Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó,"— Előadás másolata:

1 Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó, ABESSE Rt

2 Napirend  E.ON és is:energy a piacnyitás előtt •Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy  Titász Exchange 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Rubóczki László, ABESSE Rt  SharePoint Portal Server 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Czirók Dénes, ABESSE Rt.

3 E.ON és az is:energy  Az energia üzletág liberalizációjának kihívásai •Növekszik az üzleti folyamatok komplexitása •Új és egyre átfogóbb informatika igények  is:energy - ABESSE együttműködés •Microsoft megoldások (Exchange, SPS, Sales System)  A Titász támogatja az innovatív megoldásokat

4 Napirend  E.ON és is:energy a piacnyitás előtt •Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy  Titász Exchange 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Rubóczki László, ABESSE Rt  SharePoint Portal Server 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Czirók Dénes, ABESSE Rt.

5 Titász Exchange 2003 bevezetés Üzleti igények  Levelezés  Megbeszélés szervezés  Feladat kiadás  Erőforrás foglalás  Fényképes telefonkönyv és címtár  Távoli elérés •Internetről •Mobil eszközökről

6 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás - Megvalósítandó feladatok  Exchange 2003 teljes funkcionalitás megvalósítása  Magas rendelkezésreállás  Központi adattárolás  Címlisták és felhasználói adatok tárolása  Központi felügyelet kialakítása  Biztonságos, hitelesített internetes publikáció  Vírusvédelem, mentés  Integráció az ügyfél hálózati és biztonsági stratégiájával

7 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Technológia  Windows 2003 Server - alapinfrastruktúra  Active Directory – felhasználói adatok  Exchange 2003 Server – csoportmunka  Windows 2003 Cluster Services– magas rendelkezésre állás  ISA Server 2000 – internetes publikáció  MOM 2000 Server – központi felügyelet

8 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Architektúra  Üzleti funkciók az ügyfél tartományán belül található  Üzemeltetés, menedzsment és biztonsági funkciók a szolgáltatónál  Az infrastruktúra alá további ügyfelek is bevonhatók

9 Titász Exchange 2003 bevezetés Megoldás – Rendszerelérés  LAN-on belül: •Outlook kliensek (2003) •Outlook Web Access  LAN-on kívül: •Outlook Web Access •RPC over HTTP (Outlook 2003-mal) •ActiveSync

10 Napirend  E.ON és is:energy a piacnyitás előtt •Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy  Titász Exchange 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Rubóczki László, ABESSE Rt  SharePoint Portal Server 2003 bevezetés •Üzleti igény:Gál Sándor, CIO, Titász Rt. •Megoldás:Czirók Dénes, ABESSE Rt.

11 SharePoint Portal Server 2003 Üzleti igények  Információk elérése egy információs pulton keresztül  Digitális munkaasztal az adminisztráció automatizálására  Megvalósított funkciók •Vállalati hírek, hirdetmények •Szervezeti webhelyek •Telefonkönyv az Exchange-ből •Szervezeti ábra az AD-ból •Névnap •Időjárás jelentés •Fórumok •Apróhirdetések •Saját naptár, feladatok •Csoport webhelyek

12 Használt szolgáltatások 1.  Lap sablon használata •Testreszabott hírek •Ötletláda •Névnap •Hasznos linkek •Időjárás

13 Használt szolgáltatások 2.  Telefonkönyv címtár segítségével

14 Használt szolgáltatások 3.  Exchange integráció: •Beérkezett üzenetek •Feladatok •Naptár

15 Használt szolgáltatások 4.  Meeting workspace  SharePoint beépített szolgáltatásai: képtár, fórum, hirdetmények  MSNBC kijelzők •Hírek •Időjárás  Látogatottsági elemzések

16 Titász további lépések  Online meeting és konferencia  Digitális indítópult  Office 2003

17 KÉRDÉSEK?


Letölteni ppt "Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál Gál Sándor, CIO, TITÁSZ Rt. Vass Tibor, szerviz igazgató, is:energy Rubóczki László, tanácsadó,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések