Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!"— Előadás másolata:

1 Tisztelt Partnereink!

2 A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!

3 2012. november 26-tól telefonos tanácsadási szolgáltatásunkat megújítottuk!

4 Röviden szeretnénk bemutatni az új call center használatával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat!

5 A telefonos tanácsadás hívószámai nem változtak! A vállalkozások továbbra is az (1) , -23, -24, -25-ös telefonszámokon, a költségvetési tagszervezetek az (1) , -33, -34, -35-ös telefonszámokon hívhatnak minket! Vám tanácsadónkat az (1) es telefonszámon érhetik el!

6 Tanácsadóinkhoz munkaidőben (hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:00 óra között, pénteken 8:00 és 13:30 óra között) két gyors lépésben juthatnak el!

7 Az első, amire szükség lesz az a cégük egyedi 8 jegyű éves azonosító kódja! Hívás után a telefonkészülékén a nyomógombok segítségével kérjük adják meg a 8 jegyű éves azonosító kódjukat!

8 A rendszerünk pár másodperc alatt azonosítja cégüket és máris a második, egyben utolsó lépésre kerül sor.

9 A nyomógombok segítségével válasszák ki, hogy milyen szakkérdésben kívánnak velünk konzultálni!

10 1. lépés megadása 2. lépés Témaválasztás 1-es gomb5-ös gomb 2-es gomb 4-es gomb 3-as gomb Számvitel Tao SZJA TB MunkaTv ÁFA Egyéb ÉVES AZONOSÍTÓ KÓD

11 Ezt követően máris az Ön által választott témában leginkább jártas tanácsadóinknál csörög a telefon! Ekkor már sem az azonosító szám, sem a belépési sorszám megadására nincs szükség! Kérdezhet!

12 Még néhány fontos tudnivaló • Ha több témában szeretne kérdezni, elegendő az egyik témát választania, ahol újrahívás nélkül kérdezhet más témát is. • Ha bármely okból nem tudja megadni az éves azonosító kódját, a rendszer azonnal a Vevőszolgálatunkhoz kapcsolja Önt és munkatársaink készséggel segítenek Önnek!

13 Még néhány fontos tudnivaló • Ha a megadott azonosító alapján cégük tanácsadásra nem jogosult, a rendszer azonnal a Vevőszolgálatunkhoz kapcsolja Önt és munkatársaink készséggel segítenek Önnek! • Ha nyilvántartásunk szerint cégük a tanácsadói számlánkat tartós ideje nem egyenlítette ki, a rendszer azonnal a Vevőszolgálatunkhoz kapcsolja Önt egyeztetés céljából!

14 Megújult telefonos elérhetőségünk az Önök gyorsabb kiszolgálását biztosítja, illetve az esetleges jogosulatlan hívások kiszűrésében segít!

15 Kérjük az előzőekben foglalt információkat ossza meg kollégáival is! Jelen tájékoztatót a tagi oldalakra belépve, külön menüpontban is megtalálják! Köszönjük a figyelmüket!


Letölteni ppt "Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések