Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,"— Előadás másolata:

1 Szakbolti kommunikációs stratégia

2 információ

3 A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül, – Eszközökkel és – Formában állnak a rendelkezésünkre. Közösen kidolgozzunk egy „kommunikációs stratégiát” mely könnyíti a munkánkat. De előbb egy kis elmélet!

4 Miért nehéz jól kommunikálni? 100% 20% 40% 60%80% EVIDENCIAEVIDENCIA ELKALANDOZIKELKALANDOZIK KÖRNYEZETI ZAJ

5 Ezért nagyon fontos, hogy pontosan tudjuk, hogy: Mit akarunk eladni? Ez mit jelent a vevő számára? És milyen előnyökkel jár a vevőnek!

6 Hogyan tanulunk, hogyan vásárlunk?

7 Hogyan szerzünk információkat?

8

9 Az információ-áramlásnak 2 csatornája van Verbális: mely a nyelvvel, mint digitális kóddal kifejezhető beszédet és írást jelent. Nem-verbális: mely magában foglal minden olyan üzenetet, amely analógiás kódok által fejezhető ki (mimika, gesztus, mozgás, térköz, öltözködés).

10 Csatorna Verbális ogyan köszönjünk meg valamit? Amikor kimondjuk: „köszönöm”, gondoljuk KOMOLYAN! Félreérthetetlenül és határozottan mondjuk Mindig nézzünk a szemébe annak, akinek megköszönünk valamit! Mondjuk ki a nevét!

11 Csatorna Verbális – Hogyan köszönjünk meg valamit? – Használjuk a vevő kifejezéseit – Az ízéért megy be nem a pedig a sütiért

12 Csatorna Verbális – Hogyan köszönjünk meg valamit? – Használjuk a vevő kifejezéseit – Az ízéért megy be nem a pedig a sütiért Non verbális minden kommunikál – Öltözködés – Viselkedés – Bolt külső

13

14

15

16

17 Eszközök Papír (információs füzet, szórólap, kérdőív, adatlap) Címke és tábla Csomagolás (zacskó) Telefon Fax Megrendelő Weboldal E-mail Képek Bolti berendezések Zene?

18 Módja – Hogyan ? Hogyan kérdezz? Igen - Igen Ki ajánlja? (szomszéd, másik vevő, szakember) (Ha a szomszéd ajánlja és nem mi, akkor jobban hisznek, nem fognak részrehajlással vádolni.) Bajnokok reggelije! Példa a helyi focicsapattal.

19 Leltár miatt zárva, és akkor mi van?

20 Vagy:

21 Udvariasan, tájékoztató jelleggel Leltár miatt zárva Kérem jöjjenek vissza holnap reggel, mert a leltárt meg kell csinálnunk. Elnézésüket kérjük, de a boltban meg kell csinálni a leltárt, holnap ismét a legfrissebb termékekkel várjuk Önöket. MIÉRT? MEDDIG? MOST MI LEGYEN?

22 Frontvonalon a vevő igényeit lesve Kérdezz és súgj az üzemnek Kérdezz és súgj a főnöknek Segíts a csapatnak! Látogasd az üzemet. Legyél hiteles és hivatkozz mesélj a szakértőkről akik az üzemben dolgoznak

23

24 És végül: Mosolyogj :))) Légy nagyon lelkes És szeresd az embereket! Építs ki jó kapcsolatot a vevőkkel, Ismerd meg őket! Kérdezz és a válaszokra Figyelj oda!

25 Köszönöm, hogy figyeltek rám! Parola Kft Kácsor András 06 20 569 8005


Letölteni ppt "Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések