Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE."— Előadás másolata:

1 ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE

2 A jó üzleti terv kritériumai ÜZLETI TERV Gyorsan elkészíthető LogikusRealisztikusTényszerűLényegre törő Támogatja a gyors döntéshozást megvaló- síthatóság kockázat működő- képesség

3 A TruPlan rendszerrel minimális erőfeszítéssel készíthet a cég egészét lefedő, minden tevékenységi körre kiterjedő, áttekinthető üzleti tervet. A TruPlan üzleti tervező rendszer gyorsan egyszerűen a cég folyamatait leképezve belső használatra (management) külső használatra (bank, finanszírozók)

4 A DLM cégcsoport •Könyvelés •Kontrolling •Üzleti, folyamatszervezési tanácsadás •Szoftver-fejlesztés és support szolgáltatás •Üzleti tervezés 15 év tapasztalat

5 TruPlan üzleti terv bontás TruPlan rendszerrel készíthető üzleti terv: Telephelyenként Modellenként Részlegenként  Új gépjármű értékesítés  Használt gépjármű értékesítés  Szerviz  Központ

6 TruPlan rövid és hosszú távú terv •Havi bontású, részletes akció terv a következő évre •Segítségével meghatározhatóak a beavatkozási pontok •Eldöntető, hogy a prognosztizált adatok alapján megvalósítható-e a terv Rövid távú üzleti terv •Több évet átfogó tervezés •Segítségével megtervezhetőek a beruházások •Kimutatható a beruházások hatása az eredményességre •Meghatározható a hosszú távú stratégia Hosszú távú üzleti terv

7 TruPlan üzleti tervezés •Megvalósítható-e az üzleti terv? •Van- e elég pénz a finanszírozáshoz? •Az eredményesség megfelelő-e? Segít döntést hozni •Minden tervadat mögött valós folyamat •Tervszám változtatása mögött konkrét esemény Segít beavatkozni

8 Példa a tervszámok mögött álló folyamatokra Szerviz részleg adatainak tervezése Tényadatokkal összehasonlítás Szükséges a beavatkozás Cél: Kapacitás kihasználás optimalizálása Szerviz részleg létszám módosítás A tervben konkrét névvel megnevezett létszám adat Új munkatárs felvétele Optimális kapacitás kihasználtság elérése

9 Üzleti tervezés DLM cégcsoporttal együttműködve 3 ÓRA ALATT KÉSZ ÜZLETI TERV 1. •Kiküldjük az adatbekérő lapot (DLM) 2. •Kitölti az adatbekérő lapot és visszaküldi részünkre (KERESKEDÉS ) 3. •Elvégezzük a paraméterezést, linkelést (DLM) 4. •Előkészítjük a terv adatfeltöltését (DLM) 5. •Helyszíni egyeztetés során pontosítjuk, véglegesítjük a tervszámokat (KÖZÖSEN)

10 TruPlan használat előnyei Összehasonlíthatóság Havi tervadatok összehasonlítása havi bázisadatokkal Havi tervadatok összehasonlítása havi tényadatokkal

11 TruPlan használat előnyei Azonnali beavatkozást eszközölhető már az adott hónapban Gyors beavatkozást tesz lehetővé Havi tervek készíthetőek Azonnal összehasonlítható havi eredményekkel Mutatószámok, riportok alapján azonosíthatóak a kritikus pontok

12 TruPlan használat előnyei Mérleg és cash-flow tervet is tartalmaz Megmutatja, hogy mely hónapokban szükséges külső finanszírozás bevonása.

13 TruPlan használat előnyei Támogatja a pénzügyi management döntéshozatalát A készletgazdálkodás optimalizálását A vevői, szállítói fizetési határidők követését, kézben tartását

14 TruPlan használat előnyei Speciális eredmény- levezetést tartalmaz Olyan – speciális eredmény – kimutatás készíthető, mely könnyen érthető pénzügyi struktúrában, személyre szabható formában tartalmazza az üzleti terv adatait.

15 A kereskedés igényeire épül A terv a kereskedés érdekeinek megfelelően készül el, és a teljes vállalkozást lefedi. TruPlan használat előnyei

16 Követi a könyvelés változásait Rugalmasan követi a könyvelésben bekövetkező változásokat (pl. főkönyvi szám változás), így külső könyvelés esetén is könnyen használható. TruPlan használat előnyei

17 Részletesen lefedi a cég teljes tevékenységét  Saját forgalomba helyezések  Modellenként havi értékesítési adatok  Marketing költségek, projektenként is  Alkatrész bevételek alakulása  Teszt gépjármű értékesítések  Finanszírozási jutalékok  Amortizáció tárgyi eszköz csoportonként  Szerviz munkadíjak alakulása  Biztosítási jutalékok  Dolgozók szerinti bérköltség TruPlan használat előnyei

18 Használata gyorsan elsajátítható Könnyű kezelhetőség Egyszerű menühasználat Helyszíni bevezetés Felhasználói kézikönyv Beépített „Help” funkció Kitöltés varázsló és telefonos support

19 TruPlan használat előnyei Beépített, előre definiált riportok Minimális pénzügyi tudással is könnyen használható. Az előre definiált riportok nagyban elősegítik a gyors döntéshozatalt.

20 TruPlan használat előnyei PDF/Excel jelentések Grafikonok Főbb eredmény adatok és mutatószámok Bázis-Terv-Tény összehasonlítások

21 Támogatási szintek Alapszintű támogatás (ingyenes) A termékleírástól eltérő működés kezelése Emeltszintű támogatás A termékleírástól eltérő működés kezelése Alapfunkciókkal kapcsolatos kérdések megválaszolása VIP támogatás A termékleírástól eltérő működés kezelése Teljes funkcionalitásra kiterjedő támogatás Paraméterezés

22 Összefoglalás •A TruPlan rendszer kifejezetten a márkakereskedések részére készített, a mai kor igényeit maximálisan kielégítő üzleti tervező rendszer. •A TruPlan segítségével a cég folyamatira épülő, a vállalkozás egész tevékenységét lefedő terv készíthető könnyen, gyorsan. •A TruPlan rendszer mutatószámai, összehasonlításai és riportjai hatékony segítséget nyújtanak a döntések meghozatalában, a beavatkozási pontok kijelölésében.


Letölteni ppt "ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE."

Hasonló előadás


Google Hirdetések