Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2014/2015 Statisztikai mutatók Hatvani Bajza József Gimnázium és Szakközépiskola.
Advertisements

MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
Curie család Készítette: Prumek Zsanett. Marie Curie   Lengyel származású  Egyedüliként a két Nobel díjat is elnyerő tudós asszony kezdett.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Jogok és kötelességek a családban.
VI. Országos Dajkakonferencia Budapest
Beszerzési specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Káros Szenvedélyek Dohányzás.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Nagyméretű állományok küldése
Az időskori tanulás trendjei Magyarországon
Intézményesülés a Baptista egyházban
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Trade Marketing Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – Hajdú-Bihar megye
Készítette Tanuló: Kereszturi Patrik
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Kereskedelmi Eszközök Specialista
A HARMADIK BIRODALOM ÁRNYÉKÁBAN
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Útravaló ösztöndíjprogram Andrássy Gyula Gimnázium és Kollégium
SZABAD AKARAT Arany Viktor.
Kampány a német nyelv- és kultúra népszerűsítéséért
13. A MELLÉRENDELŐ ÖSSZETETT MONDATOK FAJTÁI
Bevezetés a jog- és államtudományokba
  Iskolánkban a kisdiákok informatika oktatását a 2013/14-es tanévtől az első osztályban kezdtük. Az alsó tagozatos nevelőkkel célként tűztük ki, hogy.
Értékesítési képviselő – Jász-Nagykun-Szolnok megye
Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Nemzeti jövedelem és tőkefelhalmozás Magyarországon
„Út a munkához”program
A mennyei világ lelki áldásai 2. rész
Diplomás Pályakövetési Rendszer
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Miért a bme vik-et válasszam?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Miért Választottam a BME-t?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
miért választottaM a BME Mérnökinformatikus alapszakot?
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
3. A robot képernyőmenüje
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Kandó Kálmán.
Merre tovább a középiskola után?
Általános iskola eredménye, értékelése
Tremmel Bálint Gergely ELTE-TTK, környezettudomány MSc
Miért a BME-VIK?.
Vojtina Mátyás Fontos! Amit tudunk: Fűzfapoéta
Szülőként mi foglalkoztatja ÖNT leginkább gyermekével kapcsolatban?
…Alkotásod vázlatai meghozták kedvem, hogy megosszam Véled jelenlegleg íródó versemet. Ahogy levelemben említettem korántsem oly tiszteletre méltó, mint.
Érettségi tájékoztató 2019
Arany-versterv Vojtina ars poeticája.
Nevelésügy a reformkori Magyarországon
“Nincs semmi, ami oly mértékben pusztítaná a testet, mint az aggodalom, és ha valaki hisz Istenben, akkor szégyellheti magát, ha bármi miatt aggodalmaskodik.”
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
A tehetséggondozás kihívásai
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

Miért leszek mérnök? Farkas Dániel (AOTQF8)

Alkotás Alkotás A jövő A jövő Kiteljesedés Kiteljesedés De miért a VIK?     Az emberiség és remélhetőleg az én jövőm is a számítógépekben rejlik.     A diplomás informatikus hiányszakma.                                        Ez tény Ha elvégem a VIK-et azzal megalapozom a jövőmet. Ezen kar elvégzése biztos állást, és magas jövedelmet jelent. Ráadásul izgalmas projekteket, hiszen a jövő legnagyobb szabadalmai közülünk valóké lesznek. Mint mondtam, már kicsinek is "feltaláló" akartam lenni. Szerencsémre tehetséget mutattam az informatikában és a matematikában is. Gimnáziumi versenyek, emelt érettségi. Minden ami kell. Sokat gondolkodtam az építész mérnökön is, Azonban abban nem éreztem hogy tényleg ÚJ dolgokat alkotnék, és a "Statika" tantárgynak már a neve is ijesztő. Így éreztem hogy én tényleg mérnök informatikusként teljesedhetnék ki. Egyenlőre az úton vagyok ami kicsinek elérhetetlennek tűnt. (hiszen ha sikerül, akkor első diplomás leszek a családban) Már csak rajta kell maradni.     Már kiskoromban is alkotni akartam, létrehozni új dolgokat, amik jobb esetben jobbá, de mindenképp szebbé teszik a világot.     Ici-pici korom óta rajzolok, és már másodikban megmondtam hogy "feltaláló" leszek. Ezt az álmot ha tényleg kergeti az ember, azt Magyarországon a BME-n keresztül tudja. Úgyhogy itt vagyok. De ez csak 1 ok a sokból. A jövő A jövő Kiteljesedés Kiteljesedés

Úgyhogy köszönöm hogy itt lehetek, és a figyelmet is.