Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 CRM Apolló rendszer Készítette: Apolló Szoftver Kft CRM = Customer Relationship Management (az ügyfélkapcsolatok kezelése)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 CRM Apolló rendszer Készítette: Apolló Szoftver Kft CRM = Customer Relationship Management (az ügyfélkapcsolatok kezelése)"— Előadás másolata:

1 1 CRM Apolló rendszer Készítette: Apolló Szoftver Kft CRM = Customer Relationship Management (az ügyfélkapcsolatok kezelése)

2 2 CRM Apolló rendszer CRM általános fogalma : egy cég partnerei felé irányuló folyamatok leírása. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.

3 3 CRM Apolló rendszer CRM általános fogalma : egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírása. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja. A CRM Apolló rendszer több funkcióval egészül ki: • Dokumentumok kezelése • Szerződések nyilvántartása • Szerződések és munkalapok alapján automatikus számlázás • Projektkezelés • Feladatok kezelése • Automatikus ügyintézés

4 4 Apolló rendszer felépítése „back office” irodai alkalmazás „front office” cég tevékenységének szoftvere: készletgazdálkodás, szolgáltatás, … Általános CRM modul Egyedi igényre kidolgozott, CRM modult kiegészítő rendszer Pl. helységgazdálkodás, rendezvényszervezés, közüzem, hulladékgazdálkodás, fuvarozás, …

5 5 CRM program nélkül Elszigetelt információk nem járulnak hozzá az optimális vezetői döntéshez. V e v ő k

6 6 CRM programmal V e v ő k Az információk egy egységes adatbázisba kerülnek, melyből megfontolt döntések hozhatóak.

7 7 Képernyő szerkezete Aktuális munkatárs részletes adatai CRM funkciók Munkatársak listája Aktuális munkatárshoz tartozó feljegyzések, dokumentumok, feladatok Menük

8 8 Partnerek Marketing Üzleti valamennyi VIP

9 9 Marketing partnertörzs A kiválasztottakról • etikette nyomatható • megnézhető web lapja • írható • Kérdőívet tölthetünk ki - kiértékelhető

10 10 Marketing partnertörzs Bármilyen Excel fájlból feltölthető:

11 11 Üzleti partnerek Valamennyi – Apolló modulokban is használható - ügyfeleket látjuk. Ügyfelenként látjuk azok munkatársainak adatait és a céggel kapcsolatban felhalmozott információkat.

12 12 Üzleti partnerek Ügyféladat karbantartáson felül: • Megnézhetőek számlái • Színes lámpa jelzi hitelképességét Lekérhetjük az ügyfelek közül: • lemorzsolódó, elveszett, elhanyagolt vevőket • a legjobbakat – különleges elbánást igényel • vásárlási szokásait, tendenciáit

13 13 Kiemelt ügyfelek A kiemelt ügyfelekre több figyelmet kell fordítani. Külön képernyőn kezeljük őket. Adattartalma megegyezik a korábban részletezett „általános” ügyfelek adataival.

14 14 Munkatársak Munkatársaink adatai és velük kapcsolatos információk:

15 15 Munkatársak Munkatársak a teljes CRM rendszer használata nélkül bemehetnek a „kis” CRM-be ahol megnézhetik a heti és havi feladataikat, rögzíthetik az elvégzett munkákat.

16 16 Vevő szerződések

17 17 Vevő szerződések Egy szerződés egy fej és egy vagy több alpontból állhat. Lehet egyszeri vagy folyamatos teljesítésű. Életútját végigkövethetjük a tervezéstől a lezárásig. „Minta” szerződésekből a szerződés adataival automatikus szerződés készíthető. (MS WORD) Egyedileg vagy automatikusan számlázhatóak. Elemezhetjük szerződéseinket A szerződésekkel kapcsolatban készült munkalapokat rögzíthetjük. Szerződésenként: • Események • Munkalapok • Feljegyzések • Dokumentumok

18 18 Vevői szerződések fej adatai

19 19 Vevői szerződések alpontjai

20 20 Vevői szerződés készítése A „minta” szerződésben megadhatjuk a mezőhivatkozásokat:

21 21 Vevői szerződés : számlázás

22 22 Vevői szerződés : jelentés

23 23 Szállítói rendelések Adattartalma megegyezik a vevő szerződésével, csak számlázás helyett rögzítjük a kapott számla adatait. Itt igazolhatjuk a bejövő számlákat, a szerződés adatait összevethetjük a tényadatokkal.

24 24 Projektszervezés

25 25 Projektszervezés Egy fej és egy vagy több alpontból állhat. Lefedi a teljes projekt életútját. Az alapadatokon felül tervadatokat is felvehetünk. „Minta” szerződésekből a szerződés adataival automatikus szerződés készíthető. (MS WORD) Egyedileg számlázhatóak. Elemezhetjük szerződéseinket A szerződésekkel kapcsolatban készült munkalapokat rögzíthetjük. Projektenként: • Részfeladokat • Események • Munkalapok • Feljegyzések • Dokumentumok

26 26 Projektszervezés : terv- és tényadatok Megnézhetjük a következő 7 ill. 30 nap faladatunkat:

27 27 Dokumentumok Az ügyfelekhez rendelt dokumentumok egységes szerkezetben mappánkénti bontásban is megtekinthető. A mappákhoz hozzáférési jogosultságot rendelhetünk. Az OUTLOOK leveleket is csatolhatunk dokumentumként. Iratokat szkennelhetünk, csatolhatunk, melyet később megnézhetünk..

28 28 Feljegyzések A kevésbé fontos, időálló információk tárolására.

29 29 Feladatok

30 30 Feladatok Külön látható - Saját feladatok - A kiadott, számon kérendő feladatok - Az összes aktuális feladat A projektből és az ügyfélszolgálatból származtatott feladatok automatikusan megjelennek. Nem csak személyre szóló, hanem csoportfeladatokat is kiadhatunk Feladatok átadhatóak OUTLOOK naptárba Vagy OUTLOOK feladatok közé. Az elvégzendő feladat A CRM modul mindegyik képernyőjén 2 percenként frissül és jelzi az esetleges új, kapott faladatokat.

31 31 Ügyfélszolgálat (kivitelezés alatt) Séma: 1. Ügymenet leírása: Ügyintézéshez felhasználók által (is) készíthető, módosítható sémákat:

32 32 Ügyfélszolgálat (kivitelezés alatt) Séma: 2. Lépések megadása Az ügyfélszolgálat munkatársa az ügyfél azonosítása után felveszi a jelzett, elvégzendő feladatot, mely elvégzéséhez választ egyet a sémák közül. A feladatot megkapja az illetékes munkatárs, aki végrehajtását bejegyzi a rendszerbe.

33 33 Statisztikák

34 34 Törzsadatok

35 35 Törzsadatok Szervezeti felépítés felhasználható munkatársak besorolására és csoport- feladatok kiadásakor.

36 36 Törzsadatok Szabadon szerkeszthető a kérdőívek tartalma:

37 37 Törzsadatok Dokumentumok mappái és hozzáférés jogosultságai (SQL csak)

38 38 Törzsadatok Szerződéseknél konkrét áll mellett hivatkozhatunk cikkszámra is, melyben a díjak időszakonként változhatnak.

39 39 Törzsadatok Dokumentumok, feljegyzések keletkezési helye is szerkeszthető:

40 40 CRM Apolló rendszer jogosultságai

41 41 CRM Apolló rendszer


Letölteni ppt "1 CRM Apolló rendszer Készítette: Apolló Szoftver Kft CRM = Customer Relationship Management (az ügyfélkapcsolatok kezelése)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések