Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Önkormányzati információs rendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Önkormányzati információs rendszer"— Előadás másolata:

1 Önkormányzati információs rendszer
Jankó László szoftverfejlesztő

2 A rendszerről Alapvetően az önkormányzatok működését segítő rendszer, de bármely szervezet számára tartalmaz fontos modulokat Elektronikus dokumentumokon végzett közös munka összehangolása Biztonságos, központosított tárolás Űrlapok nyilvántartása Elektronikus szabadság-nyilvántartás Projektnyilvántartás Költségvetés-nyilvántartás Közösen használt eszközök és termek foglalása Leltározás Beszerzési igények bejelentése Eszköznyilvántartás

3 Dokumentumkezelés A dokumentumokat általában nem egy személy készíti
Probléma: párhuzamos szerkesztés = egymás ellen végzett munka Megoldás: Önkormányzati Információs Rendszer az aktuális szerkesztő kizárólagosan módosíthatja a dokumentumot, amíg a munkáját be nem fejezi A dokumentumok korábbi állapotának visszaállítása Probléma: pl. egy szabályzat tavaly aktuális verzióját hol kell keresni? egy dokumentum teljes életciklusa visszakereshető az adott dokumentumra kattintva

4 Szabadság-nyilvántartás
Hátralévő napok számítása Éppen az irodában lévők megtekintése Túlórák és csúsztatások kezelése Kérelmek jóváhagyása Korábbi bejelentések visszakereshetősége Áttekintő nézetek

5 Költségvetés-nyilvántartás
Bevételek, kiadások összesítése Terv- és tényadatok összevetése Szűrési lehetőségek Több naptári év kezelése Kényelmes, azonnali szerkesztési lehetőség Exportálás Excel-táblába

6 Központosított beszerzés
Beszerzési igények bejelenthetők egyesével vagy csoportosan A bejelentett igények jóváhagyhatók A rögzített adatok bármikor visszakereshetők A beszerzési folyamat állapota lekérdezhető

7 Testületi ülések támogatása
Közös munkaterület az összes üléshez Az ülésen résztvevők és a kapcsolódó dokumentumok bármikor visszakereshetők Szűrési lehetőségek Napirendipont-tervezetek rögzítése az előkészítés során A végleges napirend elkülönített megjelenítése Az egyes pontokhoz kapcsolódó előterjesztések, határozatok rögzíthetők

8 Projektek nyilvántartása
Saját projektwebhely minden projekt számára A projekttagok számára feladatok oszthatók ki akár Microsoft Office Outlookon keresztül is A projekt minden dokumentuma számára egyértelmű tárolási helyet biztosít A projektek tervezésére háromszintű rangsor áll rendelkezésre Projektterv importálható Microsoft Office Projectből Munkaidő-elszámolás Outlookon keresztül: projekt- és személyráfordítás napra pontosan lekérdezhető

9 Panaszbejelentő Nyilvános panaszbejelentő felület
Automatikus értesülés új panasz érkezéséről Panaszok állapotának követése Központi tárolás, visszakereshetőség

10 A rendszer további előnyei
A felhasználók gyorsan megszokják kezelését Integrálódik a megszokott Office-alkalmazásokkal A dokumentumkezelés Windows Intézőből is végezhető Nem igényel hosszas oktatás Új oldalak, adattároló listák létrehozhatók informatikai háttérismeret nélkül Egyszerű üzemeltetni Központosított tárolást, így egyszerűsített mentést tesz lehetővé Javítja a belső kommunikációt Mindenki által elérhető hirdetmények Automatikus értesítések Változások követése akár RSS-hírcsatornákon keresztül Csökkenti a belső papírmunkát A dokumentumok és bejegyzések Google-szerűen kereshetők Biztonságos, jogosultságfüggő hozzáférést biztosít minden bejegyzéshez


Letölteni ppt "Önkormányzati információs rendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések