Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SAP best practice üzemeltető cégek számára Szapporta Kft. Dávid Tibor.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SAP best practice üzemeltető cégek számára Szapporta Kft. Dávid Tibor."— Előadás másolata:

1 SAP best practice üzemeltető cégek számára Szapporta Kft. Dávid Tibor

2 A bemutató célja Webes alkalmazás ismertetése alvállalkozókkal végzett bérüzemeltetés leképzésére SAP-ban

3 Leképzett üzleti folyamatok •Rendszeres karbantartási feladatok tervezése és lekövetése •Eseti karbantartási feladat rendelése lekövetése •Megoldás előnyei

4 Rendszeres karbantartási feladatok tervezése és lekövetése •SAP karbantartási modulban készülnek el a karbantartási tervek és ezek egy-egy karbantartási rendelések formájában kerülnek be a rendszerbe. •A karbantartási rendelésekre kontírozzuk ki az alvállalkozói és árbevétel számlákat is. •Karbantartási rendelésenként tervezhető az alvállalkozói költség és a várható bevétel. •A folyamat eseti karbantartásnál leírtak szerint hajtható végre.

5 Eseti karbantartási feladat rendelése lekövetése •SAP értékesítési modulban vevői rendelés hozható létre internetes felületen keresztül. •A megrendelés tényről kap visszaigazolást a megrendelő internetes felületről, ami nyomtatható igény esetén. •A diszpécser a vevői rendelések alapján elkészíti a karbantartási rendelést (munkaszámot nyit a feladatnak), illetve nagyobb volumenű feladat esetén alvállalkozók felé ajánlattételre kihelyezi az Internetre. •Alvállakozók internetes felületről ajánlatot tehetnek a feladatra, amit SAP automatikusan rögzít, mint szállítói ajánlatokat. (lehetőség van word vagy más dokumentum feltöltésére az ajánlat tevőnek) •A diszpécser kiválaszthatja a legkedvezőbb ajánlatot, melyre SAP felületről megrendelést készít anyaggazdálkodási modulban. •Erre a megrendelésre érkezhetnek majd az alvállalkozó számlái. •A megnyitott munkaszámra történhet a munkalapok rögzítése alvállalkozó oldalán, internetes felületen keresztül, természetesen ezek nyomtathatók is. (Ezek képzik az alvállalkozói számlák teljesítési mellékleteit) •Az elkészült munka (PM rendelés) státusa a megrendelő oldalán internetről megfelelő jogosultság mellett beállítható, ezzel igazolva a feladat elfogadását és számlázhatóságát. •Internetes felületen lekérhetők a karbantartási rendelések adatai, így lekövethető azok teljesítése. •A leigazolt feladatok számlái elkészíthetők SAP-ban akár automatikusan is.

6 Megoldás előnyei •SAP-val integrált iparági megoldás kialakítása, amely kihasználja az SAP integráltságát egyesítve az Internetes lehetőségek kihasználásával. •A teljes folyamat lekövethető SAP-ban •Elemzés biztosítása munkaszámonként •Ügyviteli folyamat felgyorsítása (a megrendelés felvételétől a számla kiállításig) •Folyamatban igény esetén elektronikusan hitelesített aláírások is beépíthetők, ezzel a papiros ügyintézés megszüntethető. •Testre szabott jogosultsággal, mindenki csak a saját rendeléseit láthatja, és igazolhatja.

7 Internetes felület bemutatása •honlapba integrálás •SAP funkciók bemutatása –vevői rendelés –ajánlatadás –visszajelentés –elfogadás –eseti rendelések •SAP adatstruktúra

8 Honlapba integrálás

9

10 SAP funkciók

11 Vevői rendelés

12

13

14 Vevői rendelés létrejötte

15 Ajánlatadás

16

17

18

19

20 Ajánlatadás létrejötte

21 Visszajelentés

22

23

24 Visszajelentés létrejötte

25 Elfogadás

26

27 Elfogadás létrejötte

28 Eseti rendelések

29

30 SAP adatstruktúra


Letölteni ppt "SAP best practice üzemeltető cégek számára Szapporta Kft. Dávid Tibor."

Hasonló előadás


Google Hirdetések