Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás."— Előadás másolata:

1 PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás

2 Összefüggések IV. Reklám és PR nézetek, reklám feladata, története, típusok

3 Reklám hatásmechanizmusa Reklámzaj típusok reklámkerülés túl a gazdaságon: reklám és a társadalom megismerés, befolyásolás, társadalmi hatások (életmód változások, jogi kérdések)

4 Összefüggések V. Vállalati felelősségvállalás beágyazódás környezeti (társadalmi és természeti) kölcsönhatás tudatosság vállalaton belül és kívül

5 Bizalom fogalma, komplex jellege Jelentősége a gazdaságban és a társadalomban bizalmi tőke Mozgásban van: megszerzéstől az elvesztésig feladat: a megőrzése

6 Márka márkaépítés márkaértékek komplex jellege életpályája


Letölteni ppt "PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. második foglalkozás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések