Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A SZOLNOKI MŰSZAKI SZAKKÖZÉP- ÉS SZAKISKOLA BEMUTATÁSA.
Beiskolázási tájékoztató tanév OM
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Innovációk a szakképzésben OKJ A kompetenciaalapú, moduláris szakképzési szerkezet Központi programok Szakmai vizsgák.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
1 A kamarák szerepe a vizsgáztatási rendszerben vizsgáztatási rendszerben Cséfalvay Ágnes.
Gazdálkodó egységek képviselőinek tájékoztatása Készítette: Majzer Mária augusztus 30.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
1 A SZAKMAI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK JOGSZABÁLYI KÖRNYZETE, ÚJ FOGALMAI Laczkovich Jánosné Budapest, május 17.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Pályaválasztási szülői értekezlet Készítette: Gede Eszter
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Felvételi a középfokú iskolákba TÁJÉKOZTATÓ A SZÜLŐK SZÁMÁRA A 9
Középfokú felvételi eljárás a 2016/2017. tanévben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A GINOP kiemelt projekt általános bemutatása, elért eredményei
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
Összeállította: Horváth Józsefné
Dr. Kovács László Főtitkár
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Nagy Károly.
Tóth Gábor Heves Megyei Kormányhivatal Jogi és Koordinációs Főosztály
Előadó: Dr. Csányi István,
Egészségügyi közbeszerzések
Szülői választmány 2016.okt.18.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
A kétszintű érettségi.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Elektronikus számlázás
és ami ebből következik moduláris szakképzési szerkezet
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Felvételi
kormányhivatali ellenőrzések
TOVÁBBTANULÁSI SZÜLŐI ÉRTEKEZLET
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
középfokú felvételi eljárás
Természettudományi kiselőadás címe
A komplex szakmai vizsgáztatás jogszabályi háttere
Kétszintű érettségi vizsga
ÁLTALÁNOS FORGALMI ADÓ évi évközi változások
Általános iskola eredménye, értékelése
BTMN.
Középfokú felvételi eljárás a 2017/2018. tanévben
A Közbeszerzési Döntőbizottság tapasztalatai Dr
Dr. Bánky Tamás Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Országos Tűz- és Katasztrófavédelmi Konferencia
Szakmai vizsgaelnöki pályáztatás, vizsgabizottsági jelentések
Előadás másolata:

Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák

Mérés általános jellemzői Jogszabályi háttér Iskolánk tapasztalatai a 2003-2004- es tanévben

Külső mérés - írásbeli vizsga Jellemzői: objektív, teljesítményköz-pontú, pragmatikus, standardizált normát alkalmaz Belső mérés ­ gyakorlati és szóbeli vizsga Jellemzői: szubjektív, többirányú, manipulatív részben belső norma, de a szóbeli tétel központi.

Alkalmazott törvényi elő-írások, rendeletek A többször módosított szakképzéséről szóló 1993. évi LXXVI. törvény 26/2001.(VII.27.) OM rendelet a szakmai vizsgáztatás általános szabályairól és eljárási rendjéről

Általános rendelkezések A szakmai vizsga előkészítése A vizsgabizottság A vizsgabizottság működése Írásbeli vizsgarész Gyakorlati vizsgarész Szóbeli vizsgarész A vizsgázó teljesítményének értékelése Köztes vizsga

Iskolánk eredményei a 2003/2004-es tanévben 9 szakmában történt Iskolánk eredményei a 2003/2004-es tanévben 9 szakmában történt. (asztalos, szobafestő-mázoló és tapétázó, kőműves, géplakatos, villanyszerelő, ruhakészítő, szakács, pincér, élelmiszer és vegyi áru kereskedő)

Köszönöm a figyelmüket !