Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen."— Előadás másolata:

1

2 A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen formában Milyen típus lehet? Blog, ebook, emailek, fórumok, tudásbázis építés az adott témából, közösségi oldalak, videómarketing stb. Látogató és vásárló növekedés A szolgáltatás tartalmat gyűjt különböző – az adott brandhez kapcsolódó – platformokra, ahova ezáltal releváns és kvalifikált érdeklődők érkeznek.

3 Mi az a tartalomgondozás? A tartalommarketing egy eszköze, részben automatizált folyamat, mely rendszerbe állítja és támogatja a megálmodott tartalmi stratégiát.

4 4 2 3 A tartalomgondozás lépései Gyűjtés és szűrés Feldolgozás és csoportosítás Ütemezés Megosztás Meghatározni a témaköröket. Felkutatni és rendszerbe állítani a forrásokat Szükséges rendszerességnek megfelelően felkutatni az adott tartalmakat Ütemezni ezeket és felprogramozni a lehetséges platformokra Megosztás és elemzés 1

5 Mit tartalmaz a Sonicweb szolgáltatása? A szolgáltatás felkutatja, rendszerezi és megosztja az Ön márkája célcsoportjának érdekesnek és értékesnek mutatkozó tartalmat, több online csatornán is.

6 A kampány indításakor Forrásoldalak és szerzők összegyűjtése, rendszerezése Tartalmi témakörök és címszavak meghatározása Stíluselemek, hangnem meghatározása, márkához igazítása

7 Tartalmi elemek (cikkek, képek stb.) kiválasztása Havi ütemezés elkészítése Tartalmi elemek maximum 3 platformra való felprogramozása Havi riport elkészítése Szolgáltatás szerű feladataink (folyamatos)

8 A tartalommarketing és a tartalomgondozás igazán akkor hatékony, ha egy hosszú távra tervezett stratégia alapján lett kialakítva. Ismerje meg egyedi, kiegészítő termékeinket, melyeket igénybe véve az Ön stratégiája is összetett, következetes lesz. Ajánlott, kiegészítő termékeink

9 Iparági trendek, konkurensek feltérképezése a tartalommarketing aspektusából. Megrendelő Márka sajátosságainak feltérképezése, brand tartalmi- identitás felállítás. Tartalommarketing Stratégia kialakítása és Szövegírási feladatok.

10 Hosszú távú megtérül és, hosszú távú előny ök. Mit profitálhat a szolgáltatással? Termék esetében, szolgáltatásszerű élményt nyújthat vásárlóinak, akikből ezáltal visszatérő ügyfél lehet. Brand ismert séget és bizalmat növeli, az Önhöz köthető piac szakértő jévé válhat. Több olvasót és így esetleges ügyfélt szerezhet. Weboldalának javul hat a keresőoptimalizálás i státusza, értéke. Nagyobb ra nyitja az értékesítési tölcsért, hiszen több érdeklődőt szerez. Elkötelezett vásárlókat, ügyfeleket eredményez.

11 Stratégiai tervezéstől a konkrét fejlesztésekig!


Letölteni ppt "A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések