Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika."— Előadás másolata:

1 2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika

2 A marketing kommunikációs eszközök Marketing elemekre épülő kommunikációt jelentik A vállalat és környezete közötti formális és informális kapcsolatrendszert tartják mozgásban

3 A marketing kommunikáció folyamata 1.A célközönség meghatározása 2.A kommunikáció céljainak meghatározása 3.Az üzenet megtervezése (AIDA, tartalom-szerkezet- forrás) 4.A kommunikációs csatornák kiválasztása 5.A költségek meghatározása 6.Döntés a kommunikációs-mixről 7.A folyamat menedzselése és összehangolása

4 Kérdés: Melyik lépésnél melyik társtudományt tudjuk hasznosítani?


Letölteni ppt "2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika."

Hasonló előadás


Google Hirdetések