KRE-AKTÍV motivációs projekt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Szabadtéri rendezvények. A TvMI vonatkozik: OTSZ szerinti szabadtéri rendezvényekre szabadtéri rendezvény: az 1000 főt vagy az 5000 m 2 területet meghaladó,
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Befolyásolásra törő kommunikáció. Az emberi kommunikáció egyik sajátossága és törekvése a befolyásolás. A befolyásolás tartalmi jellege és megjelenési.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Pályaválasztási tanácsadás
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Esélyek a munkaerőpiacon
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Teljesítményértékelési rendszer
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Szervezetfejlesztés II. előadás
A szaktanácsadásról.
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Lovagi Játékok projekt
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
„Visszapillantó tükörből előre”
KRE-AKTÍV motivációs projekt
középfokú felvételi eljárás
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tevékenységünk Célunk P92rdi Kft - p92rdi.hu Kutatás (Research)
DARUS.
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
KRÉTA-ESL Bemutató.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

KRE-AKTÍV motivációs projekt Rövid prezentáció Zalaegerszeg 2015.09.30.

Mi indította el a gondolatot! Évfolyam feladatok 11. évfolyam Hasznos, és alkalmazható legyen Később is tudjon a diák profitálni belőle

Kollégium célja A diákok tudják alkalmazni: Előzetes ismereteiket, tapasztalatukat adott témában Ismerjenek meg új tanulási helyzeteket Mélyüljenek el egy általuk kedvelt terület feltárásában Fejlődjön a kommunikációjuk, problémamegoldó képességük Önálló felelős munkát végezzenek.

A projekt 5 modulból áll, melyek egymásra épülnek. 1. Ismerkedés a projekt konzulensével, a tanulók egymással, és a választott témával

2. Téma felépítése, kialakítása Haladási terv Gondolattérkép Munka, és felelősség megosztás Szükséges eszközök meghatározása

3. Önálló, vagy csoportos munka, projektvezetői segítségnyújtással

4. Eredmények értékelése, visszacsatolás, korrekció, újra értékelés Csoporton belüli bemutatás Értékelés Vélemény nyilvánítás csoporttagok részéről Korrekció Újra értékelés

5. Bemutatás, jutalmazás

Az öt modul feldolgozásra kerül adott tanév októberétől áprilisáig Heti egy órában A feladatra jelentkezett a tantestületből 12 pedagógus A pedagógusok a projektmódszertan mellett alkalmaznak más, / 7 szokás, kiscsoportos módszer, műhelymunka, stb. /módszereket, és így érik el a jobb eredményt, a diákok munkájánál A tanulók létszáma 90-110 diák között változik tanévtől függően Életkoruk 17-18 év között alakul

A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége A bevezetés óta javult: A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége Nyíltsága, kreativitása, és felelősségvállalása A kollégium felkészültebb, rugalmasabb önmegvalósításra képes, érettségire készülő diák közösséget nyert A tanév végén a legjobb munkákat bemutatják a kollégium diákjai előtt

Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Készült: a Kaposvári Klebelsberg Középiskolai Kollégiumban már 9 éve működő jó gyakorlata alapján. Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Köszönöm a figyelmet!