Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. 2012. őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor 2012. augusztus 29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. 2012. őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor 2012. augusztus 29."— Előadás másolata:

1 MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.

2 Kommunikációs kampány célok Az MV. Zrt. marketing kommunikációs tevékenységével az alábbi, stratégia célok elérését kívánja elősegíteni. A magyarországi KKV szektor finanszírozási lehetőségeinek és versenyképességének javítása. Az MV Zrt. által működtetett programokra allokált források (jelenleg: 230 milliárd Ft.) teljes mértékű kihasználása és a végső felhasználókhoz (a magyarországi KKV-k) való eljuttatása. „Best Practice” minta felmutatása az Európai uniós források KKV-khoz való eljuttatásának módszerében. Az MV Zrt. pénzügyi közvetítő hálózatának bővítése, a közvetítő partnerekkel való hatékony együttműködés elősegítése. Az Új Széchenyi Terv, MV Zrt. által működtetett és kezelt, vállalkozásélénkítő programjainak megismertetése, népszerűsítése.

3 A kommunikációs kampány célcsoportjai Az MV Zrt. marketing kommunikációja az alábbi, fő célcsoportokra irányul. 1.Pénzügyi közvetítők a. Vállalkozásfejlesztési alapítványok b. Takarékszövetkezetek c. Pénzügyi vállalkozások d. Kereskedelmi bankok 2. Kockázati tőke társaságok 3. Garanciavállaló intézménye k 4. Lízing – és faktoringcégek 5. Magyarországi mikro- kis- és középvállalkozások 6. Pályázatíró cégek

4 Az MV Zrt. programjaival és működésével megbízható partnerként, naprakészen kínál kölcsönösen előnyös és vállalkozóbarát, modern, európai pénzügyi megoldásokat a tevékenységével lefedett piaci szegmensekben. A küldetés megfogalmazása Az MV Zrt. marketing kommunikációs céljai, közvetíteni kívánt üzenetei alapján az alábbi küldetést fogalmazza meg.

5 Reprezentatív kvantitatív kutatás decemberében és visszmérés áprilisában  A válaszadók 33 %-a találkozott a „Büszkeség Forrása” kampány nyomtatott reklámanyagaival, ami igen jó eredménynek számít, és jelzi, hogy a kampány sikeresen elérte a célul meghatározott mikró-, kis- és középvállalkozásokat.  A vállalkozások körében nőtt a hitelfelvétel iránti igény: mind államilag támogatott, mind piaci alapú hitelt többen terveznek felvenni, mint félévvel ezelőtt.  A pénzintézetek iránti szimpátiában a magyar bankok számítanak a legszimpatikusabbnak, és nemzetközi tulajdonú bankok mellé felzárkoznak a Takarékszövetkezetek is ebben a népszerűségi rangsorban „Ha pénzügyi segítségért kellene folyamodnia, a felsoroltak közül milyen típusú pénzügyi szolgáltatókat részesítene előnyben?” kérdésre a válaszadók 53% -a nevezi meg a takarékszövetkezeteket! (magyar tulajdonú bankok után a 2. legtöbbször megnevezett csoport) A 2011 /2012. tavaszi kampány tapasztalatai

6 Az MV Zrt. programjainak kommunikálásához használt termékspecifikus marketing kommunikációs eszközök Új Széchenyi HitelÚj Széchenyi Kombinált Mikrohitel Új Széchenyi Hitelgarancia Kockázati Tőke Takarékszövet- kezetek POS szórólapok, havi hírlevelek, direkt marketing eszközök, honlap átalakítása, felhasználóbaráttá tétele; közterületi ATL eszközök, szakmai napok, roadshow-k, PR eszközök egyedileg kiválasztott eszközök - Magyarországi KKV-k A TL – billboardok, city- light poszterek; sajtóhirdetések, rádió; Internet – MV Zrt. honlapja, mint tájékoztató felület BTL – partnerintézmények szakmai konferenciáin való részvétel PR – sajtóközlemények, riportok, elemző cikkek, elsősorban az online médiában A TL – billboardok, city-light poszterek; sajtóhirdetések, rádió; Internet – MV Zrt. honlapja, mint tájékoztató felület BTL – partnerintézmények szakmai konferenciáin való részvétel PR – sajtóközlemények, riportok, elemző cikkek, elsősorban az online médiában Figyelem felkeltés céljából: közvetítők ügyfélterében elhelyezett POS szóróanyagok, PR (pl. elemző cikkekben, interjúkban portfóliógarancia említése) BTL és PR eszközök, szakmai konferenciákon való részvétel, csatlakozás a kockázati tőketársaságok által kifejtett kommunikációs tevékenységekhez

7  Image kampány átalakulása célzott, az egyes termékeket (programokat) középpontba helyező kampánnyá, a kommunikáció ezeken keresztül vonja a figyelmet az MV Zrt. további programjaira és működésére.  Hangsúly áthelyezés történik még a kampányban használt kommunikációs eszközökben is; a közterületi reklámokról áttevődik a hangsúly az internetes eszközök irányába ill. a sepciális értékesítéstámogató eszközök felé. Az MV Zrt őszi kommunikációs kampánya Változások az MV Zrt évi kampányához képest

8 A őszi kampány kiemelten kívánja támogatni az MV Zrt.-vel szerződött partnerek értékesítését  Papír alapú kiadványokkal segíti az értékesítést végző munkatársakat – termékösszefoglaló füzet;  Az ügyféltérben elhelyezett, termékismertető szóróanyagokkal (POS anyagok) és sajtóorgánum különszámmal (pl. Metropol Újság különszáma a meglévő ügyfelek sikertörténeteivel és az MV Zrt. Egyéb programjairól szóló riportokkal, írásokkal);  Tervezett értékesítési versennyel;  Az MV Zrt. honlapjának megújításával, felhasználóbarátabbá tételével;  Rendszeres online hírlevéllel. Értékesítéstámogató eszközök a évi őszi kampányban

9 Köszönöm figyelmüket! MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.


Letölteni ppt "MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. 2012. őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor 2012. augusztus 29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések