Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit vár a felsőoktatás a középiskolástól
Advertisements

BUDAPEST, – Lukács Ferenc
Hogyan tanuljunk? ….és egyáltalán miért?
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Üdvözlet a Fallerból!.
1. Érettségi vizsga • Itt az iskolában kiosztott jelentkezési lapon • február 15-ig • Érettségi tárgyak: • magyar, matematika, történelem, idegen.
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Szakdolgozat, mint a legjobb referencia a pályakezdéshez
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A két tanítási nyelvű képzés helyzete a magyar közoktatásban Készítette: Fazekas Csaba a Kölcsey Ferenc Gimnázium igazgatóhelyettese a Kétnyelvű Iskoláért.
Preventív kifogáskezelés
OKJ vizsgák 2010 Informatika Szabó András Petrik TISZK.
„Fejlődés és törvényesség: egy jobb jövő az európai fiatalok kezében”
Plazma. Miért hoztam létre? Mert szeretek a számítástechnikával foglalkozni, ezért hoztam létre ezt a weboldalt.
Kicsit felelőtlen, kicsit vakmerő, de a miénk….
Továbbtanulási terveim készítette: Roszik László
SEGÍTSÉGET KÍNÁLOK, HOGY A PTC OLDALAKRA VALÓ REGISZTRÁCIÓ NE VEGYE EL A KEDVEDET A MUNKÁTÓL. HA SIKERREL JÁRSZ, NEKED IS LESZNEK KEDVENC PTC OLDALAID,
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
Emelt- vagy középszintű felkészítés? Szülői értekezlet Lovassy László Gimnázium március 1.
Az internetes keresési módszerek
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
Gyakorló óra 5/12.
Bemutatkozik az iskolapszichológus …
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
BME - Logisztika By Daróczi Dávid.
___________________ Vanguard Csoport 4 győztes befektetési alapja ___________________
A lelkigondozott védekezései
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
(Informatikus mérnök szakra)
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
BME/VIK - De miért?.
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.
Miért pont a BME ?.
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Miért választottam a BME villanykarát? (régen)
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Készítette: Kmeczik Bence
Debreceni Szakképzési Centrum Brassai Sámuel Műszaki Szakgimnáziuma
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 21.
Üdv, tanulók! Tanár neve.
PROGRAMOZÓ/INFORMATIKUS SZAKMA BEMUTATÁSA KÉSZÍTETTE : PINTARICS – DÉVÉNYI ZSOMBOR.
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot? avagy biztos, hogy ez a nekem való szak?!

A lehetséges okok... PÉNZ az aktuális informatkikus hiány Magyarországon feltornászta a béreket a szektorban, így most ez egy igen jól kereső szakmának számít ELHIVATOTTSÁG aki már kiskorától kezdve úgy nő fel, hogy érdeklődést mutat nem csak az elektronikus eszközök iránt, hanem a működésük felé is, annak mindenképp van valalamennyi elhivatottsága a mérnökinformatikus szak iránt DÖNTÉSKÉPTELENSÉG és nálam talán ez volt a döntő: Valójában érdekelt bármelyik mérnök szak a BME –n, csak nem tudtam volna dönteni, hogy járműmérnük, építész, vagy építő vagy ... Pont ezért lett a mérnökinformatikus, hiszen ez átfedi az egész mérnöki területet, és bármelyik irányban szakosodhatok, ami csak érdekelni fog X év múlva.

A dilemmák Akarok én egyáltalán legalább 3 és fél évig matekot, informatikát és egyéb kevésbé érdekes tantárgyakat tanulni emelt szinten, a híresen nehezen teljesíthető villamosmérnöki karon? Itt van a lehetőség: 1-2 éves OKJ képzések amikkel lehetek rendszergazdától kezdve Java programozón át bármi. megérné? A válasz egyszerű: mennyire akarok komolyan foglalkozni a témával. Ha érdekel az is, hogy hogyan működik, nem csak az, hogy hogyan kell csinálni, akkor az egyetem. Itt átfogó az oktatás, nem csak felszínes. Ha itt végzek, akkor valóban mérnök leszek, és nem csak egy ‘programozó’ robot.

Miért nem lenne jó Neked? Jó lenne Neked is? Ezt csak Te tudhatod. Én csak vázolom a helyzetet. HA elhivatott vagy és érdekel magas szinten a mérnök lét. HA érdekel, csak nem tudsz dönteni a sok szak között a bőség zavarában HA fel tudod áldozni az elkövetkezendő 3-4 éveded a kemény tanulás és szívás oltárán, csak azért, hogy később hasznosíthasd a valós tudásod Miért nem lenne jó Neked? MERT “csak sokat szeretnék keresni” MERT minden nap 3 órát játszok a számítógépen, és milyen menő már.. MERT matekból a kettesért küzdök középiskolában, de szeretnék programozni ide sajnos kelleni fog a matek is. Nem is kicsit. Attól még hogy nagy a nyomás, nem lehet mindenkiből mérnök. Megpróbálni lehet, mert nem elehetetlen, de érédemes megfelelő előképzettséggel érkezni.

Készítette: Sebestyén Soma