Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap 2012. február 23.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap 2012. február 23."— Előadás másolata:

1 Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.

2 Széchenyi Programirodák Jogszabályi háttér: - Széchenyi Programirodákról szóló 68/2011. (IV.28.) Korm.rendelet; - 48/2011. (IX.19.) NFM rendelet a Széchenyi Programirodák működésének szabályairól. A Széchenyi Programirodák célkitűzése: Az Új Széchenyi Terv stratégiai céljainak megvalósulását előmozdító projektötletek támogatása, a folyamatban lévő projektek szabályos megvalósításának elősegítése. Fő feladatuk a pályázatok gyors és hatékony közvetítése a potenciális pályázók irányába; a megvalósítás támogatása.

3 A működés prioritásai A Széchenyi Programirodák működésük során kiemelten figyelnek a következőkre: Mindenki számára elérhetőek legyünk. Igény szerint helyben tudjunk tanácsot adni, segíteni. Országosan egységes információt juttassunk el mindenhová. Megfelelő szakmai támogatást kapjon minden partner. Valódi segítséget tudjunk nyújtani. Katalizátorként működjünk a folyamatokban.

4 Kapcsolatrendszer Folyamatos munkakapcsolat az NFÜ Hálózati Főosztályával együttműködésben: -az Irányító Hatóságokkal; -a Közreműködő Szervezetekkel; -a Nemzeti Fejlesztési Minisztériummal; -az érintett minisztériumokkal és -a szakmai szervezetekkel Rendszeres szakmai találkozókat szervezünk, folyamatos információ- áramoltatást igyekszünk biztosítani a folyamat résztvevői között.

5 Országos szinten 22 információs irodában 165 fő foglalkozik személyes tanácsadással. Széchenyi Programirodák

6 Fő tevékenységeink 1.Tájékoztatás  a potenciális pályázók teljes körű, hiteles és naprakész informálása, pályázatok közvetítése  a pályázók számának növelése  eredményesség 2.Tanácsadás  a projektgazdák támogatása a projektmegvalósítási szakaszban, projektgenerálás, problémakezelés, a pályázók motiválása, visszacsatolás  a sikeresen benyújtott, szabályoknak megfelelő pályázatok arányának növelése  hatékonyság, szabályosság 3.Irodák rendszerének működtetése  kapcsolattartás, együttműködés, tapasztalatcsere  egységesség, közös gondolkodás 4.Intézményrendszert támogató feladatok  információgyűjtés, javaslatok a Központi Programiroda felé, aktív részvétel a pályázatok társadalmasítási folyamataiban  hatékonyság

7 Eredmények elért ügyfél, melynek 63%-át kkv ügyfelek adják. Fejlesztési tanácsadóink több mint 31 ezer esetben nyújtottak tájékoztatást, több mint 18 ezer esetben a nyertes projektek gazdái számára konzultációs lehetőséget biztosítottak. A rendszer egyik alapcéljának elérését (személyes tanácsadás, amikor az ügyfélnek házhoz érkezik az információ) biztosítva látjuk azáltal, hogy az ügyféltalálkozók 97,6%-a külső helyszínen valósult meg. A személyes, es, telefonos megkereséseken túl 265 fórumon közel 5,5 ezer ügyfelet sikerült elérni és számukra naprakész pályázati információt biztosítani az ÚSZT keretein belül megjelent pályázati lehetőségekről.

8 Elérhetőségeink Címünk: Budapest, Szép utca emelet Telefon: (1) Fax: (1) Internet: Android/AppStore: SZPI – ingyenesen letölthető alkalmazás

9 Köszönöm a figyelmet! dr. Görözdi-Nagy Eszter


Letölteni ppt "Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap 2012. február 23."

Hasonló előadás


Google Hirdetések