Vásárolj úgy, ahogy tetszik!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Advertisements

PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Étrend-kiegészítő vagy gyógyszer? Határterületi termékek elhatárolásának szempontjai Medical Tribune konferencia október 1. Dr.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
NEMZETI ÉS EURÓPAI KOMPETENCIÁK A CSALÁDPOLITIKÁBAN Frivaldszky Edit Emberi Méltóság Központ Meltosag.hu.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Készítette: Gondos Borbála
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
KISMAMÁK FIGYELEM – SEGÍTSÉG A ZSEBBEN! Anya leszek – mobilapplikáció esettanulmány.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A szakiskolák aktuális problémái
Pedagógus szerep és változásai
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
1Transzplantációs Alapítvány
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
PÁPA MEGYEI FÓRUM.
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
CIB Stafétabot KKV KUTATÁS 2015
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Nem kell az appba a vásárlás
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Nagyméretű kópiaszám változás (CNV) detekciója teljes genom asszociációs vizsgálatokban Az ábrán egy kromoszómán (alsó sáv) mért intenzitások aránya (B.
A család – és gyermekjóléti szolgálatok rögös útjai
TELEKOM A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN TRAN LAM PÉTER // PETER.
Általános tanulságok a világ vezető márkáitól
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Az információs társadalom joga
VENDÉGLÁTÁS - HELYZETJELENTÉS
A beteggé válás folyamata
Diplomás Pályakövetési Rendszer
Appok, kütyük, biztosítások...
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium
Információvédelem Menedzselése VIII. Szakmai Fórum
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Döntsünk okosan a hitelfelvételről!
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Háztartási termelés, család, életciklus
MODERN VÁLLALKOZÁSOK PROGRAMJA
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A munkaerő-keresleti rugalmasságok
Befolyásolás a tömegkommunikációban
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Fogyasztói vásárlói magatartás
Iskolai szociális segítő
Online zaklatás Olyan szándékos, esetenként ismétlődő viselkedés, melynek célja a bántalmazás, károkozás, és amely valamilyen digitális technológiát alkalmazva.
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
A tehetséggondozás kihívásai
Miről álmodik a rezidens?
Előadás másolata:

Vásárolj úgy, ahogy tetszik! változó vásárlási csatornahasználatok dr. Orosz András marketing működési igazgató Tesco Globál Áruházak Zrt.

Mit szeret a vásárló? Mi változott? Megközelíthetőség Minőség Választék Gyorsaság Akciók

Jó ez a vásárlónak? Prosumers Kényelem & Idő Tudatosság Value for money Value for time Tudatosság Prosumers Digitális Világ Vélemény vezérek

Ha fontos a közelség és a kényelem…

Vásárlásra alkalmas website Milyen a jó multichannel? Kényelmes bolt Vásárlásra alkalmas website Mobil site vagy app

Mi számít? Vásárlói elvárások? 60% az online vásárlóknak az elmúlt 4 évben veszítette el az e-commerce szüzességét 59%-át a közösségi média inspirálta Brand > 15%: 1 kereskedő/12 hó, 43% 2-5 Adatvédelem (személyes adatok és fogyasztói szokások) > 43% aggódik Személyesség Konzisztens vásárlási élmény minden eszközön > 43% mobil Transzparencia, real-time > 46% össze akarja tudni hasonlítani Appok, mobil site-ok

Vásárlói visszajelzések kezelése Miért fontos? WoM Reklamáció kezelés Lojalitást befolyásoló Negatívból pozitív élmény

Milyen a jövő vásárlója? Mit hoz a jövő? gondolkodás Milyen a jövő vásárlója? Multichannel fogyasztás visszajelzés Loyalty 2.0

Köszönöm a figyelmet!