Szombatiskola, mint baráti kör

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Advertisements

Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,
Kezdő Ének Mialatt mély csend borult mindenre, és az éjszaka sietôs útja közepén tartott, mindenható Igéd, Urunk, királyi trónjáról eljött közénk. (Bölcs.
Országos Cigánymisszió „Amit tehát szeretnétek, hogy az emberek veletek cselekedjenek, ti is ugyanazt cselekedjétek velük.” Mt
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Könyvvizsgálati dokumentumok áttekintése. Minden olyan információ, ami a könyvvizsgálói vélemény kialakításához fontos és lényeges a könyvvizsgálati dokumentáció.
Közigazgatási szervezetrendszer II. Az államigazgatás szervei – központi és dekoncentrált szervek.
Helyi védett értékek bemutatása
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Vándor tábor Szokolya, Az Újszegedi Református Egyházközség
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Újabb kiállításunk a 25 évesség jegyében Testvérvárosunkban Szabadkán.
XXI Évközi Vasárnap B- év.
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Marcel Cohen fotóművész képeiből
ÉFOÉSZ LILIOM NAPKÖZI OTTHON Hódmezővásárhely
Segíteni vagy megmenteni
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Monostoriné Hörcsik Renáta
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
1993-as közoktatási törvény
A házasság arcai Mihalec Gábor Adventista Családi Szolgálatok.
Az életvezetés etikája - a döntésről
A korai Egyház Az első közösségek.
A Nap és a Hold.
Nagy Király, Fenséges Úr, Király Isten Fia,
JÓ REGGELT! Ma jó napunk lesz, hidd el !.
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
a hegyoldalakat borító erdőket, és csodáltam a természet szépségét,
A beteggé válás folyamata
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
Rendszerfejlesztés gyakorlat
Készítette: Boros Bence
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Felebarát – vagy tán egészen az?
Kalickás forgórészű aszinkronmotor csillag-delta indítása
A gyermeki jogok érvényesítése
13 tanács egy életre.
DARUS.
Northwind Traders Kik vagyunk?
Pénzügyi kontrolling bemutatása
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
Néhány kép gondolatébresztőnek!
Az egyén társadalmi integrációja
A Delegáció 7 Szintje.
U8 – U10 célok a szezonra.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
FÖLDRAJZ 1.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
Hogyan készítsünk előadást?
Áramlástan mérés beszámoló előadás
A POWERPOINT 2007 újdonságai
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Gabriel García Márquez: Idézetek
Nagyon érdekes olvasmány.
13 tanács egy életre.
Diszkrimináció a polgármesteri fogadóórára való bejelentkezésnél?
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

Szombatiskola, mint baráti kör 2007. augusztus 17. Debrecen, Missziós tábor

„Jó ide jönni!” „A szombatiskola van a tanulóért, és nem az tanuló a szombatiskoláért” idézet szabadon Márk 2: 27-ből/ZP.

„Oázis” hatás Felüdülés lelkileg és megpihenés testileg

Környezet hatása Törvényre erkölcs nélkül figyel a ma embere. Adventisták tanítják a törvényt. Más egyház nem ilyen határozottan tanítja. A helyesen értelmezett kegyelemhez a törvény át vezet az út. Elegyháziasodás utja a törvényen át vezet

Környezet hatása VESZÉLY! Törvényeskedés a szeretet meghidegüléséhez segít hozzá! Egyháziasodás folyamata a törvényeskedés által gyorsul fel. Mozgalmi jelleg megőrzése rendkívül lényeges!!!

Szem előtt kell tartani! Miért járunk szombatiskolába?!

Tanulni baráti légkörben lehet a legjobban A „tanár” a „hallgatók” oldalán áll! Hallgassa meg résztvevőket! Felkészült tanító kell. Erőltetett kezdést kerüljük. Túlságosan általános kérdés nem ébreszt gondolatot. Igennel, nemmel válaszolható kérdések nem segítik a párbeszédet. Beszélgetés vezető! Van valakinek tapasztalata. Kérnék ötleteket, mit lehet mondani/kérdezni ahelyett, hogy „Van-e valakinek tapasztalata?”

Mire kell figyelni Teológiai viták elkerülése. Elmondhassák kétségeiket is. SzI nem azért van, hogy „szép” válaszokat mondjunk/hallgassunk. Öndicséret: „Milyen nagyszerűen megválaszoltam neki!” Tudjuk elfogadni azt aki más véleményen is van.

Mit ne mondjunk! Pl. „Van-e még valakinek egy jó megjegyzése/valami gondolata a szerdai naphoz?” Mi azért vagyunk ott a szombatiskolán, hogy a napi leckerészeket átvegyük? Emlékszünk Márk 2: 27 átiratra? Mi azért vagyunk ott a szombatiskolán, hogy a napi leckerészeket átvegyük?

Szeresd a másikat Még akkor is ha ő ezt néha nagyon nehézzé teszi.

Szeretettel mindenkihez MINDENKIHEZ szeretettel forduljunk, még akkor is ha meg vagyunk győződve arról, hogy nekünk van igazunk. NEFELJTSÜK EL, ha a másik jól érzi magát én is jól fogom magam érezni: azt érezzük közösen „Jó itt lenni”