Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Új Széchenyi Terv kommunikációs kötelezettségek Hungler Diána, Kommunikációs Főosztály 2011. július 14.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Új Széchenyi Terv kommunikációs kötelezettségek Hungler Diána, Kommunikációs Főosztály 2011. július 14."— Előadás másolata:

1 Új Széchenyi Terv kommunikációs kötelezettségek Hungler Diána, Kommunikációs Főosztály július 14.

2 Jogszabályi kötelezettségek az uniós fejlesztések kommunikációjában • Tájékoztatás és nyilvánosság feladata Az Európai Unió as programozási időszakra vonatkozó támogatásainak, fejlesztési forrásainak megismertetését, illetve ezek - Magyarország felzárkóztatásában játszott – szerepének és jelentőségének a közvéleményben történő tudatosítását a tájékoztatással és nyilvánossággal kapcsolatos feladatok biztosítják.

3 Ennek keretében… •minden magyar állampolgárhoz el kell juttatni az információkat, hogy Magyarország fejlődéséhez és az életminőség javításához milyen forrásokkal és mely programokon keresztül járul hozzá az Európai Unió; •teljes körű tájékoztatást kell nyújtani az európai uniós források elérését és felhasználását lehetővé tevő programokról, illetve a konkrét pályázati kiírásokról; •a programok előrehaladtával be kell számolni az elért eredményekről.

4 A végrehajtás fázisai: • Az európai uniós forrásból társfinanszírozott fejlesztési lehetőségekkel, EU kohéziós politikájával és az Európai Regionális Fejlesztési Alappal, az Európai Szociális Alappal és Kohéziós Alappal kapcsolatos általános tájékoztatás fázisa • A mozgósítás szakasza, a potenciális pályázók megszólítása • A már nyertes pályázókkal, kedvezményezettekkel való kommunikáció fázisa • Az Európai Regionális Fejlesztési Alap, az Európai Szociális Alap és a Kohéziós Alap eredményeinek széleskörű bemutatásának időszaka • Partnerségi, illetve társadalmi egyeztetések szakasza (horizontális)

5 A végrehajtás szervezeti szintjei: NFÜ - Kommunikációs Főosztály • Új Széchenyi Terv (ÚSZT) brand bevezetése • Közösségi hozzájárulás, Alapok kommunikációja • Ernyőszintű kommunikáció • Közreműködő Szervezetek aktivitásának koordinálása és ellenőrzése • A kommunikációs elérések, aktivitások értékelése Közreműködő Szervezetek • OP specifikus, célcsoportok szerinti szakmai kommunikáció • A potenciális pályázókkal és kedvezményezettekkel való kapcsolattartás Kedvezményezettek • A fejlesztés megismertetése és népszerűsítése helyi szinten • A fejlesztés kivitelezési fázisainak bemutatása

6 Kommunikációs kötelezettségek Közvetítőktől elvárt kommunikáció: •A Kombinált mikrohitel, illetve a Hitelprogramok esetében megjelenik a pályázati felhívásban és a közvetítői szerződésekben •az Új Széchenyi Terv Arculati Kézikönyv előírásai szerint kell megvalósítani Arculatváltás: január 14.

7 Arculati Kézikönyv letölthető:

8 Arculati Kézikönyv letölthető:

9 1.ÚSZT logó 2.„MAGYARORSZÁG MEGÚJUL” szlogen Kötelező arculati elemek áttekintése:

10 Kötelező arculati elemek áttekintése: (folyt.) 3.EU logó és az Európai Uniós hozzájárulásra utaló mondat az érintett alap (ERFA) megnevezésével 4.Infoblokk 5. Betűtípus: DINPro, mérete mindig a tartalom függvénye

11 1. Új Széchenyi Terv (ÚSZT) logó Magyar nyelvű Angol nyelvű Nagy logó Csak indokolt esetekben, kreatív megoldásoknál használjuk, egyéb esetben normál verzió!

12 2. „MAGYARORSZÁG MEGÚJUL” szlogen Magyar nyelvű Angol nyelvű

13 3.EU logó és az uniós hozzájárulásra utaló mondat az érintett alap megnevezésével Kombinált mikrohitel: ERFA mondat használandó

14 4. Infoblokk Kombinált mikrohitel: ERFA infoblokk használandó.

15 5. Betűtípusok használata: Elsődleges fontkészlet (logók) Másodlagos fontkészlet (irodai, elektronikus alkalmazás esetén)

16 A logók tiltott használata:

17 Méretek meghatározása A logókat csak arányosítva szabad kicsinyíteni. Minimális méret, távolságok a logók körül A logót FEHÉR háttér előtt kell használni!

18 Arculati Kézikönyvben megtalálható kommunikációs eszközök: -Sajtóhirdetés (szórólap, leaflet ennek alapján) -PR hirdetés -Sajtóközlemény -Óriásplakát -Citylight -Plakát -Molinó, pop-up, roll up -Meghívó (többféle) -Honlap és banner -HTML alapú hírlevél

19 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Hungler Diána Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Kommunikációs Főosztály


Letölteni ppt "Új Széchenyi Terv kommunikációs kötelezettségek Hungler Diána, Kommunikációs Főosztály 2011. július 14."

Hasonló előadás


Google Hirdetések