Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS."— Előadás másolata:

1 HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS Bemutató Készült az Új Magyarország Fejlesztési terv Államreform Operatív Program „Polgármesteri Hivatalok Szervezetfejlesztése” Pályázat „Hidasnémeti szervezetfejlesztéséről” ÁROP 1.A.2/A kódszámú pályázat keretében 2009

2 Belső csoportmunka portál

3 Főbb funkciók 1/2 •Vitafórum •Hírek kezelése •Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel •Interaktív felmérések •Képtár •Projekttár, feladatokkal •Naptár

4 Főbb funkciók 2/2 •Wiki •Partnerlista (CRM modul) •Felhasználókezelés, Admin modul •Egyéb funkciók –Hivatkozáslista –Egyéni lista –Egyszerű lap – értesítés

5 A rendszer elindítása A rendszer indítása után a képernyőn a bejelentkezési oldal jelenik meg, ahol a saját felhasználói adatainkat adhatjuk meg. Amennyiben nincs még felhasználónevünk, a webhely felügyelőjétől kérhetünk.

6 A rendszer elindítása Bejelentkezés után a főoldal jelenik meg

7 Vitafórum

8 •A vitafórum bizonyos kérdések hírcsoportszerű megvitatására szolgál. •Lehetővé teszik a hozzászólásláncok kezelését, biztosítva, hogy csak a jóváhagyott hozzászólások jelenjenek meg.

9 Vitafórum Új elem hozzáadása

10 Hírek kezelése Hírek, állapot és egyéb rövid információ közzétételéhez hirdetményt hozhat létre.

11 Hírek kezelése Új hír létrehozása

12 Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel

13 A dokumentumtár segítségével dokumentumokat és egyéb fájlokat oszthat meg más felhasználókkal. A dokumentumtárak lehetővé teszik a mappák használatát, a verziószámozást, valamint a kivételt.

14 Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel •Mappák használata: a különböző típusú dokumentumok különböző mappába tölthetők fel. •Verziószámozás: a dokumentum módosításakor automatikusan letárolásra kerül a dokumentum előző verziója is, mely a későbbiekben visszakereshető és elérhető. •Kivétel: a felhasználó kiveheti az adott dokumentumot, megtekintheti és módosíthatja is, majd visszateheti azt. A kivétel alatt a többi felhasználó értesül a kivételről.

15 Interaktív felmérések Körkérdés intézéséhez a webhely felhasználóihoz felmérést hozhat létre.

16 Interaktív felmérések A felmérésekkel gyorsan létrehozhatja a kérdéseket, továbbá meghatározhatja, hogy a felhasználók miként adhatják meg válaszaikat. A felmérésre adott válaszok kiértékelhetők, azokból kimutatás készíthető.

17 Képtár A képtárak olyan speciális szolgáltatásokat kínálnak a képek kezeléséhez és megjelenítéséhez, mint a miniatűrök, a letöltési beállítások és a diavetítés.

18 Képtár A képtár menü segítségével a feltöltött képek mappákba rendezhetők

19 Projekttár, feladatok

20 •Feladatok: a csoport által elvégzendő munkaelemek követése •Projektek: projekttevékenység-lista létrehozásával grafikus alakban (Gantt-diagrammal) ábrázolható a saját vagy a csoport által elvégzendő munkaelemcsoport. •Problémakövetés: a problémákat felmerülésüktől egészen a megoldásig nyomon követheti, kijelölheti a felelősöket, megadhatja a prioritásukat és így tovább.

21 Naptár A közelgő értekezletek, határidők és egyéb fontos események naptáralapú nézetének megjelenítéséhez naptárlista hozható létre.

22 Naptár A naptár és a Windows SharePoint Services szolgáltatással kompatibilis esemény-nyilvántartó programok között az információ megosztható

23 WIKI

24 •Egymáshoz kapcsolódó Wikilapok gyűjteménye hozható létre a Wikilapok tárának létrehozásával •Ezek a laptárak képek, táblázatok, hivatkozások és wikialapú hivatkozások használatát is lehetővé teszik

25 Partnerlista (CRM)

26 •A csoporttal együttműködő személyekhez, például az ügyfelek és a partnerek adatainak kezeléséhez névjegyalbum listák hozhatók létre. •A névjegyalbum lista és a Windows SharePoint Services szolgáltatással kompatibilis névjegykezelő programok között megosztható a szükséges információ.

27 Felhasználó-kezelés admin modul A csoportmunka portál felhasználóit karbantarthatók a funkció segítségével

28 Egyéb funkciók •Hivatkozáslista •Egyéni lista •Egyszerű lap • értesítés

29 Egyéb funkciók Hivatkozáslista Weblapokra vagy más erőforrásokra mutató hivatkozások megosztásához hozzon létre hivatkozáslistát.

30 Egyéb funkciók Egyéni lista Saját oszlopok megadásához lehet egyéni listát létrehozni. A lista weblapként nyílik meg, és lehetővé teszi elemek egyenkénti hozzáadását és szerkesztését.

31 Egyéb funkciók Egyszerű lap Amennyiben egyszerű weblapot kíván hozzáadni a webhelyhez, hozzon létre egyszerű lapot. A lapot szöveg, képek és táblázatok hozzáadásával módosíthatja a böngészőprogram használatával.

32 Egyéb funkciók értesítés A dokumentumtár és egyéb listáknak eseményhez köthető funkciói segítségével megadható, hogy egyes könyvtárak, vagy fájlok kivételéről, módosításáról egyes felhasználók automatikus értesítést kapjanak.

33 Köszönjük figyelmüket! InterMap Kft Bp., Viharhegyi út 19/c. Tel.: Web:


Letölteni ppt "HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések