Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámeszközök, reklámhordozók. Reklámhordozó : Olyan közvetít ő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámeszközök, reklámhordozók. Reklámhordozó : Olyan közvetít ő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.:"— Előadás másolata:

1 Reklámeszközök, reklámhordozók

2 Reklámhordozó : Olyan közvetít ő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.: Tv, Rádió, Újság

3 Reklámanyag: A reklámhordozó technikai követelményeinek megfelel ő közvetít ő közeg. Pl.: filmszalag, CD

4 Reklámeszköz : Reklámhordozó és reklámanyag együttese

5 Médiamix: A reklámozás során felhasznált kommunikációs csatornáknak egy adott információ közvetítéséhez felhasznált konkrét összeállítása

6 ReklámhordozóReklámeszköz Az információ közvetítés AlapelemeiJellemz ő i Köztéri felület (háztet ő, korlátok, lámpaoszlopok,hirdet ő oszlop, óriásplakát, buszmegálló épülete stb.) Plakát, fényújság, neonreklám Közlekedési eszköz Bet ű k, jelek, képek A reklámhordozó nem mozgatható, az érdekl ő d ő knek találkoznia kell az információforrással SajtótermékNapilap, folyóirat Bet ű k, jelek, grafikák, fotók Mozgatható, hordozható információforrás TévéadásTévéreklám Bet ű k, jelek, mozgóképek, hangok (zörejek, zenei aláfestés, emberi beszéd, ének) animációs és digitális effektek Mozgatható információforrás MozifilmvetítésReklámfilm Bet ű k, jelek, mozgóképek, sztereó dolby hangeffektek Mozgatható információforrás De csak ritkán hordozható Szórólapok, termékek, csomagolás, prospektus Nyomtatott eszközökBet ű k, jelek, képek Az információforrás mozgatható A reklámeszközök csoportosítása:

7

8 Reklám eszközök sajátosságai, jellemz ő i: Publicitás: Mekkora célközönséghez juthat el a reklám. Medd ő szórás: Olyan célcsoporthoz is eljutott, akikhez nem szól.

9 •R•Rugalmasság: Mennyi id ő alatt képes befogadni a reklámeszköz az új reklámot. •Presztízs/Elfogadottság : A reklámeszköz hitelessége. •T•Technikai adottságok: Milyen képet, hangot tud publikálni a reklámeszköz.

10 •Befogadói szituáció: A fogyasztót milyen hatások közben szólítják meg a reklámok. •Célozhatóság: Az adott reklámeszköz mennyire pontosan tudja elérni a kívánt célcsoportot. •Költségek

11 •Célpiac összetétele: Adott reklámeszközt kik, hányan, mikor stb. nézik, hallgatják, olvassák rendszeresen. •A hirdetés élettartama •J•Jogi korlátozás

12 Vizuális Nyomtatott reklám Sajtóhirdetés Reklámnyomtatványok Egyéb nyomdai Köz- és zártterület Plakátok Festett táblák Tűzfalak Fényreklámok Közlekedési reklámok Egyéb Direkt Mail Auditív Rádió Hangbemondás Egyéb auditív Audióvizuális TV, mozi Internet Egyéb Kiállítások Vásárok Eladáshelyi POS reklám Reklámtárgyak Reklámeszközök

13

14 Készítette: Katona Kitti Csicsó Alexandra


Letölteni ppt "Reklámeszközök, reklámhordozók. Reklámhordozó : Olyan közvetít ő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések