Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana."— Előadás másolata:

1 Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana

2 Fogalmak  Marketing  PR  Kampány  Összefüggések rendszere  Koncepciók  Alternatívák  XXI. Századi technológia

3 Koncepciók  Gerilla  Vírus  Élmény  Lehetőségek – tárháza  „Uhhh”  módszertan

4 Előnyök  Informálás  Tájékoztatás  Befolyásolás  Tömegkommunikációs eszközök  Esemény-koncepció  Élményközpontú koncepció  Új utak: ???

5 A PR tevékenység eszközei  Elektronikus eszközök  Video-sajtóközlemény  Prezentáció  Rádiós csomagok  Közérdekű hirdetmények  Rádió/tv interjúk  PR filmek  Mozi-reklám  Gyorshír  Műholdas sajtókonferenciák  Közügyekkel kapcsolatos programok  Korszerű informatikai eszközök (honlap stb.)  Irodalmi/nyomtatott eszközök  Szórólapok, cikkek, hírlevelek, sajtóközlemények, brosúrák, beszédek, éves jelentések, életrajzok, olvasói levelek stb.  Események/rendezvények  Ülések, avatások, felajánlások, sportesemények, nyílt napok, évfordulók, új termék bemutatása, díjátadások, road-show, kiállítások stb.

6 Technológiák  Információhordozók, kommunikációs eszközök  Funkciójuk: a közlő információit eljuttatni a célcsoporthoz  A folyamat részei:  Az üzenet formába öntése („alapanyag”)  Az üzenet célba juttatása („hordozó”)  A PR eszközei nem csak média!  Direkt kommunikáció  Médián kívüli eszközök

7 Nyomtatott eszközök  Szórólapok  Cikkek  Hírlevelek  Sajtóközlemények  Brosúrák  Beszédek  Éves jelentések  Életrajzok  Olvasói levelek stb

8 Lehetőségek    

9 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana."

Hasonló előadás


Google Hirdetések