Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámok a médiában Magyari Alexandra. Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámok a médiában Magyari Alexandra. Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ."— Előadás másolata:

1 Reklámok a médiában Magyari Alexandra

2 Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ közvetítés alapvető jellemzői: személytelenség, tömegszerűség, azonosíthatóság, egyirányúság

3 A reklám történelme A kezdetek: római kereskedők társított érték A reklám korszakai: első második harmadik

4 A reklám funkciói Tájékoztatás Befolyásolás Emlékeztetés Megerősítés Elfogult nézet Ellenséges nézet

5 A reklám célja AIDA+C modell Action Desire Interest Attention

6 A reklámtevékenységre vonatkozó jogszabályok Reklámtörvény Médiatörtvény versenytörvény

7 A divat és a reklám kapcsolat

8 A reklámtervezés lépési cél meghatározás célközönség meghatározása üzenet megfogalmazása költségvetés meghatározása kommunikációs csatorna kiválasztása reklámeszközök bevetési idejének meghatározása költségvetést felosztása a reklámeszközök között eredmény felmérése


Letölteni ppt "Reklámok a médiában Magyari Alexandra. Mi a reklám? kommunikáció egy formája felkelti a vásárló figyelmét az eladótól a vevő felé irányuló információ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések