Asztrológia I..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Izrael Jézus idejében. 1. Vallási csoportok  Szaddúceusok. Legbefolyásosabb csoport voltak: A főtanács tagjai, a papok és a jeruzsálemi „arisztokrácia”
Advertisements

H OGYAN SEGÍTHETEK GYERMEKEMNEK A STRESSZ LEKÜZDÉSÉBEN ? Szülők Iskolája 4. Nagyvárad, Dr. Balla Annamária.
Menedék módszertan1 A Menedék Alapítvány küldetése Módszertani előadás.
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Kezdő Ének Mialatt mély csend borult mindenre, és az éjszaka sietôs útja közepén tartott, mindenható Igéd, Urunk, királyi trónjáról eljött közénk. (Bölcs.
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
Asztrológia I..
Asztrológiai iskola II.
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Asztrológiai iskola II.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Ó szép Jézus. Ez új esztendőben légy híveidben. Ó Mária
1Transzplantációs Alapítvány
Asztrológiai iskola II.
Asztrológiai iskola II.
Asztrológiai iskola II.
Segíteni vagy megmenteni
Évközi 8. vasárnap Február 26. – „A” év.
Évközi 7. vasárnap Február 19. – „A” év.
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
Oltáriszentség, Papság,
SZABAD AKARAT Arany Viktor.
Évközi 6. vasárnap Február 12. – „A” év.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Csongor és Tünde és a Varázsfuvola
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Asztrológiai továbbképzés
Hogyan szerethetjük egymást különböző nyelveken ?
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A házasság arcai Mihalec Gábor Adventista Családi Szolgálatok.
Gyereknevelési axiómák a Bibliában
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
PETŐFI KÖLTÉSZETÉNEK ÁLTALÁNOS JELLEMZŐI
A mennyei világ lelki áldásai 2. rész
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.
Család és iskola Nevelés.
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Református istentisztelet
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Környezeti Kontrolling
Tehetségelméletek elméleti alapok a tehetséggondozáshoz.
TUDATOSSÁG ÉLJÜNK A JELENBEN.
Viccesen kreatív és teljesen interaktív!
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Jézuskától - Jézus Krisztusig
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
TIENS FOKHAGYMAOLAJ KAPSZULA.
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
Gadamer ( ) filozófiai hermeneutikája
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
A tehetséggondozás kihívásai
Oféliák színháza.
Előadás másolata:

Asztrológia I.

Nincsenek véletlenek, sorsunk van. A nap gondolata: Nincsenek véletlenek, sorsunk van. 1-2. óra

Az oktatásról Ma mindent megtanulunk, ami fontos. A 8. órára ismét mindent tudni fogunk, csak már asztrológiai alapokon. Két évig részletesen kibontjuk, ismételjük az anyagot, hogy kialakuljon az asztrológia gondolkodásmód. Minden alkalommal gyakorlunk, ami horoszkóp elemző gyakorlatból, és az aktuális anyagrész begyakorlásából áll.

Az oktatásról 2. Aki asztrológus akar lenni, annak folyamatosan gyakorolnia kell! A tananyag elérhetőségéről e-mailt küldök. Ajánlott irodalom: Takács Tibor: A jövő kulcsa

A világ asztrológiai megközelítése A lélek választ magának egy feladatot és egy testet, s leszületik a Földre. Nem a véletlenek sorozata irányítja a világot, hanem az, hogy a világban minden egyes atomnak megvan a feladata, így az embernek is, s ezt a feladatot így, vagy úgy meg fogjuk élni. Az asztrológián keresztül saját szemetekkel látjátok a horoszkópban, hogy nincsenek véletlenek.

A világ asztrológiai megközelítése 2. Abban tud segíteni az asztrológia, hogy a megélést teszi elfogadhatóbbá, s ezáltal könnyebb a boldogságot megélni. Minden ember boldogságra születik, s ehhez megkap minden adottságot. Ezt mutatja a horoszkópja. Tökéletes vagy a feladatodra! Ne akarj megváltozni! Az élethelyzetedet alakítsd úgy, hogy pozitívan tudd megélni az adottságaidat.

A világ asztrológiai megközelítése 3. Mi a probléma? A Nap szimbóluma A kifejezi, hogy az egységben mi vagyunk az elemek. Egység nincs nélkülünk. Az ember addig él a Földön, amíg az egységet szolgálja. Hit és/vagy asztrológia? Mi az asztrológia?

Asztrológia Az asztrológia megerősíti a hitet a bizonyítékok által. 6000 éves tudomány, a tudományok királya. Mit tegyek, hogy megtörténjen, amit szeretnék? Hippokratész: „nem lehet orvos, aki nem ismeri az asztrológiát.”

Asztrológia 2. Az asztrológia egy szimbólum nyelv, amely a világleírására szolgál. Egy kódot kapott az ember önmaga és a világ megismerésére. Semmi köze nincs a csillagokhoz!

Szimbolikus gondolkozás Minden szimbólum. Az asztrológia lefordítja a saját nyelvére - bolygók, jegyek - a dolgokat, majd analógikusan visszafordítja az élethelyzetre, s ezáltal tud segíteni. Mondjatok egy betegséget! Minden tárgy, élőlény, betű, szó, gondolat szimbólum.

Az asztrológia etikája

Az asztrológia etikája „Orvosi titoktartás”! Halálról nem beszélünk! Nem hányjuk mások szemére a feladatukat! Nem beszélünk olyan horoszkópjáról, aki nem járult hozzá! 14 év feletti gyermekről sem árulunk el „titkokat” a szüleinek!

Horoszkóp felállítása Programok: Tatimus Morinus ingyenesen letölthető a honlapomról (magyarított, sok helyiség) Példa: Kovács Csilla, Mo. Budapest, 1976.12.10. 16:32

Horoszkóp elemei Bolygók Merkúr C Vénusz D Mars E Jupiter F Nap A Hold B Merkúr C Vénusz D Mars E Jupiter F Szaturnusz G Uránusz H Neptunusz I Plútó J.

Horoszkóp elemei Jegyek Kos a Bika b Ikrek c Rák d Oroszlán e Szűz f Mérleg g Skorpió h Nyilas i Bak j Vízöntő k Halak l

Horoszkóp elemei: Házak X. 9. 11. 8. 12. VII. I. 6. 5. 2. IV. 3.

Bolygók Személy jelölő bolygók: A személyiségünket mutatják, törekednünk kell arra, hogy ilyenek tudjunk lenni, mert ehhez vagyunk tökéletesek. Nap A Hold B Merkúr C Vénusz D Mars E

Nap A A szellemben (kör), az egységben mi vagyunk a pont. A szellem addig tart életben, amíg az egységet szolgáljuk. Ez születésünk célja, amilyenné válnunk kell. A kiteljesedésünk útja. Megélése: felső (szellemi) szinten, jegyben kellene megélni.

Nap A Legfontosabb analógiái, szimbolikus jelentései (mindig főnév, vagy főnévi igenév): Isten, fensőbbség, apa, férfi, főnök, szív, agy, gerinc, egyediség, arany, nagylelkűség, egység, mag, családfő, életerő, méltóság, vasárnap.

Hold B A két lélek (félkör) találkozik. A tehetségünk, amihez érzékünk van. Megélése: középső (fizikai) szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: érzelem, anya, emlő, gyomor, méh, befogadás, tudattalan, nő, gyermek, tanítvány, álom, lélek, alázat, alárendeltség, nép, gondoskodás, feleség, hétfő.

Merkúr C A közvetítő a lélek és a test között. A gondolkodásunk. Megélése: középső szinten, házban kell megélni, de összeköt a szellemi szinttel. Legfontosabb analógiái: értelem, ráció, kommunikáció, kapcsolat, mozgás, gyerek, gondolkodás, tapasztalás, tanítás, közvetítés, testvér, idegrendszer, légzőszervek, szerda.

Vénusz D A szellem uralja az anyagot. Anyagi megélésünk. Megélése: középső szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: szépség, kedvesség, nőiesség, báj, anyagiak, test, esztétika, bőr, vese, vénák, mirigyek, művészet, forma, gyümölcs, növény, péntek.

Mars E Anyag uralja a szellemet. Akaratunk. Megélése: alsó (testi) szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: akarat, erő, férfi, ösztön, vágy, energia, tett, küzdés, indulat, fiú, harc, izom, epe, fog, kedd.

Sorsjelölő bolygók Jupiter F Sorsunkat, sorsfeladatunkat mutatják. Lélek uralja a testet. Tradicionálisan a nagy szerencse bolygója. Megélése: középső szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: hit, elfogadás, kiteljesedés, növekedés, bőség, máj, csütörtök.

Szaturnusz G A test uralja a lelket. Tradicionálisan a nagy rossz bolygója. Megélése: felső szinten, jegyben kell megélni. Legfontosabb analógiái: feladat, felelősség, szűkítés, határ, cél, kötelesség, lemondás, korlát, csontrendszer, ásványanyagcsere, lép, apa, keret, öregség, idő, szombat.

Transzcendens bolygók A feladat megélését támogatják. Uránusz H Két lélek között a test uralja a szellemet. 1781-ben fedezték fel, a Vízöntőkor kezdete. Megélése: felső szinten, jegyben kell megélni. Legfontosabb analógiái: szabadság, függetlenség, forradalom, korlátlanság, másság, reform, különlegesség, ingerület, vírus.

Neptunusz I A fizikai és lelki sík közötti határ feloldása. 1846-ban fedezték fel. Megélése: középső szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: illúzió, önfeláldozás, alkalmazkodás, érzelmesség, kiterjedés, feloldás, kábulat, szétáradás, folyadékháztartás, nyirokrendszer.

Plútó J A szellemben a lélek. 1930-ban fedezték fel. Megélése: középső szinten, házban kell megélni. Legfontosabb analógiái: újjászületés, halál, átváltozás, hatalom, gazdagság, nemi szervek.

Köszönöm a figyelmet!