Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok."— Előadás másolata:

1 Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok és a gazdaság résztvevői számára

2 Mitől függ egy város (régió) sikere? Érdekpartnerek közötti kommunikáció és egyeztetés

3 Város / község / kerület Regionális marketing-szervezet / szponzorok Operatív partnerek / termelők / kereskedelem Tagszervezetek EGYÜTTMŰKÖDÉS az elégedett vevő érdekében Üzleti modell Regionális államigazgatási szerv Regionális / városi stratégia Tervezés - Finanszírozás – Megvalósítás – Ellenőrzés – Jobbítás P (F) D C A

4 Az eligazító rendszerek és városi információs rendszerek fajtái:   „Klasszikus“ táblarendszer (konvencionális és elektronikus info-táblák, útbaigazító táblák, felfestések, stb.)  Internet-terminálok (hétköznapi webes funkciók, nem irányított vagy szerkesztett, nélkülözi a Contentmanagement-et)  Városi újság, TV, helyi internetes portál, hangos bemondó Milyen előnyei vannak modern digital signage rendszernek :  A bemutatott tartalmak felhasználóra szabottak  Gyors aktualizálás a rugalmas Contentmanagement-nek köszönhetően  Tökéletes adatbiztonság és központi rendszerfelügyelet  „Minden egy kézben“ (koncepciótól az értékesítésig)  Kommunkáció felgyorsítása Kiindulási helyzet

5 Városmarketing – az összekötő kapocs Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírozás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Célkitűzés Az Államigazgatási szerv és a Polgármester perspektívája:   „Önkormányzati Info” beépítése, mint interaktív digitális tájékoztató rendszer  Hozzáadott érték a lakosság számára (egyszerű kezelhetőség, információ-többlet, papír-felhasználás nélkül) és a gazdaság támogatása  Egy nyitott, kommunikációra kész, modern és jövőbe mutató arculat felépítése a stratégiának megfelelően.  Különféle események, ünnepek meghirdetése  Városi attraktivitás és forgalom növekedése

6 Városmarketing – az összekötő kapocs Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírózás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Célkitűzés A gazdasági érdekpartnerei perspektívája:   „Üzleti Info” beépítése, mint interaktív digitális tájékoztató rendszer  Hozzáadott érték: útmutató, akció hírdetés, parkolási rendszer  Más rendszerekhez csatolása: helyi árú és élelmíszer árulási központ, helyi adatbázis akár az őnkormányzat keresztül, mobil szolgáltatások (lásd is Altacom Kft. Rendszerei)  Eladás ösztenzés, helyi árú értékesítés támogatása, nemzetközi értékesitési lánc bevonása  Belvárosi attraktivítás és forgalom növekedése

7 A döntési folyamat: A gazdaság perspektívája:   Közvetlenebb vevőkapcsolat (információk és ajánlatok kihelyezése)  Közös regionális, szokatlan (mert közös), olcsóbb és igen hatékony marketing eszköz, hiszen a felhasználó igényeire szabott.  Teljesen új prezentációs lehetőség vállalatok, termelők és szolgáltatók számára  Különböző eseményekkel kapcsolatos tájékoztatás Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírozás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Városmarketing – az összekötő kapocs

8 A döntési folyamat: Perspektíva a turizmus szempontjából:   Igényre szabott „digitális útbaigazító“ a turisztikai szolgáltatókhoz   Idegenforgalmi látványosságok ill. aktuális események meghirdetése   Naprakész és átfogó tájékoztatási készség   A digitális információs konzolok többnyelvűsége is megoldható   A rendszer a komplexitás és a rendszer- integrálás miatt (busz, taxi, parkolás, helyi áru és ajándék vásárlás …) a turistáknak egy kívánt, de soha nem tapasztalt kényelmet nyújt Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírozás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Városmarketing – az összekötő kapocs

9 A Finanszírozás   Pályázatok   Az érdekpartnerek (marketing) tagdíja   Parkolási díj rendszer   Számos egyéb bevételi lehetőség --- kérdezzen minket (Altacom Kft.) A lényeg: „Win – Win” Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírozás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Városmarketing – az összekötő kapocs

10 A Szervezés, Cselekvés, Ellenőrzés   Állami igazgatási szerv és polgármesteri hivatal bevonása   Naprakész adatszolgáltatás   A város által szervezett oktatási rendszer biztosítja az egységes minőséget (városi szolgáltatási kultúra) Auditálás (német városi példák alapján) Folyamatos jobbítás Start, stratégiai célok kitűzése Döntés mozgásterének meghatározása Finanszírozás biztosítása Szervezés, Cselekvés Ellenőrzés Jobbítás Városmarketing – az összekötő kapocs

11 A digitális info-konzolok felhasználói felülete: A felhasználói felület a megrendelő igényei szerint programozható, testre szabható. A kijelző területe akár fel is osztható statikus és interaktív részekre. Probáljon ki ! Felhasználói felület Az info-konzol felhasználói felülete Ugyfélmegjelenés (reklám) Interaktív terület

12 A digitális információs rendszer előnyei:  Érintőképernyő  Gombok egyszerű kezelése  Felhasználóbarát felület  Áttekinthető menürendszer  Egységes oldalfelépítés   Többnyelvű menü Alkalmazás

13 Bővebb információval szívesen állunk rendelkezésükre: Kapcsolat Alf Martienssen Tel.: Mobil: Az előadás helyszínén jelezheti, ha érdekli egy személyes helyi beszélgetés vagy bemutató!


Letölteni ppt "Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok."

Hasonló előadás


Google Hirdetések