Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Bemeneti kompetenciamérés – szeptember Logisztika - Bemeneti kompetenciamérés szeptember Logisztika és mérési útmutató Összeállította:
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
1 Bemeneti kompetencia mérése Szabálykövetés január 26. Vadasi Béláné
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében január 26. Dr. Ranschburg Ágnes
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pedagógus szerep és változásai
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Szervezetfejlesztés II. előadás
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
STRUKTURÁLT SERVEZETEK: funkció, teljesítmény és megbízhatóság
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Új pályainformációs eszközök - filmek
Általános iskola eredménye, értékelése
BTMN.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SZAKISKOLAI KOMPETENCIAMÉRÉSEK
KRÉTA-ESL Bemutató.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Előadás másolata:

Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007 Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007. szeptember 14. Dr. Ranschburg Ágnes csala.ranschburg@chello.hu

A mérés jellemzői kompetenciamérés 4 kompetencia terület szöveges értékelés iskolai feldolgozás - Kompetenciamérés szoftver

Előkészületek a méréshez az ITEM programrendszer (68 iskola) és a Kompetenciamérés új változatának telepítése (70 iskola) 2. a pedagógusok és az új tanév osztályainak beírása 3. a tanulói adatok beolvasása/ beírása/továbbléptetése 4. a tanulók referenciaosztályzatainak beírása (ITEM) 5. a tanulók szülői végzettségeinek beírása (ITEM) 6. az osztálynévsorok kinyomtatása

Az új változat telepítése Amikor az ITEM/Kompetenciamérés a gépünkön van már! A CD-hez adott leírás szerint járjunk el! A program lecseréli önmagát (frissül) anélkül, hogy a bent lévő adatok sérülnének!

Az új változatban a tanulók OM azonosítóját is bevihetjük, egyszer elegendő rögzíteni a szülői végzettséget, tantárgyi jegyet, a múlt évi adatok nem módosíthatók, a program tanulónként megmutatja az előző évi mérés adataihoz képest történt változásokat a különböző mért területeken, az osztály eredményeinek változásait is jelzi a múlt évi mérés eredményeihez képest, kívánságra grafikonon is, lehetővé teszi a szociális kompetencia teszt online kitöltése során létrejött adatok beolvasását.

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver Szülői végzettség adatok mentése

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

A pedagógusok és osztályok beírása A Kompetenciamérésben

A pedagógusok és osztályok beírása Az ITEMben a pedagógusok és az iskola osztályainak beírása (Pedagógusok, Iskola osztályai) a tanulói adatok beolvasása segédprogrammal/beírása

A tanulói adatok beolvasása

A tanulói adatok beolvasása

A referenciaosztályzatok beírása (ITEM)

A referenciaosztályzatok beírása (ITEM)

A szülői végzettségek beírása (ITEM)

Az osztálynévsorok (kódok) nyomtatása

A mérés után (javítás nélkül)

Az idei választék

Kompetenciamérés szoftver

Kompetenciamérés szoftver

A mérés és javítás után

A teljesítmények értékelése kommunikáció szociális kompetenciák problémamegoldás szabálykövetés 5 szint 4 szint 4 szint dimenziónként 5 feladat a feladatok több szinten oldhatók meg kompetenciánként 2 feladat feladatonként 1szint feladatonként 4szint a szint teljesítése csak az előző szintek teljesítése esetén értékelési kategóriák: a szint teljesítése = feladat teljesítése algoritmus a szint megállapításához szint alatt szint nélkül rendszer nélkül 1.szint 2. szint 3. szint 4. szint alacsony: 11,12,21,22 ingadozó:13,14,41,31,42,24 átmeneti: 23,32 fejlett: 33,34,43,44

Köszönöm a figyelmet!