Vásárolj úgy, ahogy tetszik! változó vásárlási csatornahasználatok dr. Orosz András marketing működési igazgató Tesco Globál Áruházak Zrt.
Mit szeret a vásárló? Mi változott? Megközelíthetőség Minőség Választék Gyorsaság Akciók
Jó ez a vásárlónak? Prosumers Kényelem & Idő Tudatosság Value for money Value for time Tudatosság Prosumers Digitális Világ Vélemény vezérek
Ha fontos a közelség és a kényelem…
Vásárlásra alkalmas website Milyen a jó multichannel? Kényelmes bolt Vásárlásra alkalmas website Mobil site vagy app
Mi számít? Vásárlói elvárások? 60% az online vásárlóknak az elmúlt 4 évben veszítette el az e-commerce szüzességét 59%-át a közösségi média inspirálta Brand > 15%: 1 kereskedő/12 hó, 43% 2-5 Adatvédelem (személyes adatok és fogyasztói szokások) > 43% aggódik Személyesség Konzisztens vásárlási élmény minden eszközön > 43% mobil Transzparencia, real-time > 46% össze akarja tudni hasonlítani Appok, mobil site-ok
Vásárlói visszajelzések kezelése Miért fontos? WoM Reklamáció kezelés Lojalitást befolyásoló Negatívból pozitív élmény
Milyen a jövő vásárlója? Mit hoz a jövő? gondolkodás Milyen a jövő vásárlója? Multichannel fogyasztás visszajelzés Loyalty 2.0
Köszönöm a figyelmet!