Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer Imréné Bagi Szonja, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest, 2011. május 11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer Imréné Bagi Szonja, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest, 2011. május 11."— Előadás másolata:

1 IMIR monitoring és információs rendszer Imréné Bagi Szonja, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest, május 11.

2 Internet IMIR monitoring és információs rendszer Front Office Partneri jelentés készítése és benyújtása Back Office Hitelesítés Projekt partner Hitelesítést végző szervezetek (kontroller)

3 IMIR monitoring és információs rendszer •Partneri jelentések készítésének és benyújtásának módja (partner): –elektronikusan: IMIR Front Office felületén keresztül, és –papír alapon: IMIR Front Office felületén generált riportokkal. •Partneri jelentés ellenőrzésének és hitelesítésének módja (kontroller): –IMIR Back Office részében. •Partneri jelentés beérkezési határideje: –A papír alapú dokumentumok beérkezése (nem az elektronikus benyújtás). •Vezető partner – projekt partner: –Minden projekt partner (akinek vezető partneri feladata is van, az is, mint projekt partner) a PARTNERI JELENTÉSÉT az IMIR Front Office felületén készíti el, és nyújtja be – „Front Office projekt partnerek részére”; –A vezető partnerek a PROJEKT JELENTÉSÜKET a SEE JTS-el egyeztetik annak készítésének és benyújtásának módját; az IMIR Front Office felületén készítik el, és nyújtják be – „Front Office for Lead partners”.

4 Front Office felület megnyitásának feltétele Front Office megnyitásának feltétele az alábbi dokumentumok benyújtása a Társfinanszírozási támogatási szerződés kötése folyamán: –1. Pályázati formanyomtatvány –2. Főszerződés –3. Partnerségi megállapodás –4. Partner részletes költségvetése (TSZ 3/A tábla) –5. Partner „Spending forecast”-ja (TSZ 3/B tábla) –6. Nyilatkozat a szervezet adatairól –7. Nyilatkozat a hazai partner bankszámláiról –8. ÁFA nyilatkozat (Fenti dokumentumok alapján a kontrollerek létrehozzák a projektrészt a Back Office- ban, mely lehetővé teszi a Front Office felület megnyitását a partnerek részére.)

5 Front Office felület megnyitása, használata •Front Office megnyitása: –Tájékoztató a partnerek részére, – tartalma: FO kézikönyv, internet link, User name, password, biztonsági kulcs. •Front Office használata: –Elérése kizárólag egyéni User name és password használatával, projektrészenként külön-külön. •Segédletek és segítség nyújtása: –Részletes FO kézikönyv a Partnerek részre ( és –Telefonon/ en elérhetőek vagyunk munkaidőben.

6 FRONT OFFICE Egyszerű menüstruktúra: •Create new Partner Report: mindig a TSZ szerinti megfelelő period-ot kell kiválasztani jelentések összevonásánál, illetve mindig egy új jelentés-készítési folyamat indul el! •Continue Partner Report: korábban már elkezdett jelentés folytatására szolgál! •Amend Partner Report: partneri jelentés hiánypótlására szolgál •View Partner Reports: minden partneri jelentés megtekintése •Change Password: jelszó módosítására szolgál •Exit: kilépés a FO felületről

7 Partneri jelentés – Nyitóoldal Fejléc Attachments fül: Dokumentum menedzsment Sheets to fill in fül: Adatbevitel Overview fül: Report áttekintés

8 Megvalósított tevékenységek Partneri jelentés – Adatbeviteli fül Pénzügyi elszámolás Pénzügyi nyomon követés

9 Partneri jelentés – dokumentum generálás, elektronikus benyújtás

10 Technikai információk •Online rendszer (Interneten keresztül érhető el) •Egy időben 1 projektrész – 1 online ember •A képernyők és az adatbevitel nyelve: angol •Java platformra kialakított technológia, Oracle alapú adatbázis, titkosított kliens-szerver kommunikáció (Certificate: személyes kulcs használat) •A rendszer által használt programok: Internet Explorer/Mozilla Firefox, MS Office, Adobe Pdf reader, Java

11 Köszönöm szíves figyelmüket! Tel: Fax:


Letölteni ppt "IMIR 2007-2013 monitoring és információs rendszer Imréné Bagi Szonja, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest, 2011. május 11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések