Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása B2C és B2B cégek számára Napi Gazdaság Konferencia 2010.03.30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása B2C és B2B cégek számára Napi Gazdaság Konferencia 2010.03.30."— Előadás másolata:

1 Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása B2C és B2B cégek számára Napi Gazdaság Konferencia

2 2  „csomagpont” USA  Több, mint 50 ezer „csomagpont” Európában  Franciaország:  Több, mint 25 ezer „ csomagpont” Ázsiában és Ausztráliában A „csomagponti” koncepció – A globális piac Az előrejelzések alapján 2010-ben: potenciálisan – „csomagpont” lesz a Földön.

3 3 Magyarország : 300 tervezett PUDO Pont PUDO értelmezése PUDO pont meghatározása: Pick-Up and Drop-Off azaz Egy Postán kívüli Felvevő és Leadó pont Egy közeli árushely (újságos, benzinkút) mely logisztikai megoldásokat kínál üzleti és egyéni ügyfeleknek egyaránt

4 4 E-kereskedelem Európában Az internet fejlődése Az internetes vásárlás robbanása a küszöbön van A világhálón keresztül történő kereskedelem 2010 hajnalára megduplázódik, és a teljes kereskedelem 15%-át teszi ki (B2B és B2C), majd 2015-re eléri az összes forgalom egynegyedét.

5 5 Az előnyökön alapuló szolgáltatás • Társadalmi szokások változása • Internetes kereskedelem növekedése • Futárcégek szolgáltatási csomagja • Egyéb átvételi megoldások minimális szintű lehetősége • Nagyfokú szakmai tudás és hosszú évek tapasztalata a logisztika területén Mit tudunk nyújtani? • B2C kereskedelem ill. a B2B szegmens támogatása ( promóciók, katalógusok, szórólapok,stb.) • Alternatív szállítási/átvételi megoldás, szolgáltatás • Utánkövetés • Kényelmes, személyes átvételi lehetőség, ahol a vevő/vásárló dönt a csomag felvételéről - időmegtakarítás • Frekventált üzletek - reggel vagy este az üzletek desztinációs pontok, ill. minimum perces kitérő • Országosan hálózat: Relay – Inmedio üzletek: 85 városban, 48 millió tranzakció/év/2008- ban • Hosszú nyitva tartási idő: H-V: – óra átlagban • Készpénzes / és az üzletek nagy részében bankkártyás átvétel a Pick Pack Pontokon. „Magas szintű szolgáltatás nyújtása vevőinknek, megfizethető áron” Miért akarjuk létrehozni?

6 6 Pick Pack Pontok országosan • Franciaország: 62 mio lakos, csomagpont, de elegendő lenne • Magyarország: 300 Csomagpont ( Pick Pack Pont) A közlekedési csomópontokon lévő ingázók jelentősen növelhetik az elérési számot, amely akár 70-80%-os elérhetőséget is jelenthet.

7 7 Budapesti Pick Pack Pontok • 62 árushely( 28%-a az összes árushelynek) – 1,7 millió lakos – fő • A későbbiekben valószínűleg szelekció szükséges ( 17%-ra) – közötti árushely elegendő

8 8 B2C és B2B Logisztikai folyamatok Megbízó Lapker Zrt. központi raktár Központi raktár Átvétel: csomagonként - vonalkód olvasással Szortírozás régiónként és budapesti járatonként Egy lépésben ! Budapesti járatok ( 5 külön járat ) Szállítás a központi raktáras beérkeztetés után - Budapest: 1 nap - Vidék: 2 nap * Szombaton is van kiszállítás

9 9 B2C és B2B Logisztikai folyamatok – II. Árushelyi kiszállítás vidéken hírlappal A visszáru kezelése azonos lépésekben a központi raktárig, beszállítóig! 1-2% visszáru maximum  közvetlen átadás-átvétel,  szigorú bizonylatolás,  zárt folyamatok Magas technikai színvonal:  alacsonyabb létszám  nagyobb biztonság  alacsonyabb működési költségek ON- LINE

10 10 A PUDO tevékenység bemutatása Minden esemény azonnali rögzítése és elemzése, utánkövetése Minden csomag egyedire szabott módon kerül kézbesítésre. Minden vevőt/csomagot egyedileg azonosítunk (VONALKÓD ) Minden csomag beérkeztetésre és kiküldésre kerül NURIT terminál utánkövetéssel Minden átadás/átvételi esemény bizonylatolása A folyamatot a központi Vevőszolgálat folyamatosan követi Minden vevőt sms-ben, ( ben) értesítünk a csomag megérkezésről Nagyszámú, látogatott és rugalmasan nyitva tartó bolthálózat áll rendelkezésre

11 11 • A bolton belül – Pick Pack Pont szlogen: „HOZZÁK – VISZED” • A beszállító partnereinket, egy kb.10*20 cm-es felületen egész évben reklámozzuk az üzleteinkben. A szolgáltatás díjába ez be van építve, nem kell külön ezért fizetni. A Pick Pack Pont bemutatása – bolton belüli marketing

12 12 Partnereink március

13 13 További partnereink – 2010.április

14 14 Csomagok paraméterei, IT fejlesztés, elérhetőség •Csomagok súlya: kg •Csomagok mérete: 50*50*50 cm, amely lehet 10*10*100cm •IT Csatlakozás –Kapcsolódó fejlesztés – webservice és interfész •Előnye: minden adatmozgás automatikusan történik –CSV alapú webes, kliens rögzítő felület •Minden adatmozgás manuálisan, en •Bővebb információ és ajánlat Sipos György üzletfejlesztési igazgató Lapker Zrt Budapest, Táblás út 32. Telefon: / 149 Mobil: Fax:


Letölteni ppt "Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása B2C és B2B cégek számára Napi Gazdaság Konferencia 2010.03.30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések