Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A CRM bevezetési projektek sajátosságai Kovács László Microsoft Dynamics Certified Master, MCT System Builders Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A CRM bevezetési projektek sajátosságai Kovács László Microsoft Dynamics Certified Master, MCT System Builders Kft."— Előadás másolata:

1 A CRM bevezetési projektek sajátosságai Kovács László Microsoft Dynamics Certified Master, MCT System Builders Kft.

2 Miről lesz szó? A jelenleg működő CRM rendszerek állapota Elvárások a CRM rendszerekkel szemben Üzleti igények, folyamatok felmérése és tervezése Felhasználói igények és CRM funkcionalitás A sikeres CRM projekt fázisai A CRM rendszer életciklusa

3 Bevezetett CRM rendszerek állapota

4 Elvárások a CRM rendszerrel szemben Cégvezetők Döntéshozók Kereskedelmi vezetők Marketing vezetők IT vezetők Kulcsfelhasználók IT üzemeltetők Felhasználók Egyszerű kezelhetőség Egyszerű IT adminisztráció Könnyen elsajátítható működés Hatékony működés Meglévő IT infrastruktúrába integrálható rendszer Egyszerű kezelhetőség Hatékony működés Döntéshozás támogatása

5 Üzleti igények felmérése Cégvezetők Döntéshozók Kereskedelmi vezetők Marketing vezetők IT vezetők Kulcsfelhasználók IT üzemeltetők Felhasználók

6 Üzleti folyamatok tervezése Érdeklődés rögzítése Meglévő Partner? Partner létrehozása Lehetőség létrehozása Érdeklődő rögzítése Nem Igen Duplikációk elkerülése Jelentések Konzisztens folyamat

7 Back Office Integráció Számla

8 A CRM alkalmazás tesztelése Cégvezetők Döntéshozók Kereskedelmi vezetők Marketing vezetők IT vezetők Kulcsfelhasználók IT üzemeltetők Felhasználók

9 A CRM projekt fázisai I. Fázis:CRM alaprendszer II. Fázis:Egyedi fejlesztések III. Fázis:Integráció Telepítés Konfiguráció Alapvető testreszabások Oktatás Egyedi entitások Fejlesztések Jelentések Oktatás ERP integráció Integrációs fejlesztések Üzleti intelligencia Oktatás

10 Felhasználói igények és funkcionalitás Felhasználói igények Egyedi fejlesztésű funkciók CRM alapfunkciók Funkcionalitás bővítése Folyamatok újratervezése Ügyféligények mérséklése

11 A CRM rendszer életciklusa Új funkciók kialakítása Hatékonyabb CRM alkalmazás Új üzleti igények megjelenése

12 Köszönöm a figyelmet!

13 © 2006 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.


Letölteni ppt "A CRM bevezetési projektek sajátosságai Kovács László Microsoft Dynamics Certified Master, MCT System Builders Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések