Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA"— Előadás másolata:

1 KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
A TÉRSÉG IPARI ÉS MEZŐGAZDASÁGI SZAKKÉPZÉSÉNEK KÖZPONTJA

2 KOMPETENCIAMÉRÉS TAPASZTALATAI
Az iskola tanulói létszáma: 760 fő Szakiskolai tanulók létszáma: 411 fő 9. évfolyamosok létszáma: fő 10. évfolyamosok létszáma: 72 fő A szakiskola épülete

3 1. Érdekesnek tartom, hogy a teszt eredményeiről szöveges értékelést kaptam.

4 2. Fontosnak tartom, hogy eredményeimről szöveges értékelést kaptam.

5 3.Igaznak tartom a rám vonatkozó állításokat.

6 4.Jól tudom hasznosítani a visszajelzésekben megfogalmazottakat.

7 Tanulók véleménye a visszajelzésekről
1. egyáltalán nem értek egyet 2. nem értek egyet 3. csak részben értek egyet 4. eléggé egyet értek 5. Teljes mértékben egyet értek

8 A tanulók szerint a megbeszélés mértéke.

9 Mit szóltak a szülők az eredményekhez? 9. évf.

10 Mit szóltak a szülők az eredményekhez? 10. évf.

11 Mi a te véleményed a visszajelzésekről? 9. évf.

12 Mi a te véleményed a visszajelzésekről? 10. évf.

13 A MÉCS és a KOMPETENCIAMÉRÉS 2007
Fejlesztési tervek (a teljesség igénye nélkül) Az iskolánk egy fő fejlesztő pedagógust alkalmaz félállásban. Heti 3 nap foglalkozik azokkal a tanulókkal, akik valamilyen nehézséggel küzdenek. A 6 fős csoportokat azonos problémakör szerint alakítja ki. Egy-egy órán igyekszik a tanulók legtöbb problémájára megoldást keresni. Tanulóink főbb problémái: - szövegértés, szövegalkotás (Értelmezze a szöveget és saját szavaival mondja el a rövid tartalmát. Szójelentések kikeresése. Szinonimák. Vázlatkészítés, szó szerinti értelmezés.) - helyesírás (Szabályok felidézése, tollbamondás.)

14 A MÉCS és a KOMPETENCIAMÉRÉS 2007
Fejlesztési tervek (a teljesség igénye nélkül) - Gyenge szóbeli és írásbeli kifejezőképesség (Levélírás, történetek elmondása). - Szövegértés (Összetett mondatok variálása, hogy más jelentésük legyen. Szerepjátékok.) - Szabálykövetés (Irányok helyes értelmezése, iskolai életünk szabályai. Utasítások elfogadása. Bekötött szemmel célba érni. Térirányok fejlesztése. Szabály felismerésének gyakoroltatása logikai feladatokkal.) - Problémamegoldás (Történetek befejezése több szempont mérlegelésével. Összefüggések felismerése.)

15 A MÉCS tagjai Györgyné Jakab Katalin, Varju József, Bozó Klára


Letölteni ppt "KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA"

Hasonló előadás


Google Hirdetések