Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9."— Előadás másolata:

1 Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán 2005. november 9.

2 Amiről szó lesz  Az IT terület specialitásai  Informatika - belül vagy kívül?  IT outsourcing előnyei  Informatikai kiszervezés folyamata  IT outsource - szolgáltatáslánc  Elvárások a szolgáltatóval szemben  Az ideális szolgáltató  IT outsourcing kapcsolata a vállalat egyéb területeivel  A komplexitás előnyei

3 Az IT terület specialitásai Gyors termék- és szolgáltatásciklusok Hamar elavulttá váló szaktudás Folyamatosan bővülő területek Mindenütt jelen van a vállalat életében Kritikus üzletmenet

4 Informatika belül, belső nehézségek  Egyre nehezebb a belső erőforrásokból élvonalbeli és minőségi szolgáltatásokat nyújtani  Új szolgáltatások bevezetése lassú  Nincs elég szakképzett munkatárs  A költségek folyamatosan nőnek  Szolgáltatások minősége nem megfelelő  Az informatika egyre több idejét veszi el a vezetésnek

5 IT outsourcing előnyei  Tervezhető költségek  Csökkenő fix költségek, ezáltal több fordítható fejlesztésre  Garancia az elvégzett projektekre  Kezelhető adminisztrációs költségek  Áttekinthető folyamatok, dokumentálás  Megbízható és biztonságos üzemeltetés  Főállású alkalmazottak felkutatására fordított idő és költség megtakarítható Koncentráció a tényleges üzletre!!

6 Informatikai kiszervezés folyamata  Helyzetfelmérés készítése  Beszámoló készítése a jelenlegi helyzetről  Megvalósíthatósági tanulmány készítése  Szolgáltatási szintek (SLA) meghatározása  Átállás

7 IT outsource - szolgáltatáslánc HW és SW eszközbes zerzés/ bérlet Egységes irodai környezet kialakítása operációs rendszer telepítés irodai szoftverek, egyedi alkalmazások telepítése vírusvédelem HW és SW üzemeltetés távoli hibaelhárítással Operációs rendszer hibaelhárítás irodai szoftvercsomag hibaelhárítás nyomtatási hibaelhárítás vírusvédelmi hibaelhárítás Ügyfél telephelyén nyújtott szolgáltatások helyszíni hibaelhárítás, IMAC kiegészítő SW és HW telepítés konzultáció felhasználói hibák elhárítás adatmentés és visszatöltés

8 Elvárások a szolgáltatóval szemben  „Zökkenőmentes” átállás  Méltányolható szolgáltatási díj  Hatékonyságnövelés  Stabil háttér  Szakértelem/specializáció  Piaci tapasztalat  Segítség a felhasználók támogatásában  Partnerség

9 Az ideális szolgáltató  Anyagi felelősséggel tartozik a teljesítésért, ami egyszerűbben számonkérhető, mint egy alkalmazottól  Szakembereinek továbbképzése a szolgáltatást nyújtó cég felelőssége  Bejáratott kapcsolatokkal rendelkezik a legfontosabb hardver- és szoftver szállítókkal  Magával hozza HelpDesk alkalmazását, nem kell költséges beruházásba kezdenie a szolgáltatást igénybe vevőnek  Alaptevékenysége az informatikai szolgáltatások nyújtása

10 IT outsourcing kapcsolata a vállalat egyéb területeivel HumánügyvitelPénzügy/Számvitel Desktop menedzsment Server menedzsment Géptermi környezet ERP menedzsment IT support

11 Komplexitás előnyei  Egy szolgáltató – egy szerződés  Optimalizált infrastruktúra a szolgáltatások mögött  Teljes körű szakmai támogatottság - tudásbázis  Gyorsabb és koncentráltabb hibaelhárítás  Komplex üzleti folyamatok menedzsmentje

12 Köszönöm a figyelmet ! Tóth Zoltán értékesítési vezető Integris-Rendszerház Kft. Zoltan.Toth@integris.hu


Letölteni ppt "Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9."

Hasonló előadás


Google Hirdetések