Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális információs fejlesztések” kiemelt projekt keretében fejlesztett szoftverek bemutatói A TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális információs fejlesztések” kiemelt projekt keretében fejlesztett szoftverek bemutatói A TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális."— Előadás másolata:

1 TÁMOP „Központi szociális információs fejlesztések” kiemelt projekt keretében fejlesztett szoftverek bemutatói A TÁMOP „Központi szociális információs fejlesztések” kiemelt projekt keretében fejlesztett szoftverek bemutatói Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal

2 A bemutató témakörei 1.Általános rendszer-jellemzők (adminisztratív feladatok, képernyők felépítése, navigációs lehetőségek) 2.TEVADMIN KENYSZI rendszer (cél, felhasználók, folyamat, funkcionalitás, példa) 3.TEVADMIN IDŐSGONDOZÁS rendszer (cél, felhasználók, funkcionalitás, űrlapok, példa) 4.SZOCIÁLIS REGISZTER rendszer (cél, felhasználók, folyamat, funkcionalitás, példa) 5.MŰKÖDÉS ENGEDÉLYEZÉS rendszer (cél, felhasználók, funkcionalitás, példa)

3 1. Általános rendszer-jellemzők

4  A rendszerek (oktatási környezetek!) TÁVOLI elérése TEVADMIN: https://tevadmin-oktatas.nrszh.hu SZOCREG, MUKENG: https://regiszter-oktatas.nrszh.hu  Belépés  Kijelentkezés  Jelszó megváltoztatása 1.1 Adminisztratív feladatok

5 Belépés

6 Kijelentkezés

7 Jelszó megváltoztatása

8 LEGÖRDÜLŐ MENÜSOR: adott jogosultsággal elérhető funkciók 1.2 Képernyő-felépítés

9 KERESŐ képernyő

10 ŰRLAP

11 FOLYAMAT- vezérelt feladatok elvégzése

12 1.3 Navigációs lehetőségek Előrelépés: Visszalépés: Adatok megtekintése: Adatok szerkesztése: Dokumentumok letöltése: Feladat (újra)kezdése: Mentés: Ellenőrzés:

13 2. TEVADMIN – Központi Elektronikus Nyilvántartás a Szolgáltatást Igénybevevőkről (KENYSZI) Verzió:

14 2.1 A rendszer célja A szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatásokat nyújtó intézmények tevékenység- adminisztrációjának (TEVADMIN) alapját képező nyilvántartási feladatok támogatása:  a szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek adatainak kezelésével,  a beérkezett szolgáltatás-igénybevételi kérelmek teljes életciklusának lekövetésével,  a szolgáltatás-igénybevétel dokumentálásával, különböző dokumentum-típusok generálásával,  a rendszer-adatok különböző szempontú lekérdezésével.

15 A rendszer rendeltetésszerű alkalmazásával  kiváltható több helyi, egyedi nyilvántartás,  biztosítható a dokumentálás jogszabályi előírásoknak való megfelelősége,  egyszerűbbé válik a kötelező adatszolgáltatások előállítása és a saját információs igények kielégítése. A rendszernek HOSSZÚ TÁVÚ célja a papír alapú adminisztráció kiváltása!

16 A TEVADMIN KENYSZI rendszert a szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatásokat nyújtó intézmények  ügyintézői jogosultsággal, és/vagy  elbírálói jogosultsággal rendelkező munkatársai használják. Az egyes felhasználók a csoportjaikhoz rendelt jogosultságoktól függően tudják használni a rendszer egyes funkcióit. 2.2 A rendszer felhasználói

17 2.3 A rendszer funkciói Adminisztratív feladatok A rendszer elérése, belépés, kijelentkezés Jelszó megváltoztatása Ügyfél-adatok kezelése Ügyfél keresése Ügyfél-törzsadatok megtekintése Ügyfél-törzsadatok módosítása Ügyfél létrehozása Folyamatvezérelt feladatok végrehajtása Igénybevételi kérelem benyújtása Megállapodás rögzítése Megállapodás és értesítési dokumentumok generálása Igénybevétel szüneteltetése Igénybevétel megszüntetése Folyamattörténet áttekintése Feladatok áttekintése Igénybevételi napló készítése Lekérdezések generálása Igénybevevők száma riport Regiszter riport

18 2.4 A rendszer által támogatott ügyviteli alapfolyamat

19 2.5 Példa Feladatok:  Adott Ügyfél igénybevételi kérelmének rögzítése.  A rögzített kérelem további életútjának (elbírálás, megállapodás, aláírás) bemutatása.  Igénybevevők száma riport elkészítése.

20 3. TEVADMIN – Idősek otthona szolgáltatást nyújtó szociális intézmények tevékenység- adminisztrációja Verzió:

21 3.1 A rendszer célja Az idősek otthona szolgáltatást (is) nyújtó szociális intézmények tevékenység-adminisztrációjának (TEVADMIN) támogatása:  a szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek egyedi elektronikus űrlapjainak kezelésével,  az eltárolt űrlapok visszakövethetőségével,  a nyújtott szolgáltatásra vonatkozó dokumentum- sablonok generálásával.

22 A rendszer rendeltetésszerű alkalmazásával  kiváltható több helyi, egyedi nyilvántartás,  biztosítható a dokumentálás jogszabályi előírásoknak való megfelelősége,  egyszerűbbé válik a kötelező adatszolgáltatások előállítása és a saját információs igények kielégítése. A rendszernek HOSSZÚ TÁVÚ célja a papír alapú adminisztráció kiváltása!

23 A TEVADMIN Idősgondozás rendszert a bentlakásos idősgondozást nyújtó intézmények  idősgondozó jogosultsággal (is) rendelkező munkatársai használják. 3.2 A rendszer felhasználói

24 3.3 A rendszer funkciói Adminisztratív feladatok A rendszer elérése, belépés, kijelentkezés Jelszó megváltoztatása Ügyfél-adatok kezelése Ügyfél keresése Ügyfél-törzsadatok megtekintése Ügyfél-törzsadatok módosítása Dosszié kezelése Dosszié szerkesztése (tevékenység- adminisztrációs űrlapok kitöltése) Dossziétörténet megtekintése (elmentett űrlapok visszakövetése) Dokumentumsablonok generálása Folyamati mutató lekérdezés Ápolás-gondozás riport elkészítése

25 3.4 A rendszer űrlapjai

26 3.5 Példa Feladat:  Adott Ügyfél Mentálhigiénés űrlapjának kitöltése.

27 4. Szociális Regiszter (SZOCREG) Verzió:

28 4.1 A rendszer célja Az új ágazati azonosító kérelem rögzítésével, jóváhagyásával és a működési engedély kiadásával összefüggő hatósági és NRSZH munkafolyamatok támogatása:  a fenntartó, az intézmény, a szolgáltatási hely, valamint a nyújtandó szolgáltatás adatait rögzítő egyedi elektronikus űrlapok kezelésével,  ágazati azonosító kérelem teljes életciklusának nyomon követésével,  határozati és egyéb kiegészítő adatok rögzítése lehetőségének biztosításával.

29 A rendszer rendeltetésszerű alkalmazásával  kiváltható több helyi, egyedi nyilvántartás,  biztosítható a dokumentálás jogszabályi előírásoknak való megfelelősége,  egyszerűbbé válik a kötelező adatszolgáltatások előállítása és a saját információs igények kielégítése. A rendszernek HOSSZÚ TÁVÚ célja a papír alapú adminisztráció kiváltása!

30 A SZOCREG rendszert, új ágazati azonosító kérelmek kezelésére  a hatóságok ügyintézői,  az NRSZH – ágazati azonosítók kiadásának jóváhagyásáért felelős – munkatársai használják. Az egyes felhasználók a csoportjaikhoz rendelt jogosultságoktól függően tudják használni a rendszer egyes funkcióit. 4.2 A rendszer felhasználói

31 4.3 A rendszer funkciói Adminisztratív feladatok A rendszer elérése, belépés, kijelentkezés Jelszó megváltoztatása Új ágazati azonosító kérelem rögzítése Fenntartó alapadatok rögzítése Intézmény alapadatok rögzítése Szolgáltatási hely alapadatok rögzítése Szolgáltatás adatok rögzítése Ágazati azonosító kérése Engedélyezés Kérelem kiválasztása Határozati és egyéb kiegészítő adatok megadása Engedély kiadása/elutasítása Egyéb Folyamattörténet és folyamatábra megtekintése Hatósági funkciók

32 Adminisztratív feladatok A rendszer elérése, belépés, kijelentkezés Jelszó megváltoztatása Új ágazati azonosító kérelem jóváhagyása Kérelem kiválasztása Kérelem ellenőrzése Ágazati azonosító jóváhagyása / technikai elutasítása Egyéb Folyamattörténet és folyamatábra megtekintése NRSZH funkciók

33 4.4 A rendszer által támogatott ügyviteli alapfolyamat

34

35 4.5 Példa Feladat:  Új ágazati azonosító kérelem rögzítése adott szolgáltatási helyre vonatkozóan.

36 5. Működési Engedélyezés (MUKENG) Verzió: DEMO

37 5.1 A rendszer célja Az új működési engedély kérelem rögzítésével és ellenőrzésével összefüggő fenntartói, hatósági és NRSZH munkafolyamatok támogatása:  a fenntartó, az intézmény, a szolgáltatási hely, valamint a nyújtandó szolgáltatás adatait rögzítő egyedi elektronikus űrlapok kezelésével,  a működési engedély kérelem teljes életciklusának nyomon követésével.

38 A rendszer rendeltetésszerű alkalmazásával  kiváltható több helyi, egyedi nyilvántartás,  biztosítható a dokumentálás jogszabályi előírásoknak való megfelelősége,  egyszerűbbé válik a kötelező adatszolgáltatások előállítása és a saját információs igények kielégítése. A rendszernek HOSSZÚ TÁVÚ célja a papír alapú adminisztráció kiváltása!

39 A MUKENG rendszert, új működési engedély kérelmek kezelésére  a fenntartók rögzítői,  a fenntartók képviselői  a hatóságok ügyintézői és  az NRSZH munkatársai használják. Az egyes felhasználók a csoportjaikhoz rendelt jogosultságoktól függően tudják használni a rendszer egyes funkcióit. 5.2 A rendszer felhasználói

40 5.3 A rendszer fenntartói funkciói Adminisztratív feladatok A rendszer elérése, belépés, kijelentkezés Jelszó megváltoztatása Új működési engedély kérelem rögzítése Fedlap kitöltése Fenntartó alapadatok rögzítése Intézmény alapadatok rögzítése Szolgáltatási hely alapadatok rögzítése Szolgáltatás adatok rögzítése Külső foglalkozató(k) megadása Egyéb adatok rögzítése Dokumentumok csatolása Új működési engedély kérelem ellenőrzése Kérelem kiválasztása Űrlapok áttekintése Kérelem benyújtás engedélyezése

41 5.4 Példa Feladat:  Új működési engedély kérelem rögzítése és ellenőrzése (interaktív oktatási anyag segítségével).

42 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális információs fejlesztések” kiemelt projekt keretében fejlesztett szoftverek bemutatói A TÁMOP 5.4.2. „Központi szociális."

Hasonló előadás


Google Hirdetések