Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Eurosport Média ajánlat 2010. Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája Az Eurosport.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Eurosport Média ajánlat 2010. Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája Az Eurosport."— Előadás másolata:

1 Eurosport Média ajánlat 2010

2 Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája (EMS felmérés) 59 európai országban 114 millió otthonba jut el Napi 22 millió néző Európában EMS és TGI felmérések szerint az Eurosport a legerősebb pán-európai csatorna 20 nyelven sugározza műsorait, a nézők 95%-ban anyanyelvükön követhetik az eseményeket nézettsége 40%-kal emelkedett az elmúlt 6 évben Az Eurosport nézettsége 40%-kal emelkedett az elmúlt 6 évben

3 Source: comScore 2008 Eurosport.com – Európa első számú sportoldala  Egyedülálló pán-európai média platform anyanyelvű honlapokkal - Átfogó média platform 18 verzióban - 9 portál és további 9 honlap - Az Eurosport összes honlapja elérhető a fő weblapról, a  7 millió egyedi látogató havonta  7 millió egyedi látogató havonta - 90% -os nézettség növekedés az elmúlt 12 hónapban - Diverzifikált, aktív és hűséges látogatók  Erős jelenlét Európába - Az Eurosport online az első számú pán-európai weblap megelőzve az MTV-t és a CNN-t

4 Az Eurosport online az első számú sport portál Európában, megelőzve a BBC Sportot és a Sky Sport-ot Eurosport online, az első számú sport weblap Source: comScore April 2008 Unique Users (Million)

5 Az Eurosport online látogatottsága: A látogatók alkalmanként átlagosan 8 percet töltenek a honlapon Az Eurosport több hűséges látogatót ér el, mint a többi sporttémájú honlap Source: comScore April 2008 Eurosport Network 0 0’ 3,5007,000 4’ 8’ BBC Sports SkySports Marca Sites HIGH TRAFFIC HIGH INVOLVEMENT LOW INVOLVEMENT HIGH TRAFFIC LOW TRAFFIC HIGH INVOLVEMENT LOW INVOLVEMENT Time spent per visit Premium TV L’Equipe Sport1 Online Gazzetta Unique Visitors (000)

6 Az Eurosport Magyarországon Az Eurosport csatorna jelenleg 2,7 millió háztartásban fogható Magyarországon Az Eurosport a magyar háztartások 69%-ban elérhető Az Eurosport jelenleg a vezető sportcsatorna Magyarországon Nemzetközi sportcsatorna magyar kommentárral Átlagosan 13,774 néző nézi az Eurosportot percenként Csúcs: több mint 68,000 néző Az Eurosport a legismertebb sportcsatorna a magyar sportcsatornák között Forrás: Eurodata, GFK, Hyperworld marketing

7 Az Eurosport legdinamikusabban fejlődő helyi honlapja a 9 közül a magyar Magyar közönségre szabott, független weblap, amely a nemzetközi Eurosport arculathoz illeszkedik Közvetlenül elérhető a honlapról A hét minden napján, 24 órában friss híreket és eredményeket szolgáltat Jól definiálható célközönség Bannerek elhelyezésének lehetősége a honlapon bizonyos sportesemények alatt, a még pontosabb célközönség elérésének érdekében Fejlődő weblap, elérhető hirdetési árak, rugalmas hozzáállás Az Eurosport magyar nyelvű honlapja Source: Cyberestat

8 Az Eurosport magyar nyelvű honlapja Az Eurosport.hu az elmúlt 11 hónapban kiemelkedő nézettséget produkált: + 30% oldalletöltés a 2007.év végi eredményeihez viszonyítva + 31% látogatottság az elmúlt fél évhez viszonyítva Az Eurosport.hu látogatottsága és forgalma több mint MEGKÉTSZEREZŐDÖTT egy év alatt Átlagos látogatottsági adatok: • Átlag havi látogatottság: 80,766 fő • (a év január-november eredményein alapulva) Oldalletöltési adatok: • Átlag : 318,172 PV/hét • (a év január-november eredményein alapulva)

9 Hirdetési lehetőségek a magyar honlapon Banner elhelyezése a honlap tetején (szalagbanner) Lehetséges méretek: –Standard szalagbanner (468X60): 15 KB max –Mega szalagbanner (728X90): 25KB max A bannerek rotálódhatnak a honlapon Banner elhelyezése az Eurosport fórumán Lehetséges méretek: - Mega szalagbanner (728X90): 25KB max - Oldal banner ( 120X360)

10 Az Eurosport magyar nyelvű blogjai A célcsoport pontosabb elérése érdekében a bannerek sporteseményekhez rendelhetők Banner elhelyezése a blogok főoldalán Lehetséges méretek: 728x90 pixel (szalagbanner) méretű hirdetés 310x250 pixel (billboard) méretű hirdetés 160x290 pixel (skybox) méretű hirdetés

11 Banner elhelyezése a honlap felső részén – fő lap Standard banner: 5000 Ft/ 1000 AV Mega banner: 7000 Ft/ 1000 AV Hirdetési árak Bizonyos eseményekhez rendelt bannerekre vonatkozó ajánlataink egyedi megbeszélés alapján kerülnek meghatározásra Az árak a látogatottság függvényében kerültek megállapításra – garantált eredmények, mérhető hatékonyság

12 Superbike sms játék Az sms-játék egy tudás alapú játék Az sms-játékok célja a csatorna és a magyar honlap népszerűsítése, továbbá a sportismereti tájékozottság elősegítése A játék során a résztvevőknek az adásban elhangzott és a magyar nyelvű honlapon feltüntetett kérdéseket kell helyesen megválaszolniuk Az Eurosport nézői egy emelt díjas sms elküldésével vehetnek részt a játékban Azon résztvevők, akik a lehető legrövidebb időn belül a legtöbb helyes választ adják, nyerik meg a szponzorok által felajánlott nyereményeket Az sms játék szabályzata a szponzorok által felajánlott díjak alapján kerül megállapításra Az Eurosport rendszeresen szervez tudás alapú sms-játékokat a főbb sport események alatt – Superbike VB, Tour de France, Olimpia, Roland Garros,Premier League mérkőzések

13 Superbike sms-játék További részletek Az Eurosport futamonként közel 3 órában élőben sugározza a superbike és supersport versenyeket. Superbike Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) Supersport Világbajnokság (2010. március 1- október 25.) A motorsport az egyik legnépszerűbb sport Magyarországon, így széles közönséget vonz kortól és nemtől függetlenül A 2010.évi Superbike sms-játékot a fent említett világbajnokság alatt szervezzük, összesen 12 nap 24 futamán keresztül

14 Superbike sms-játék – szponzori ajánlat Az Eurosport nyereményfelajánló szponzorokat/támogatókat keres tudás alapú sms-játékához A szponzorációért cserébe egyedülálló médiajánlatot kínálunk: • Élő adásban: a kommentátorok által történő promóció • Online promóció: megjelenés az Eurosport magyar nyelvű honlapján illetve az Eurosport fórumán és blogján • Nyomtatott és online médiában való megjelenés: a játék körüli marketingkommunikáció során történő megjelenés Egyedülálló ajánlat: az Eurosport csatornán hirdetni kizárólag pán-európai alapon lehet, melynek költsége igen magas. Ugyanakkor a játék során a szponzor neve megemlítésre kerül az Eurosporton az élő superbike közvetítések alatt:  Eléri az összes magyar nézőt  Erősíti a cég pozitív megítélését a sporteseményekhez kapcsolódva  Költséghatékonyabb, mint a hirdetés

15 ÉLŐ adásban történő megemlítés a kommentátorok által, mint a játék főszponzora: napi két alkalommal a futamok során – összesen 24 alkalommal! Szalag banner elhelyezése az Eurosport magyar nyelvű honlapján a Superbike és supersport futamok hétvégéin (összesen 12 napon keresztül), linkkel a szponzor honlapjára Az sms-játék marketing kommunikációja során történő megjelenés A játék leírásban „fő szponzorként” való megjelenés ÉLŐ adásban való megjelenés Online megjelenés Nyomtatott és online média Az Eurosport ajánlata: Szponzori felajánlás: Legalább Ft értékben történő felajánlás az Eurosport sms-játékához kapcsolódva A játékot hirdető Eurosport banner elhelyezése a szponzor honlapján A nyeremények nyertesekhez való eljuttatása és az ezzel kapcsolatban felmerülő költségek vállalása Szalagbanner elhelyezése a motorsport cikkek fölé illetve a fórumon Superbike sms-játék – szponzori ajánlat

16 Nézettségi adatok 2008

17


Letölteni ppt "Eurosport Média ajánlat 2010. Az Eurosport Csoport Európa vezető sport multimédia platformja Az Eurosport Európa élenjáró sportcsatornája Az Eurosport."

Hasonló előadás


Google Hirdetések