Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás."— Előadás másolata:

1 PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás

2 A PR munka folyamata 1. Kutatás 2. Piaci környezet, versenytárs elemzés, értékelés

3 3. Tervezés stratégia, integrált kommunikáció, proaktív szemlélet, kreativitás 4. Értékelés rendszeres találkozók, visszacsatolás, média figyelés, kutatás

4 Eszközök média (egy, két és több irányú) eszközök kapcsolat újságírókkal közösségi média, mobil telefon rendezvények multimédia eszközök

5 Különleges eszközök: (egyesületek, klubok, pályázatok) Híres emberek, kitüntetések, „gerilla” akciók Személyes eszközök: közönségtalálkozók, céges találkozók, közmeghallgatások, „door-to-door” kampányok


Letölteni ppt "PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések