Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL 03.22.2012 PRESENTATION TITLE 2012.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL 03.22.2012 PRESENTATION TITLE 2012."— Előadás másolata:

1 NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012

2

3 NE LÁZADJ,

4

5 NE LÁZADJ,

6 NE LÁZADJ,

7 NE LÁZADJ,

8 „Hétvégi” televíziónézők
„Televíziórajongók” TELEVÍZIÓZÁSSAL TÖLTÖTT HETI IDŐMENNYISÉG KORCSOPORTOKON BELÜLI MEGOSZLÁSSAL (BEVALLÁS SZERINT) PRESENTATION TITLE 2012

9 A fiatal korosztálynál látható az internetezésre fordított idő térnyerése.
De a végzettség és a jövedelem (egymással összefüggően) szintén jelzi az internet, illetve általában a „nem televíziós” szabadidő-eltöltés igényét. TELEVÍZIÓZÁSSAL TÖLTÖTT ÁTLAG IDŐ HETI MENNYISÉGE (Bevalló által becsült) NE LÁZADJ,

10 Demográfiai változók mentén nem találtunk szignifikáns eltérést a teljes lakosságra jellemző átlagos attitűdökhöz képest. NE LÁZADJ,

11 A fiatalok kevésbé néznek filmeket – legalábbis televízióban,
Műsortípusok nézettsége A fiatalok kevésbé néznek filmeket – legalábbis televízióban, ismeretterjesztő műsorokat, hírműsorokat, természetfilmeket. Gyakrabban néznek viszont videoklipeket, mesét, rajzfilmet és reality show-t. A két nem közti különbségek legerősebbek a sportműsorok, ismeretterjesztők, természetfilmek mesék és reality műsorok közt. MŰSORTÍPUSOK NÉZETTSÉGE PRESENTATION TITLE 2012

12 NE LÁZADJ,

13 NE LÁZADJ,

14 A fiatalok körében kiemelkedő a tévézés közbeni internetezés és magasabb okostelefon-penetrációjukból következően a mobilon való internetezés is. HÁTTÉRTEVÉKENYSÉGEK TÉVÉZÉS KÖZBEN PRESENTATION TITLE 2012

15 A Facebook és a Youtube megítélése igen hasonló: inkább fiatalos és vagány, laza márkáknak tartják őket. A Google-ról elsősorban információforrás szerepe ugrik be, de emellett enyhén komolyabb márkának is tartják (értéket közvetít), mint a másik kettőt. Az imázs megítélése nem változik jelentősen a különböző demográfiai csoportokban sem, de minél fiatalabbakat kérdezünk, annál inkább tartják erősnek az egyes jellemzőket. Ennek oka az lehet, hogy jobban ismerik ezeket a márkákat és bátrabban alkotnak róluk véleményt. Néhány Digitális Márka megítélése magyar fogyasztók között PRESENTATION TITLE 2012

16 NE LÁZADJ,

17 NE LÁZADJ,

18 NE LÁZADJ, PRESENTATION TITLE 2012

19

20 NE LÁZADJ,

21 NE LÁZADJ,

22 NE LÁZADJ,

23

24


Letölteni ppt "NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL 03.22.2012 PRESENTATION TITLE 2012."

Hasonló előadás


Google Hirdetések