Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető."— Előadás másolata:

1 SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető

2 NÉVVÁLTOZÁS PEDAGÓGIAI INTÉZET TÖRÖLVE CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA FELADAT MARADT

3 A CSANÁDI ÉS A KERETTANTERV A sportspecifikus tantárgyak kerettantervét kevés külsős kolléga mellett Csanádis pedagógusok írták. Így a kerettanterv gondozását szinte feladatunknak tekintjük. (Gyakorlati szakmai tapasztalat: Etika, Küzdelem és játék, Tanulásmódszertan)

4 A Köznevelési típusú sportiskolai kerettanterv szerint a felső tagozaton tanított sportspecifikus tantárgyak: 5. osztály: Tanulásmódszertan, Küzdelem és játék

5 A Köznevelési típusú sportiskolai kerettanterv szerint a felső tagozaton tanított sportspecifikus tantárgyak: 6. osztály: Tanulásmódszertan, Küzdelem és játék

6 A Köznevelési típusú sportiskolai kerettanterv szerint a felső tagozaton tanított sportspecifikus tantárgyak: 7. osztály: Küzdelem és játék, Sporterkölcstan

7 A TANTÁRGYAK TANÍTÁSÁNAK CÉLJA Küzdelem és játék: Önismeret fejlesztése, személyiség fejlesztés. Sporterkölcstan: az általános iskolai erkölcstan órákon megalapozott erkölcsi nevelésre épül. A sportélet erkölcsnevelési alapjait (akár) saját sporttevékenységük folyamán tapasztalt és megélt helyzeteik alapján vitatják meg. Tanulásmódszertan: A hatékony tanulás érdekében különböző tanulási stratégiák, technikák,módszerek elsajátítása.

8 TANESZKÖZ-ELLÁTOTTSÁG GYÉR

9 PEDAGÓGUS VÉGZETTSÉGE 5-8. évfolyam: Sporterkölcstan: Etika- vagy filozófiatanár, szakirányú továbbképzést végzett pedagógus Küzdelem és játék: Drámapedagógus, testnevelő tanár, szakirányú továbbképzést végzett pedagógus Tanulásmódszertan: Magyartanár, fejlesztő pedagógus, szakirányú továbbképzést végzett pedagógus

10 TAPASZTALATAINK: A sport specifikus tantárgyak hatékony tanítása különösen pedagógus (személyiség) függő. (Küzdelem és játék) Gyakorlatorientált A tantárgyak hely és tér igényűek Minimális eszközellátottság szükséges Használható tanulási segédlet szükséges lenne

11 TÉMAAJÁNLÁS A SZEKCIÓ ÜLÉSRE Jó gyakorlatok Visszajelzések, szakmai hozadék Vélemények, tapasztalok, javaslatok A tantárgyak tartalma Frissítés, módosítás Képzések Eszközellátottság Tantárgyi létjogosultság Óraszámok

12 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! HASZNOS, EREDMÉNYES TANÁCSKOZÁST KÍVÁNOK A MAI NAPRA !


Letölteni ppt "SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető."

Hasonló előadás


Google Hirdetések