Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)"— Előadás másolata:

1 (Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Geomarketing lehetőségek az ITS fejlesztések és lehetőségek tükrében Intelligens város témafelvetés Dr. Molnár Attila (Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.) SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

2 Előzmények, célok, eredmények, lehetőségek?
Geomarketing vs business geographics, Téradatok – tematikus térképezés, Lokális szinten triviális, globális szinten stratégia, operatívan automatizált folyamatok, Geomarketing a flottamanagement? Több vagy kevesebb? Klasszikus funkciók, múlt és/vagy jelen: útvonaltervezés, optimalizálás, ellenőrzés, dokumentálás, Fogyasztói szokások, Parkolási rendszerek, Forgalomirányítás, Környezettudatos fejlesztések. RDS-TMC és a flottamanagement, Forgalomszervezés. SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

3 Intelligens város Beszállító láncok optimalizálása és összegyűjtése, lessük el a multiktól, Központi logisztikai telephelyek kialakítása, és kiszállítás, A kiszállítások optimalizálása, Kisebb forgalom -> kisebb környezetterhelés -> élhetőbb város, Tömegközlekedés terén a tervezésben előtérbe lépés - > tanulmánytervek, P+R, Utazási szokások gyűjtése (honnan-hová mátrix), Fogyasztói szokások gyűjtése (vonalkód), SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

4 Szolgáltatások, bevásárlóközpontok
Egymás értékesítési területében minél nagyobb részesedés szerzése, Méret és szolgáltatási szint szerint tipizálás, Fogyasztói szokások minél jobb feltérképezése, Direkt marketing eszközök célzott bevetése a fogyasztói szokásokból, és a honnan-hová mátrixokból Célzott marketing eszközök az egyes célcsoportoknak pl.: ismertető kiadványok, akciók népszerűsítése, Beutazási útvonalak mentés reklámok elhelyezése, Marketingköltségek optimalizálása, Tudatos településtervezés, SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

5 Vállalati logisztika és a geomarketing
6M elvének mindenhatósága, Megfelelő árut, Megfelelő időben, Megfelelő helyre, Megfelelő minőségben, Megfelelő mennyiségben, Megfelelő költséggel. Mi a helyzet a következőkkel, A termelési fázis időben a teljes anyagáramlási folyamat 9%-a, Aktuális közlekedési helyzet a kiszállítás optimalizálására, Marketing támogatása területi eszközökkel a hatékonyabb értékesítéshez, Területi igényeknek megfelelő raktárkészlet, Fogyasztói szokások szintén a raktározásban. SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

6 Vállalati logisztika hatékonyság…
A vállalat lekötött pénzeszközeinek minimalizálása, Csökkentett készletek (Just In Time), Optimalizált szállítási egységek, Optimalizált szállítási útvonalat, Termékazonosítási módszerek fejlesztése, A cég likviditásának növelése, Versenyképesség növekedése, SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

7 RDS-TMC szolgáltatások Európában
SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép

8 Köszönöm a figyelmet! Dr. Molnár Attila SZVT Geomarketing lehetőségek és jövőkép


Letölteni ppt "(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések