Gamification avagy játékosítás a matematika tanításában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
A Z SZERVEZÉSÉBEN D IGITÁLIS T ÉMAHÉT 2016 T ÁJÉKOZTATÓ.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
TIENS DiCHO Csodás otthon DiCHO termékekkel. DiCHO Di Di – jelentése: csökkentés Cho Cho – jelentése: házimunka A DiCHO tehát a házimunkák könnyed csökkentését.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Mozgásszervi rehabilitáció
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Civil szervezetek tapasztalatai a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében Dr. Nagy Márta Eger.
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
……………………………… „Bizalmas!” Rendőr-főkapitányság ig
Downstream Power Back Off (DPBO)
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Pályakezdők helyzete a munkaerő-piacon
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
Reflexiók, áthallások és az ellenük való védekezés
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Dr. Pintér Gábor Pannon Egyetem, Georgikon Kar
Hallásvizsgálati eljárások
DIFFERENCIÁLÓDÁS, TESTÜREGKÉPZÉS
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
☺ Programozási környezetek Validátorok Fazekas Judit PTI 2010.
Vállalatgazdaságtan (BAI0030L; GZB2320L) 2017/18 tanév I. félév
Downstream Power Back Off (DPBO)
Használt étolaj gyûjtésére készült kampány
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
BTMN.
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Upstream Power Back Off (UPBO)
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
A tudáspiacok.
Németország BESZÁMOLÓ 2014
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
A tehetséggondozás kihívásai
Környezetgazdaságtan 6. előadás A környezeti szabályozás eszközei
Előadás másolata:

Gamification avagy játékosítás a matematika tanításában Barbarics Márta

Gamification avagy játékosítás A játékok elemeinek használata nem játékos környezetben különböző célok elérésének érdekében (egy-egy játékelemtől összetettebb rendszerekig)

Egy-egy játékelem alkalmazása Időkorlát pl. diákok bevonása Együttműködés/versengés pl. gyakorlás élvezetessé tétele Jelvény pl. egyéni visszajelzés Küldetés pl. differenciálás Avatar pl. motiválás

Összetettebb rendszerek, pl. értékelés Pontok, mester pontok Szintek Ranglisták Rangok, titulusok Bónuszok ... Az osztályzás káros hatásainak csökkentése Folyamatos visszajelzés A befektetett munka értékelése Stresszmentesítés Differenciálás …