VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET ÚJ HIRDETÉSI FORMA MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE!
PIACVEZETŐ FÁJLKÜLDŐ 110 000+ egyedi látogató/hó 3 000+ fájlküldés/nap
EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS 2 304 000 PIXEL: EGÉSZOLDALAS VIDEÓHIRDETÉS AZ ÁTLAGOS VIDEÓHIRDETÉSEK MÉRETÉNEK 30-SZOROSA! NÉZD MEG ÉLŐBEN!
LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN LÁTVÁNYOS ÉS MEGKERÜLHETETLEN a videó a fájlküldés alatt jelenik meg, miközben a feltöltő felület elhalványul MAGAS DWELL-RÁTA az oldalon töltött idő több mint 4 perc, a hirdetést is percekig látják! HANG ÉS KÉP EGYÜTT a videóhoz hang is adható, így a hatás még erősebb MAGAS ÁTKATTINTÁSI ARÁNY 5% feletti átlagos átkattintási arány, magas konverziós arány
INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS EXTRA FUNKCIÓK: INTERAKTÍV VIDEÓHIRDETÉS A VIDEÓ FÁJLKÜLDÉSKOR, -LETÖLTÉSKOR INDUL, ELŐTTE-UTÁNA KÉP JELENIK MEG FÁJLKÜLDÉS KÖZBEN A FELTÖLTŐ FELÜLET ELHALVÁNYUL A VIDEÓ VÉGÉN KIEGÉSZÍTŐ BANNER IS MEGJELENHET A VIDEÓ MEGÁLLÍTHATÓ, ÚJRAINDÍTHATÓ, A HANG- ERŐ SZABÁLYOZHATÓ
VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS A TELEVÍZIÓS HIRDETÉS VS. ONLINE VIDEÓHIRDETÉS NEM „HÁTTÉRZAJ” A TELEVÍZIÓS REKLÁMOKRÓL LEGTÖBBSZÖR ELKAPCSOLNAK. A MAMMUTMAILEN A VIDEÓHIRDETÉS SZEM ELŐTT VAN, SŐT SZÓRAKOZTAT A FÁJLKÜLDÉS ALATT. A VIDEÓHIRDETÉS A TREND AMERIKÁBAN AZ ONLINE HIRDETÉSEK 19,7%-A MÁR VIDEÓHIRDETÉS!* EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB A TELEVÍZIÓS HIRDETÉSEK MELLETT FUTTATOTT ONLINE VIDEÓK ÍGY, EGYÜTT A LEGHATÉKONYABBAK: NÖVELIK AZ ELÉRÉST, A BEVÉSŐDÉST, ÉS ÖSZTÖNZIK A VÁSÁRLÁST. *2016., KÖLTÉS ALAPJÁN EMARKETER
EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB TV ÉS ONLINE VIDEÓHIRDETÉS: EGYÜTT A LEGHATÉKONYABB BRAND AWARENESS 7.8 4.1 17.1 5.8 11.8 18.7 AD AWARENESS BRAND FAVOURABILITY PURCHASE INTENT 5.6 6.1 12.1 10.4 2.1 2.4 ONLINE TV ONLINE + TV FORRÁS: IAB-MAGGI
A FIATALOKAT ELÉRNI ONLINE VIDEÓHIRDETÉSSEL LEHET A 2-11 12-17 18-24 A 18-49 ÉV KÖZÖTTIEK KÖRÉBEN AZ INTERNET MEGELŐZI A TELEVÍZIÓT, ÍGY EZT A CÉLCSOPORTOT ONLINE VIDEÓKKAL LEHET JOBBAN ELÉRNI. A MAMMUTMAILEN FUTÓ VIDEÓHIRDETÉST PEDIG NAGYRÉSZT 18-35 ÉV KÖZÖTTI, ILLETVE AB-STÁTUSZÚ FELHASZNÁLÓ LÁTJA. FELHASZNÁLÓK ÉLETKORA MÉDIATÍPUSOK SZERINT 2-11 12-17 18-24 25-34 35-49 50-64 65+ TV 11% 6% 7% 12% 21% 25% 19% INTERNET 10% 17% 27% 23% FORRÁS: EMARKETER
LEGNAGYOBB HATÁSSAL” 52% „AZ ONLINE VIDEÓHIRDETÉS VAN A „MIT GONDOLSZ, A CÉLKÖZÖNSÉGEDRE MELYIK ALÁBBI HIRDETÉSI FORMA VAN A LEGNAGYOBB HATÁSSAL?” 52% 49% 31% 29% 19% 20% HAGYOMÁNYOS ONLINE BANNER TV SPOT VIDEÓBAN ELHELYEZETT HIRDETÉS Teljes döntéshozói minta Hirdető FORRÁS: PLAYERTISE-IAB
A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS! TARIFALISTA Felület Megjelenési formátum Havi megjelenésszám (AV) Havi egyedi látogatószám (UV) Listaár/hó Listaár/hét Listaár/AV Listaár/CT Mammutmail.com Wallpaper 265 000 110 000 1 600 000 Ft 500 000 Ft 8 Ft Video full page ad 2 080 000 Ft 650 000 Ft Alsó sticky layer 640 000 Ft 200 000 Ft 200 Ft Megjelenés (AV) vagy átkattintás alapú megjelenések (CT) Feltöltő szponzoráció 800 000 Ft 250 000 Ft Saját channel - EGYEDI AJÁNLAT ALAPJÁN Az árak listaárak, forintban értendők, és nem tartalmazzák az ÁFA-t. Áraink érvényesek 2017. július 1-től visszavonásig. A TELJES MÉDIAAJÁNLATÉRT KATTINTS!
HIRDETŐINK
KONTAKT service@mammutmail.com http://mammutmail.com/videohirdetes/