulokat  Elektronikus dokumentumokon végzett közös munka összehangolása  Biztonságos, központosított tárolás  Űrlapok nyilvántartása  Elektronikus szabadság-nyilvántartás  Projektnyilvántartás  Költségvetés-nyilvántartás  Közösen használt eszközök és termek foglalása  Leltározás  Beszerzési igények bejelentése  Eszköznyilvántartás

3 Dokumentumkezelés  A dokumentumokat általában nem egy személy készíti  Probléma: párhuzamos szerkesztés = egymás ellen végzett munka  Megoldás: Önkormányzati Információs Rendszer az aktuális szerkesztő kizárólagosan módosíthatja a dokumentumot, amíg a munkáját be nem fejezi  A dokumentumok korábbi állapotának visszaállítása  Probléma: pl. egy szabályzat tavaly aktuális verzióját hol kell keresni?  Megoldás: Önkormányzati Információs Rendszer egy dokumentum teljes életciklusa visszakereshető az adott dokumentumra kattintva

4 Szabadság-nyilvántartás  Hátralévő napok számítása  Éppen az irodában lévők megtekintése  Túlórák és csúsztatások kezelése  Kérelmek jóváhagyása  Korábbi bejelentések visszakereshetősége  Áttekintő nézetek

5 Költségvetés-nyilvántartás  Bevételek, kiadások összesítése  Terv- és tényadatok összevetése  Szűrési lehetőségek  Több naptári év kezelése  Kényelmes, azonnali szerkesztési lehetőség  Exportálás Excel-táblába

6 Központosított beszerzés  Beszerzési igények bejelenthetők egyesével vagy csoportosan  A bejelentett igények jóváhagyhatók  A rögzített adatok bármikor visszakereshetők  A beszerzési folyamat állapota lekérdezhető

7 Testületi ülések támogatása  Közös munkaterület az összes üléshez  Az ülésen résztvevők és a kapcsolódó dokumentumok bármikor visszakereshetők  Szűrési lehetőségek  Napirendipont-tervezetek rögzítése az előkészítés során  A végleges napirend elkülönített megjelenítése  Az egyes pontokhoz kapcsolódó előterjesztések, határozatok rögzíthetők

8 Projektek nyilvántartása  Saját projektwebhely minden projekt számára  A projekttagok számára feladatok oszthatók ki akár Microsoft Office Outlookon keresztül is  A projekt minden dokumentuma számára egyértelmű tárolási helyet biztosít  A projektek tervezésére háromszintű rangsor áll rendelkezésre  Projektterv importálható Microsoft Office Projectből  Munkaidő-elszámolás Outlookon keresztül: projekt- és személyráfordítás napra pontosan lekérdezhető

9 Panaszbejelentő  Nyilvános panaszbejelentő felület  Automatikus értesülés új panasz érkezéséről  Panaszok állapotának követése  Központi tárolás, visszakereshetőség

10 A rendszer további előnyei  A felhasználók gyorsan megszokják kezelését  Integrálódik a megszokott Office-alkalmazásokkal  A dokumentumkezelés Windows Intézőből is végezhető  Nem igényel hosszas oktatás  Új oldalak, adattároló listák létrehozhatók informatikai háttérismeret nélkül  Egyszerű üzemeltetni  Központosított tárolást, így egyszerűsített mentést tesz lehetővé  Javítja a belső kommunikációt  Mindenki által elérhető hirdetmények  Automatikus értesítések  Változások követése akár RSS-hírcsatornákon keresztül  Csökkenti a belső papírmunkát  A dokumentumok és bejegyzések Google-szerűen kereshetők  Biztonságos, jogosultságfüggő hozzáférést biztosít minden bejegyzéshez


Letölteni ppt "ÖNKORMÁNYZATI INFORMÁCIÓS RENDSZER Jankó László szoftverfejlesztő"

Hasonló előadás


Google Hirdetések