Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes."— Előadás másolata:

1 Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes

2 Mérések ► Matematikából ► Szövegértésből ► 8. évfolyamon  2004, 2006, 2007, 2008, 2009 ► 10. évfolyamon  2003, 2004,2006, 2007, 2008, 2009

3 A mérés értékelése ► ► Az eredmények értékelése során a tanulókat és a feladatokat egy valószínűségi modell segítségével közös skálára helyezték. Ennek megfelelően, az első kompetenciamérésben szerepelt tanulók országos átlageredményét 500 pontban, szórását 100 pontban határozták meg. ► ► A 2009-es mérés eredményeit is erre a rögzített képességskálára rendezték. ► ► Az évek közötti összehasonlíthatóságot az ún. Core teszt teszi lehetővé, amelyet évről-évre egy országosan reprezentatív mintán vesznek fel, és amelynek tartalma változatlan és titkos.

4 Országos Kompetencia Mérés Országos Kompetencia Mérés 2009 Iskolánk eredményei

5 Eredményeink a különböző viszonyítási csoportokhoz

6 A 8. és a 10. évfolyam eredményeinek összehasonlítása a 2009-es mérésben

7 8. évfolyam eredményei részletesen ► Matematika ► Szövegértés

8 8. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest

9 8. évfolyam matematika eredményei a különböző iskolatípusokban, térségekben

10 Matematika 8. évfolyam

11

12

13

14 542 Iskolánk tényleges eredménye 542 (523;558) Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 529 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 539 (a tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján 8. évfolyam matematika

15 Matematika eredményünk változása a mérésekben

16 Szövegértés 8. évfolyam

17

18

19

20

21 ► 604 ► Telephelyünk tényleges eredménye 604 (583;623) ► ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 556 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 572 (a tényleges eredmény ettől szignifikánsan jobb) "elvárható" eredmény Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében 8. évfolyam szövegértés

22 Szövegértés eredmények változása

23 10. évfolyam ► 6. évfolyamos gimnázium ► 4. évfolyamos gimnázium,  A nyelvi tagozat  B általános, műszaki  E nyelvi előkészítő, nyelvi, nemzetiségi ► Matematika ► Szövegértés

24 10. osztály eredményeinek változása az előző évhez képest

25 Matematika 10. évfolyam

26 Képességeloszlás

27 A 6 évfolyamos gimnáziumi osztály eredménye

28 Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 6 osztályos gimn. ► Telephelyük tényleges eredménye 611 (588;626) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 540 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 555 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb)

29 A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

30 10.g matematika 10. évf. mat.

31 4 évfolyamos gimnázium, 10. évfolyam, matematika

32 ► Telephelyük tényleges eredménye 545 (530;557) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 520 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján matematika, 10. évf. 4 osztályos gimn.

33 Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4 osztályos gimn.

34 Szövegértés, 10. évfolyam, 6 osztályos gimn., 4. osztályos gimn.

35 6 osztályos gimn.

36 szövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

37 Szövegértés 10. évf

38 ► Telephelyük tényleges eredménye 619(604;637) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 552 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 6 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 562 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 6 osztályos gimn.

39 ► Telephelyük tényleges eredménye 571(562;580) ► Várható eredmény az összes telephelyre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) ► Várható eredmény a 4 évfolyamos gimnáziumi telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 531 (a tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb) Az iskolánk eredménye a regressziós becslés alapján "elvárható" eredmény tükrében CSH index alapján szövegértés, 10. évf. 4 osztályos gimn.

40

41

42

43 A Bródy eredményei az elvárhatóhoz képest

44 A gyenge teljesítményű tanulók %-os aránya

45 10. évfolyam matematika eredményei a megyei intézményekben

46 10. évfolyam szövegértés eredményei a megyei intézményekben

47

48 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes."

Hasonló előadás


Google Hirdetések