VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Online mozgóképes tartalmak hatékonysága Gyógyszerkommunikációs konferencia február. 28.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Fontosabb szja és járulék változások január 1.
Business Support Olyan megoldások csoportja található itt, melyre megrendelőinknek nincs lehetősége, erőforrása vagy eszköz rendszere. Field ServicesResearchMystery.
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
Az elektromos áram hatásai:  Hőtani hatás  Fénytani hatás  Mágneses hatás  Élettani hatás.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
Online // új üzleti modellek ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
Monitor A monitor a személyi számítógép legfontosabb kiviteli (output) perifériája. Feladata az információk, adatok megjelenítése. Biztosítja a számítógéppel.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
Microsoft Photo Story. Mi is ez?  A Microsoft Photo Story egy alkalmazás, amelyet a Microsoft, a világ egyik legnagyobb szoftvergyártó cége készített.
MOBIL – PLT együttműködés
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Egészség az interneten
NIIF Behívás projekt aktualitások
Nagyméretű állományok küldése
Egészséges táplálkozás
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Készítette Tanuló: Kereszturi Patrik
Technikai lehetőségek, korlátok, kihívások
Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László
Bevezető az EndNote X6-ba
Prezentáció készítés.
A kollektív szerződés Dr. Fodor T. Gábor Ügyvéd
Tapasztalatok 3 hónap Facebook
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
Ez a címdia 1. szövegdoboza
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Közétkeztetési Kerekasztal
Rendszerfejlesztés gyakorlat
Számítógépes vírusok.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
Merre tovább a középiskola után?
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Összeállította: J. Balázs Katalin
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
PartNet Kft Budapest Ördögárok u. 31
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
TIENS PROPOLISZ TABLETTA
Érvényesség: től visszavonásig, illetve a készlet erejéig.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
TIENS FOKHAGYMAOLAJ KAPSZULA.
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
VÁLTOZÓ EURÓPA (Nemzet)Biztonsági szemmel
Előadás másolata:

VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET ÚJ HIRDETÉSI FORMA MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE!

PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ 110 000+ egyedi látogató/hó 3 000+ fájlküldés/nap

EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS 2 304 000 PIXEL: EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! NÉZD MEG ÉLŐBEN!

LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul  MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják!  HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb  MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány 

INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR, -LETÖLTÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ

VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS A TELEVÍZIÓS HIRDETÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN AZ ONLINE HIRDETÉSEK 19,7%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK ÍGY, EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST, A BEVÉSŐDÉST, ÉS ÖSZTÖNZIK A VÁSÁRLÁST. *2016., KÖLTÉS ALAPJÁN EMARKETER

EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB BRAND AWARENESS 7.8 4.1 17.1 5.8 11.8 18.7 AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT 5.6 6.1 12.1 10.4 2.1 2.4 ONLINE TV ONLINE + TV FORRÁS: IAB-MAGGI

A FIATALOKAT ELÉRNI ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A 2-11 12-17 18-24 A 18-49 ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT 18-35 ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB-STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT 2-11 12-17 18-24 25-34 35-49 50-64 65+ TV 11% 6% 7% 12% 21% 25% 19% INTERNET 10% 17% 27% 23% FORRÁS: EMARKETER

LEGNAGYOBB HATÁSSAL” 52% „AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN A „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” 52% 49% 31% 29% 19% 20% HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS Teljes döntéshozói minta Hirdető FORRÁS: PLAYERTISE-IAB

A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS! TARIFALISTA Felület Megjelenési formátum Havi megjelenésszám (AV) Havi egyedi látogatószám (UV) Listaár/hó Listaár/hét Listaár/AV Listaár/CT Mammutmail.com Wallpaper 265 000 110 000 1 600 000 Ft 500 000 Ft 8 Ft Video full page ad 2 080 000 Ft 650 000 Ft Alsó sticky layer 640 000 Ft 200 000 Ft 200 Ft Megjelenés (AV) vagy átkattintás alapú megjelenések (CT) Feltöltő szponzoráció 800 000 Ft 250 000 Ft Saját channel - EGYEDI AJÁNLAT ALAPJÁN Az árak listaárak, forintban értendők, és nem tartalmazzák az ÁFA-t. Áraink érvényesek 2017. július 1-től visszavonásig. A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS!

HIRDETŐINK

KONTAKT service@mammutmail.com http://mammutmail.com/videohirdetes/