Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS."— Előadás másolata:

1 HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS Bemutató Készült az Új Magyarország Fejlesztési terv Államreform Operatív Program „Polgármesteri Hivatalok Szervezetfejlesztése” Pályázat „Hidasnémeti szervezetfejlesztéséről” ÁROP 1.A.2/A-2008-0278 kódszámú pályázat keretében 2009

2 Belső csoportmunka portál

3 Főbb funkciók 1/2 •Vitafórum •Hírek kezelése •Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel •Interaktív felmérések •Képtár •Projekttár, feladatokkal •Naptár

4 Főbb funkciók 2/2 •Wiki •Partnerlista (CRM modul) •Felhasználókezelés, Admin modul •Egyéb funkciók –Hivatkozáslista –Egyéni lista –Egyszerű lap –e-mail értesítés

5 A rendszer elindítása A rendszer indítása után a képernyőn a bejelentkezési oldal jelenik meg, ahol a saját felhasználói adatainkat adhatjuk meg. Amennyiben nincs még felhasználónevünk, a webhely felügyelőjétől kérhetünk.

6 A rendszer elindítása Bejelentkezés után a főoldal jelenik meg

7 Vitafórum

8 •A vitafórum bizonyos kérdések hírcsoportszerű megvitatására szolgál. •Lehetővé teszik a hozzászólásláncok kezelését, biztosítva, hogy csak a jóváhagyott hozzászólások jelenjenek meg.

9 Vitafórum Új elem hozzáadása

10 Hírek kezelése Hírek, állapot és egyéb rövid információ közzétételéhez hirdetményt hozhat létre.

11 Hírek kezelése Új hír létrehozása

12 Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel

13 A dokumentumtár segítségével dokumentumokat és egyéb fájlokat oszthat meg más felhasználókkal. A dokumentumtárak lehetővé teszik a mappák használatát, a verziószámozást, valamint a kivételt.

14 Belső dokumentumtár jogosultságkezeléssel •Mappák használata: a különböző típusú dokumentumok különböző mappába tölthetők fel. •Verziószámozás: a dokumentum módosításakor automatikusan letárolásra kerül a dokumentum előző verziója is, mely a későbbiekben visszakereshető és elérhető. •Kivétel: a felhasználó kiveheti az adott dokumentumot, megtekintheti és módosíthatja is, majd visszateheti azt. A kivétel alatt a többi felhasználó értesül a kivételről.

15 Interaktív felmérések Körkérdés intézéséhez a webhely felhasználóihoz felmérést hozhat létre.

16 Interaktív felmérések A felmérésekkel gyorsan létrehozhatja a kérdéseket, továbbá meghatározhatja, hogy a felhasználók miként adhatják meg válaszaikat. A felmérésre adott válaszok kiértékelhetők, azokból kimutatás készíthető.

17 Képtár A képtárak olyan speciális szolgáltatásokat kínálnak a képek kezeléséhez és megjelenítéséhez, mint a miniatűrök, a letöltési beállítások és a diavetítés.

18 Képtár A képtár menü segítségével a feltöltött képek mappákba rendezhetők

19 Projekttár, feladatok

20 •Feladatok: a csoport által elvégzendő munkaelemek követése •Projektek: projekttevékenység-lista létrehozásával grafikus alakban (Gantt-diagrammal) ábrázolható a saját vagy a csoport által elvégzendő munkaelemcsoport. •Problémakövetés: a problémákat felmerülésüktől egészen a megoldásig nyomon követheti, kijelölheti a felelősöket, megadhatja a prioritásukat és így tovább.

21 Naptár A közelgő értekezletek, határidők és egyéb fontos események naptáralapú nézetének megjelenítéséhez naptárlista hozható létre.

22 Naptár A naptár és a Windows SharePoint Services szolgáltatással kompatibilis esemény-nyilvántartó programok között az információ megosztható

23 WIKI

24 •Egymáshoz kapcsolódó Wikilapok gyűjteménye hozható létre a Wikilapok tárának létrehozásával •Ezek a laptárak képek, táblázatok, hivatkozások és wikialapú hivatkozások használatát is lehetővé teszik

25 Partnerlista (CRM)

26 •A csoporttal együttműködő személyekhez, például az ügyfelek és a partnerek adatainak kezeléséhez névjegyalbum listák hozhatók létre. •A névjegyalbum lista és a Windows SharePoint Services szolgáltatással kompatibilis névjegykezelő programok között megosztható a szükséges információ.

27 Felhasználó-kezelés admin modul A csoportmunka portál felhasználóit karbantarthatók a funkció segítségével

28 Egyéb funkciók •Hivatkozáslista •Egyéni lista •Egyszerű lap •e-mail értesítés

29 Egyéb funkciók Hivatkozáslista Weblapokra vagy más erőforrásokra mutató hivatkozások megosztásához hozzon létre hivatkozáslistát.

30 Egyéb funkciók Egyéni lista Saját oszlopok megadásához lehet egyéni listát létrehozni. A lista weblapként nyílik meg, és lehetővé teszi elemek egyenkénti hozzáadását és szerkesztését.

31 Egyéb funkciók Egyszerű lap Amennyiben egyszerű weblapot kíván hozzáadni a webhelyhez, hozzon létre egyszerű lapot. A lapot szöveg, képek és táblázatok hozzáadásával módosíthatja a böngészőprogram használatával.

32 Egyéb funkciók E-mail értesítés A dokumentumtár és egyéb listáknak eseményhez köthető funkciói segítségével megadható, hogy egyes könyvtárak, vagy fájlok kivételéről, módosításáról egyes felhasználók automatikus értesítést kapjanak.

33 Köszönjük figyelmüket! InterMap Kft. 1037 Bp., Viharhegyi út 19/c. Tel.: 212-2070 Web: www.intermap.hu


Letölteni ppt "HIDASNÉMETI KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések